Arhivar - Directia Logistica, Serviciul Arhiva (locatie: Constanta sau Tulcea)
13.01.2021

Locatia postului: Constanta sau Tulcea

 

Principalele responsabilitati:

  • Organizeaza depozitele de arhiva ale bancii din judetele Constanta sau Tulcea dupa criterii prealabil stabilite, in concordanta cu prevederile Legii nr.16/1996 - Legea Arhivelor Nationale si cu reglementarile interne in vigoare;
  • Verifica si preia de la serviciile din cadrul sucursalelor si agentiile din judetele Constanta si Tulcea, pe baza de proces verbal, dosarele constituite de acestea;
  • Asigura arhivarea corespunzatoare a documentelor fara forme de evidenta existente in depozitele de arhiva;
  • Asigura evidenta tuturor documentelor din depozitele de arhiva din judetele Constanta si Tulcea, pe baza registrului de evidenta curenta a intrarilor-iesirilor unitatilor arhivistice;
  • Pune la dispozitie, pe baza de semnatura si tine evidenta documentelor/ dosarelor imprumutate; verifica la restituire integritatea documentelor/ dosarelor imprumutate si urmareste reintegrarea acestora in fondul arhivistic al bancii;
  • Verifica activitatea de legare a dosarelor de arhiva dupa normele stabilite de legislatia in vigoare;
  • Urmareste si raspunde la nivelul celor doua sucursale de realizarea controlului intern pe aria specifica de activitate;
  • Efectueaza raportari si ofera informatii pe domeniul sau de activitate, in limita competentelor aprobate.

Cerinte:

  • Studii superioare sau medii;
  • 1 an vechime in domeniul specific de activitate;
  • Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;
  • Diploma /atestat de absolvire al unui curs organizat de Arhivele Nationale constituie un avantaj;
  • Experienta in activitatea efectiva de arhivare la o societate / institutie de stat constituie un avantaj;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati de planificare si organizare, atentie la detalii, corectitudine;
  • Rezistenta la stres si termene limita, disponibilitate la deplasare si efort;
  • Seriozitate, responsabilitate, integritate;
  • Cunostinte operare PC.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite CV-ul insotit de Scrisoare de Intentie pe e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 27 ianuarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *