Cariere

Aici vezi joburile disponibile în cadrul CEC Bank.

 

 

 

cariere

Job în Arad

Manager relații cu clienții băncii, Sucursala Arad, Serviciul Relații cu Clienții

 

Principalele responsabilități ale postului:

  • Promovează, acordă consultanță și vinde întreaga ofertă de produse/ servicii a Băncii;
  • Menține și dezvoltă activ relația cu clienții existenți, aflati în portofoliul alocat; 
  • Identifică noi oportunități de afaceri cu clienții PF/ PJ și promovează acțiuni de atragere de clienți; 
  • Contactează clienți, culege informațiile necesare pentru pregătirea întâlnirilor cu clienții potențiali, evaluează nevoile acestora și prezintă oferta băncii pentru produsele și serviciile care pot răspunde cel mai bine nevoilor identificate.

 

Cerințele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
  • 2 ani experiență în activitatea bancară, dintre care minim 1 an în domeniul specific de activitate;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare, orientare către client;
  • Abilități de organizare, abilități de prezentare;
  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
  • Cunoașterea legislației bancare;
  • Cunoașterea unei limbi straine de circulație internațională/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie avantaje;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

 

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Arad, pe adresa B-dul Revolutiei nr. 5-7 sau e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 6 decembrie 2021.


 

 

 

Trimite CV-ul online

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
CAPTCHA