Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.
Principalele responsabilitati: 
  • Analizeaza si selecteaza proprietatile imobiliare, bunurile mobile propuse a fi aduse in garantie de catre proprietari pentru contractarea unui credit aprobat, formuland opinii referitoare la garantiile in discutie;
  • Elaboreaza rapoarte de evaluare si anexele corespunzatoare acestora,  pentru garantiile care stau la baza documentatiilor de credit aprobate;
  • Efectueaza cel putin anual sau ori de cate ori este necesar reevaluarea garantiilor bancii;
  • Efectueaza inspectii la clienti in scopul verificarii existentei permanente a garantiilor asiguratorii, precum si a integritatii acestora pe toata perioada creditarii, prin identificarea si constatarea starii tehnice a garantiilor, culegerea de date necesare intocmirii raportului de evaluare;
  • Efectueaza inspectii la clienti in scopul de a verifica respectarea destinatiei creditului si modul de utilizare al acestuia numai la solicitarea expresa a unitatilor ce monitorizeaza clientul;
  • Urmareste in permanenta modificarile intervenite in legislatie, pentru mentinerea in cadrul legal a activitatii pe linie tehnica.
Cerinte minime de ocupare a postului: 
  • Studii superioare finalizate, de preferinta tehnice;
  • 2 ani vechime in domeniul specific de activitate; 3 ani vechime in munca;
  • Atestat ANEVAR, un avantaj semnificativ fiind reprezentat de experienta in evaluarea proprietatilor imobiliare;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati foarte bune de documentare si elaborare de opinii scrise;
  • Capacitate de argumentare (orala/ scrisa);
  • Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
  • Abilitati de organizare si planificare;
  • Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;
  • Toleranta ridicata la conditii de stres;
  • Tinuta etica si morala impecabila;
  • Cunostinte de operare PC (Excel, Word, Internet);
  • Abilitati de utilizare a echipamentelor electronice (camera foto digitala, copiator, scaner);
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala si/ sau cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite o scrisoare de intentie si un Curriculum Vitae pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 6 septembrie 2016.