Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.
Principalele responsabilitati: 
  • Asigura utilizarea, monitorizarea si urmarirea rambursarii creditelor acordate clientilor Bancii, conform contractului incheiat si reglementarilor interne in vigoare;
  • Verifica contractele de credit, de garantii, politele de asigurare; monitorizeaza indeplinirea conditiilor stipulate la aprobarea facilitatilor de credit si permanenta concordanta a acestora cu clauzele contractuale;
  • Urmareste rambursarea ratelor de credit, plata dobanzilor aferente la scadentele stabilite si incasarea comisioanelor si a altor sume datorate bancii de catre clienti; face propuneri pentru adoptarea masurilor necesare in cazul clientilor care inregistreaza dificultati in rambursarea creditelor acordate, anterior transformarii acestora in credite neperformante.
Cerinte minime de ocupare a postului: 
  • Studii superioare sau studii medii;
  • 3 ani vechime in munca;
  • 1 an experienta in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme;
  • Atentie la detalii;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala si/ sau cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot depune CV-ul, insotit de scrisoare de intentie, la Sucursala CEC Bank din Bacau, pe adresa B-dul Unirii 11, sau pe e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 18 septembrie 2018.