Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

 

Cu cardul de cumparaturi Visa Affinity te bucuri de orice achizitie si dai bucuria mai departe: pentru fiecare plata pe care o faci, banca doneaza o suma de bani catre organizatia nonguvernamentala Habitat for Humanity.

Cum sa faci o fapta buna si ce alte beneficii ai?

Vino in agentii si depune documentele necesare obtinerii cardului de cumparaturi.

Odata ce ai obtinut cardul de credit, te poti inrola in Serviciul de rate fara dobanda.

Doneaza 2 lei pe luna din comisionul de administrare si 0.1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate la comercianti. Sumele colectate sunt virate catre ONG lunar, trimestrial sau semestrial.

Implica-te mai mult! Fa o donatie suplimentara de 2, 5 sau 10 lei pe luna.

 

Care sunt avantajele de care te poti bucura?

Limita maxima de 60.000 lei

Pana la 24 de rate fara dobanda, la orice comerciant din lume

Pana la patru carduri suplimentare anexate contului tau

 

Card de credit in lei pentru persoane fizice, cu acces la o linie de credit cu reinnoire dupa fiecare rambursare

Cardurile Visa cu tehnologie contactless permit efectuarea de plati la orice comerciant din tara sau strainatate unde este afisata sigla Visa payWave sau simbolul contactless, prin simpla apropiere a cardului de terminalul de plata. Functionalitatea contactless poate fi activata/dezactivata la oricare dintre ATM-urile Bancii.

Acceseaza o limita de credit in lei prin card si poti beneficia de 3, 6, 9, 12, 18 sau 24 rate fixe lunare fara dobanda pentru toate tranzactiile mai mari de 100 lei efectuate la comerciantii nationali si internationali si pentru refinantarea creditelor de consum detinute la banci sau la institutii financiare nebancare, din momentul activarii serviciului si pana la incetarea acestuia. Poti activa serviciul de plata in rate fie printr-o solicitare scrisa depusa la banca, fie prin intermediul centrului de asistenta carduri, sunand la numarul de telefon de pe verso-ul cardului.

Dupa activarea serviciului, orice tranzactie peste 100 lei efectuata la comercianti va fi impartita in numarul fix de rate fara dobanda corespunzator intervalului valoric respectiv:

  • 3 rate lunare egale pentru tranzactii comerciale mai mari de 100 si pana in 300 lei inclusiv
  • 6 rate lunare egale pentru tranzactii comerciale intre 300,01 si 600 lei inclusiv
  • 9 rate lunare egale pentru tranzactii comerciale intre 600,01 si 1200 lei inclusiv
  • 12 rate lunare egale pentru tranzactii comerciale intre 1.200,01 si 1.800 lei inclusiv
  • 18 rate lunare egale pentru tranzactii comerciale intre 1.800,01 si 2.400 lei inclusiv
  • 24 rate lunare egale pentru toate tranzactiile comerciale peste 2.400 lei

Daca nu doresti ca una sau mai multe tranzactii efectuate la comercianti sa fie inclusa in planul de rate, ne poti comunica aceasta optiune in maximum 24 ore, prin centrul de asistenta carduri, la numarul de telefon de pe verso-ul cardului.

Dobanda de 13,83% pe an practicata de CEC Bank este una dintre cele mai reduse de pe piata romaneasca.

Ai acces permanent la linia de credit, 24/24 ore, 7/7 zile, din orice locatie comerciala sau de eliberare numerar care afiseaza sigla Visa.

Pentru platile efectuate la comercianti, beneficiezi de o perioada de gratie de pana la 59 de zile calendaristice, in care nu platesti dobanda la suma rambursata. In plus, comisionul pentru tranzactii la comercianti, in tara si in strainatate, este ZERO.

In functie de banii de care dispui, poti decide sa rambursezi lunar suma minima solicitata de Banca sau orice alta suma doresti. Banca accepta si plati integrale, fara perceperea vreunui comision. Din momentul achitarii cel putin a sumei minime lunare, vei avea din nou acces la disponibilul neutilizat (restul sumei puse la dispozitie de Banca, plus suma deja rambursata). Suma minima de plata este de 2,5% din datoria fata de Banca la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare.

Poti folosi limita de credit cu acces prin card pentru refinantarea creditelor de consum detinute la banci sau la institutii financiare nebancare, inclusiv a creditelor cu acces prin card. Sumele pot fi esalonate in 3, 6, 9, 12, 18 sau 24 rate fixe fara dobanda.

Poti folosi cardul pentru plata facturilor emise de diversi furnizori de utilitati la echipamentele ATM CEC Bank sau la ATM-urile altor banci care ofera acest serviciu.

Poti beneficia pe viata de linia de credit acordata prin cardul de credit, cu conditia sa achiti lunar cel putin suma minima solicitata de Banca.

Ai posibilitatea sa alegi/schimbi codul PIN prin reteaua de ATM-uri a CEC Bank.

Reteaua de ATM-uri a CEC Bank iti ofera posibilitatea de a obtine un miniraport tranzactii card, cuprinzand inregistrarile pe contul atasat cardului din ultimele 30 zile (maximum 10 operatiuni).

Dupa ce obtii cardul de credit, te poti inrola gratuit in serviciul 3 D Secure oferit de CEC Bank. Serviciul consta intr-un sistem simplu de inrolare si obtinere de parole personale, care iti vor permite sa efectuezi tranzactii pe Internet in conditii de securitate la standarde inalte, garantate de organizatia Visa.

Pe contul de card pot fi efectuate operatiuni prin serviciul Internet Banking al CEC Bank (vizualizare cont de card, extras de cont pe ultima luna, transfer de sume din contul de card catre conturi din CEC Bank sau din alte banci).

Pentru protectia contului impotriva utilizarii neautorizate, CEC Bank a plafonat valoarea zilnica a tranzactiilor in numerar. Daca plafoanele sunt prea reduse pentru nevoile tale, poti solicita gratuit majorarea acestora.

Reduceri sau diverse alte beneficii acordate de partenerii bancii

  • cerere credit card
  • copie dupa actul de identitate al solicitantului (BI/CI) si, dupa caz, al codebitorilor (sotul/sotia/membrii de familie care locuiesc si gospodaresc impreuna cu solicitantul)
  • acordul de consultare a bazei de date a Centralei Riscului de Credit (CRC) si la Biroul de Credit pentru client si codebitori precum si acordul de consultare si prelucrare a informatiilor din bazele de date ale MFP - ANAF (in cazul clientilor care realizeaza venituri salariale)
  • pentru clientii pentru care informatiile din bazele de date ANAF nu sunt concludente/relevante prin prisma veniturilor si a caracterului de permanenta al acestuia, se va prezenta Adeverinta de salariu sau Adeverinta privind vechimea in munca (dupa caz)
  • documente care atesta capacitatea clientului si a codebitorilor de a dispune de venituri certe, cu caracter de permanenta (salarii, pensii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, dividende etc.)
  • declaratie conform normelor BNR in vigoare

 

Descarca:

Adeverinta de salariu

Exemplu de calcul*

Ipoteza:
- valoarea creditului se retrage integral, in numerar, la data acordarii
- nu a fost luata in calcul perioada de gratie, aceasta nefiind aplicabila in cazul retragerii creditului in numerar
- creditul se ramburseaza in 12 rate lunare egale
- nu se efectueaza nici o tragere pe parcursul celor 12 luni de rambursare
- DAE este calculat conform prevederilor legale in vigoare si cuprinde dobanda anuala aferenta plus comisioanele aplicabile contului de card

Valoare credit: 20.000 lei
Perioada de creditare: 1 an
Rata lunara maxima: 1.794,15 lei
DAE: 16,99%
Valoarea totala platibila: 21.529,71 lei

DAE cuprinde:
Dobanda variabila: IRCC + 11,42% = 13,83%
Comision de analiza dosar: 0
Comision emitere card: 0
Comision retragere numerar prin utilizarea cardului in reteaua proprie de ATM-uri si EPOS-uri instalate in unitatile CEC Bank: 1% plus 3 lei
Comision lunar de administrare cont card: 0 lei
IRCC - Indicele de referinta pentru creditele consumatorilor

*Exemplul prezentat este cu titlu informativ, acesta nefiind aplicabil in cazul in care se efectueaza noi trageri din contul de card pe parcursul celor 12 luni, in limita plafonului de credit aprobat de banca si a rambursarilor lunare.

 

Descarca:

Lista de taxare/comisionare

Iti stam la dispozitie pentru asistenta si consiliere specializata in timp real, in intervalul Luni-Vineri, orele 09:00-19:00.

Chat

 

Servicii de asistenta clienti pentru anuntare card pierdut/furat (24/24 ore, 7/7 zile):
+ 4021 202.69.99 sau + 4021 315.71.00

Suport carduri clienti si Internet Banking:
+ 4021 202.50.50