Administrator aplicatie - Serviciul Exploatare - Birou Help Desk si Monitorizare, Directia Dezvoltare, Implementare si Administrare Aplicatii Informatice
14.01.2021

Principalele responsabilitati:

  • Asigura administrarea aplicatiilor;
  • Executa conform procedurilor documentate;
  • Asigura administrarea utilizatorilor in toate aplicatiile din aria de responsabilitate;
  • Participa la implementarea de noi aplicatii.

Cerintele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare finalizate - profil tehnic  sau economic;
  • Experienta profesionala de minim 3 ani, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate (administrare aplicatii);
  • Experienta practica pe administrare aplicatii;
  • Abilitatile de administrare a sistemelor de operare Windows/Linux/Unix si a serverelor de aplicatie (ex.: Tomcat) constituie un avantaj;
  • Experienta in lucrul cu cel putin una din bazele de date Oracle, My SQL, SQL Server, Informix;
  • Capacitate de prioritizare si identificare rapida a solutiilor;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
  • Abilitati de organizare si planificare;
  • Dinamism, proactivitate;
  • Rezistenta la stres si disponibilitate de lucru in ture (3 ture, include tura de noapte);
  • Responsabilitate si integritate;
  • Bune cunostinte de limba engleza.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 5 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *