Serviciul TeleCEC va permite sa aveti acces prin telefon la toate tipurile de conturi deschise pe numele dumneavoastra, in scopul efectuarii de operatiuni precum:
a. interogare solduri si istoric operatiuni; 
b. plati intrabancare/interbancare, in lei si valuta;
c. constituiri si lichidari de depozite, in lei si valuta;
d. schimburi valutare.

Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care:
– detin un cont curent in LEI deschis la CEC Bank;
– au semnat cu Banca contractul pentru utilizarea serviciului TeleCEC;
– detin un dispozitiv digipass/token sub forma de card bancar eliberat de catre Banca;
– comunica un cod de autorizare (OTP - One Time Password) generat de digipass-ul/token-ul sub forma de card bancar alocat;
– cunosc raspunsul la intrebarile de securitate.

a. Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021.211.11.11, taxabil in regim normal in functie de furnizorul de telefonie din reteaua caruia se face apelarea.
b. Serviciul TeleCEC este disponibil pentru clienti de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 19.00.

a. apelati telefonic numarul dedicat 004 021.211.11.11; 
b. asigurati existenta unui sold disponibil suficient in contul curent, inclusiv pentru preluarea comisionului;
c. generati coduri valide utilizand dispozitivul digipass/token sub forma de card bancar;
d. raspundeti corect la intrebarea/intrebarile de securitate.

Un token digipass/sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola dinamica, cunoscuta si sub numele de “one time password” (OTP), cu ajutorul careia un utilizator al serviciului TeleCEC se autentifica pentru accesul in sistem si autorizeaza tranzactiile ordonate prin intermediul serviciului. Aceasta parola este generata folosind algoritmul criptografic 3DES si este valabila pentru un timp limitat. Dispozitivul este protejat printr-un un cod de acces, denumit PIN (Personal Identification Number). Numai cunoscand acest cod veti putea genera parola folosita pentru seriviciul TeleCEC.

Numarul Personal de Identificare (PIN/ Personal Identification Number) este un cod format din 4 cifre care protejeaza accesul la dispozitivul de securitate digipass. Acest cod se stabileste de catre client la primirea dispozitivului digipass si poate fi schimbat ulterior.
IMPORTANT! Pentru a asigura securitatea tranzactiilor, CEC Bank va recomanda sa NU scrieti codul PIN intr-un loc vizibil si cu atat mai putin pe dispozitivul digipass.

a. Pentru Digipass : 
- Dupa ce dispozitivul digipass genereaza codul de acces format din 6 caractere alfa numerice, tineti apasat butonul marcat cu triunghi pentru cateva secunde. 
- Pe ecran va aparea mesajul “NEW PIN” si astfel trebuie sa introduceti noul PIN dorit.    
- Dupa introducerea celor 4 cifre, pe ecran apare mesajul “PIN CONF” (confirmare PIN)
- Reintroduceti noul PIN
- In cazul in care ati introdus a doua oara acelasi PIN nou, mesajul va fi “NEW PIN CONF” si acesta va fi PIN-ul care va va proteja de acum incolo dispozitivul digipass. In caz contrar, mesajul va fi “FAIL” si va trebui sa repetati procedura de mai sus pentru schimbarea PIN-ului. Puteti schimba oricand PIN-ul stabilit anterior.

b. Pentru token sub forma de card bancar:
- Apasati pe butonul “ON/OFF”
- Introduceti PIN-ul curent
-  Apasati butonul “OK”
-  Apasati butonul “ CHGPIN”
- dupa ce apare mesajul NEW PIN, introduceti direct noul cod PIN (format din 4 caractere numerice)
- dupa ce apare mesajul CONFIRMARE reintroduceti  noul cod PIN
- In cazul in care ati introdus a doua oara acelasi PIN nou, mesajul va fi” SUCCES si acesta va fi PIN-ul care va va proteja de acum incolo dispozitivul token sub forma de card bancar. In caz contrar, mesajul va fi “FAIL” si va trebui sa repetati procedura de mai sus pentru schimbarea PIN-ului. Puteti schimba oricand PIN-ul stabilit anterior.

a. Pentru Digipass : 
In cazul in care introduceti de 3 ori consecutiv un PIN gresit, apare mesajul "FAIL 3 LOCK PIN”, iar dispozitivul se blocheaza. Pentru deblocarea sa, este necesar sa parcurgeti urmatorii pasi: 
- apelati telefonic serviciul suport clienti de la banca la numarul 0800 800 848/ +40-(0)21-202.50.50 sau +40-(0)21 211.11.11;
- deschideti dispozitivul apasand pe butonul marcat cu triunghi. Acesta va afisa un cod pe care va trebui sa il transmiteti personalului bancii;
- veti primi un alt cod furnizat de banca, pe care va trebui sa-l introduceti folosind tastatura dispozitivului. In acest moment dispozitivul este deblocat si il veti putea folosi din nou, doar dupa ce va stabiliti un nou PIN.

b. Pentru token sub forma de card bancar:
In cazul in care introduceti de 3 ori consecutiv un PIN gresit, apar succesiv mesajele:
PINERR>1, PINERR>2, iar dupa PINERR>3 este afisat: LOCKPIN> si imediat un cod de 7 cifre, caz in care va trebui sa comunicati reprezentantului serviciului TeleCEC acest cod impreuna cu seria dispozitivului sub forma de card (seria figureaza in coltul din dreapta sus de pe verso-ul token-ului). 
Dupa comunicarea datelor de mai sus, veti primi un alt cod, de 8 cifre, pe care va trebui sa il introduceti folosind tastatura dispozitivului. In acest moment dispozitivul este deblocat si il veti putea folosi din nou, dupa ce va stabiliti un nou PIN, conform punctului 7 de mai sus.

In cazul pierderii sau furtului dispozitivului de securitate digipass/token sub forma de card bancar va rugam anuntati imediat serviciul de urgenta la telefon +40-(0)21-202.50.50/ 0800 800 848  sau +40-(0)21 211.11.11 pentru blocarea dispozitivului.
Luati legatura cu o agentie CEC Bank in vederea eliberarii unui nou dispozitiv de autentificare.

Pentru a va asista la utilizarea serviciului, CEC Bank va ofera urmatoarele alternative:
- un serviciu de asistenta prin telefon la numerele +40-(0)21-211.11.11 
- un ghid de utilizare a dispozitivului digipass/token sub forma de card bancar  oferit la semnarea contractului, care poate fi accesat si online pe www.cec.ro

Operatiunile bancare disponibile prin serviciul TeleCEC sunt operate doar la solictarea titularului persoana fizica. Imputernicitul pe cont are drepturi egale cu titularul doar in unitatea bancara CEC Bank.
Persoana juridica, denumita "client" in relatia cu Banca, poate beneficia de operatiunile bancare disponibile prin serviciul TeleCEC prin intermediul persoanelor autorizate sa reprezinte societatea (Reprezentanti legali).
Dispozitivul de autentificare si PIN-ul aferent sunt strict personale. Transmiterea acestora  unei terte persoane se face pe propria raspundere.

Prin serviciul TeleCEC beneficiati de urmatoarele avantaje:
- gratuitate pentru tranzactiile intrabancare de orice tip;
- comisioane reduse la operatiunile interbancare cu 50% fata de cele efectuate la ghiseul bancii.

Operatiunile gratuite prin intermediul serviciului TeleCEC sunt urmatoarele:
- cele legate de interogarea soldului conturilor, istoricul operatiunilor precum si cele pentru transmiterea extraselor de cont/ordinelor de plata
- operatiunile intre conturile proprii (constituire/lichidare, depozite schimburi valutare)
- platile intrabancare in lei si valuta, inclusiv platile catre furnizorii de utilitati cu care CEC Bank a incheiat conventii.

In functie de tipul tranzactiei (intrabancara/interbancara), operatorul TeleCEC va va comunica in cadrul apelului telefonic ora limita de procesare a sumei transferate.