Ofiter bancar (raportari carduri/produse si servicii card) - Directia CARDURI
15.01.2021

Principalele responsabilitati:

  • Elaborare raportari interne produse si servicii card si periodice catre VISA, Mastercard, BNR, etc.;
  • Management produse si servicii card debit/credit;
  • Elaborare specificatii produse si servicii card, inclusiv a formularelor specifice;

 

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul cardurilor;
  • Experienta de minim 3 ani intr-unul din domeniile specifice de activitate card (emitere, acceptare, reconciliere contabila, refuzuri la plata, retea ATM si POS);
  • Constituie un avantaj semnificativ cunostintele/experienta privind:
    • Management proiecte specifice in activitatea de carduri;
    • Management retea ATM/MFM si POS ghiseu/comercianti;
    • Incheiere de conventii/contracte/protocoale privind produsele si serviciile card si administrarea functionala a acestora;
  • Gandire analitica; orientare catre acuratete si operativitate; atentie la detalii;
  • Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;
  • Seriozitate, responsabilitate; tinuta etica si morala;
  • Implicare, abilitatea de a lucra in echipa;
  • Bune cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte foarte bune IT - MS Office.

 

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 15 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *