Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

CEC Bank ofera posibilitatea de actualizare si completare online a informatiilor si documentelor referitoare la identificarea clientilor sai, in conformitate cu prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si cu Regulamentul Bancii Nationale a Romaniei nr. 2/2019 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului.

Potrivit cerintelor legale privind cunoasterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu si conditioneaza continuarea relatiei clientului cu banca.

Actualizarea datelor vizeaza in principal datele mentionate in documentul de identitate, precum si informatiile referitoare la: numarul de telefon, adresa de e-mail, ocupatia, denumirea angajatorului sau natura activitatii proprii, sursa fondurilor tranzactionate prin conturi, scopul si natura relatiei de afaceri, volumul preconizat al tranzactiilor. Este necesar documentul de identitate.

Actualizarea datelor vizeaza in principal datele de inregistrare ale societatii, precum si informatii depre persoanele care indeplinesc calitatea de asociat/ actionar/ reprezentant legal si beneficiar real al societatii. Este necesar un extras ONRC emis in ultimele 30 zile si documentele de identitate ale reprezentatilor legali/ administratorilor/ beneficiarilor reali. In cazul in care doriti obtinerea de catre banca a extrasului ONRC cu retinerea corespunzatore a tarifului pentru acest serviciu, va rugam sa selectati acesta optiune in formularul de actualizare.

  • prin prezentarea in unitatile Bancii
  • prin descarcarea formularului de actualizare din aceasta sectiune si incarcarea acestuia completat si semnat corespunzator, impreuna cu documentul de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv extrasul ONRC si documentele de identitate ale persoanelor ce au calitatea de reprezentati legali/ administratori/ beneficiari reali, in cazul clientilor persoane juridice, pe site-ul CEC Bank, sectiunea Contact selectand rubrica “Vreau sa:” - “Actualizez datele pentru persoana fizica” sau “Actualizez datele pentru persoana juridica”, dupa caz.

  • se asigura acces la toate produsele si serviciile detinute
  • se pot efectua in continuare toate tipurile de operatiuni bancare
  • va asigurati ca s-au luat toate masurile de precautie necesare efectuarii tranzactiilor
  • primiti in timp util informatii despre produsele detinute

In situatia in care nu veti raspunde invitatiei noastre de a va actualiza datele obligatorii, Banca isi rezerva dreptul de a actiona in conformitate cu prevederile Conditiilor Generale de Afaceri

Descarca:

Formular actualizare date persoana fizica

Formular actualizare date persoane juridice