Ofiter bancar (emitere/acceptare/reconciliere carduri) - Directia CARDURI
13.10.2020

Principalele responsabilitati:  

  • Verificarea compensarii si decontarii nationale si internationale a tranzactiilor cu carduri pe baza rapoartelor de settlement ale organizatiilor;
  • Justificarea zilnica a pozitiilor nete primite de la organizatii;
  • Reconcilierea conturilor tehnice alocate activitatii carduri;
  • Reconcilierea echipamentelor ATM/MFM/EPOS;
  • Monitorizarea lunara a cheltuielilor cu organizatiile de carduri, in baza facturilor emise;
  • Monitorizarea postarii zilnice a fisierelor automate de tranzactii ale clientilor;
  • Elaborarea de norme si proceduri specifice activitatii de carduri, inclusiv a monografiei contabile.

 Cerinte minime de ocupare a postului: 

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul cardurilor;
  • Experienta de minim 3 ani intr-unul din domeniile specifice de activitate card (emitere, acceptare, reconciliere contabila, refuzuri la plata, retea ATM si POS);
  • Constituie un avantaj semnificativ cunostintele/experienta privind:
    • Cunoasterea reglementarilor VISA si Mastercard in ceea ce priveste refuzurile la plata primite de la alte banci emitente de carduri;
    • Analizarea si instrumentarea refuzurilor la plata si a plangerilor utilizatorilor de carduri proprii in conformitate cu reglementarile VISA si MasterCard;
    • Monitorizarea zilnica a tranzactiilor card din punct de vedere a activitatii de emitere si acceptare si aplicarea deciziilor de prevenire/limitare a fraudelor prin operatiuni card.
    • Elaborarea rapoartelor periodice catre VISA, Mastercard, BNR, etc.;
    • Derularea activitatilor specifice fluxului de emitere carduri si prestarii de servicii conexe catre clienti;
    • Management produse si servicii card;
    • Management retea ATM/MFM si POS ghiseu/comercianti;
    • Incheiere de conventii/contracte/protocoale privind produsele si serviciile card si administrarea functionala a acestora;
    • Elaborare specificatii produse si servicii card, inclusiv a formularelor specifice.
  • Gandire analitica; orientare catre acuratete si operativitate; atentie la detalii;
  • Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;
  • Seriozitate, responsabilitate; tinuta etica si morala;
  • Implicare, abilitatea de a lucra in echipa;
  • Bune cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte foarte bune IT - MS Office.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ropana la data de 22 octombrie 2020.

 

 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *