Internet Banking

Ai banking la un click distanță. De unde vrei tu, oricând vrei tu! Rapid și sigur, ca să te poți ocupa de lucrurile care contează cu adevărat.

Banking de oriunde

Există o mulțime de moduri în care poți efectua operațiunile bancare de care ai nevoie. Prin Internet Banking, ai acces 24/24, 7 zile din 7 să faci operațiunile de zi cu zi. E mai ușor ca niciodată să-ți faci plățile sau orice tranzacție de acasă, din fața calculatorului sau de oriunde te-ai afla.

Avantaje exclusive prin Internet Banking

 

 

icon schimb valutar sageti

Curs valutar avantajos

Ai acces la cursuri valutare preferențiale, mai avantajoase decât cele de la ghișeu. Detalii

icon dobanzi depozite procent

Comisioane reduse

Ai comisioane cu 60% mai mici decât pentru operațiunile la ghișeu

icon pusculita dobanzi depozite

Dobânzi mai mari

Ai bonus 0,1%/an la dobânzile pentru depozitele în lei constituite online. Detalii

Descoperă cele mai noi funcționalități
din Internet Banking

 

internet banking

Homepage prietenos. Poți să-ți personalizezi prima pagina cu widget-uri utile: situația financiară, scurtături pentru operațiuni, tranzacții recente.

Plăți instant. Poți activa opțiunea instant când inițiezi o plată și banii vor ajunge în câteva secunde la destinatar.

Direct debit. Poți crea instrucțiuni de Direct Debit, pentru plata lunară a facturilor. Cu ZERO comision pentru furnizorii înrolați la CEC Bank.

Cum obții și cât te costă

 

Poți să activezi accesul la Internet Banking în orice sucursală.

 

Comisionul pentru Internet Banking este:

 

ZERO
în cadrul pachetelor de cont bancar.  Vezi detalii

3 lei/lună

dacă achiziționezi Internet Banking ca serviciu separat

 

internet banking

Știi totul despre situația financiară ca să nu ai surprize

 

În Internet Banking, ai acces la situația financiară completă, din prima pagină:

  • conturile curente: solduri, tranzacții recente și datele de identificare a contului.
  • depozite și conturi de economii:  vezi situația depozitelor și poți contitui și denunța depozite.
  • carduri de credit și de debit: vezi soldul cardurilor și tranzacțiile recente.
  • situația creditelor: dacă ai un împrumut la CEC Bank, în  Internet Banking ai acces la detaliile împrumutului.
internet banking

Faci plăți oriunde și la orice oră

 

Faci plăți și transferuri de oriunde te-ai afla și uiți de griji:

  • Plăți facturi - utilități, telefonie. Dacă plătești folosind opțiunile Plăți/ Plată facturi pentru furnizori cu cont la CEC Bank sau Plăți/Plată facturi prin scanarea codului de bare, nu se percep comisioane. Vezi aici lista furnizorilor
  • schimburi valutare - în Internet Banking, cursul valutar este printre cele mai avantajoase de pe piață și este mai bun decât cel de la ghișeul băncii
  • transferuri de bani, în lei sau în alte valute, către destinatari cu conturi în România sau în străinătate
  • rovinietă - poți plăti rovinieta din aplicație, fără cozi și fără formulare. Accesează opțiunea: Plăți - Plata vigneta, din meniul aplicației.
  • programezi plăți periodice ca să scapi de drumuri la bancă 
internet banking

Economisești ușor

 

Aplicația Internet Banking te ajută să economisești:

  • constitui depozite la termen și ai bonus 0,10% la dobânda la lei
  • deschizi contul de economii
  • poți alimenta contul de economii sau deschide noi depozite
  • poți lichida depozitele și poți face retrageri din contul de economii, dacă ai nevoie
  • ai acces 24/7 la situația economiilor tale

Răspunsuri la întrebările despre utilizarea Internet Banking

Poți contracta serviciul Internet Banking separat, din orice sucursală CEC Bank. Apoi, alegi o metodă de autentificare și autorizare - fie Token (dispozitiv fizic), fie eToken (aplicație pe telefon). Comisionul este de 3 lei/lună, iar în cazul unui dispozitiv token cu aspect de card bancar plătești suma de 100 lei. 

Poți obține serviciul Internet Banking în mod gratuit, dacă contractezi unul din pachetele de cont bancar de la CEC Bank. Vezi aici oferta. 

 

 

Pentru a accesa Internet Banking, trebuie să te identifici pe baza numelui de utilizator (pe care l-ai ales tu) și a codului de acces generat de Token/eToken. 

 

În cazul  în care ai pierdut /ți-a fost furat dispozitivului Token sub formă de card bancar sau telefonul mobil pe care ai instalat aplicația eToken CEC Bank, solicită blocarea contului de utilizator Internet Banking la telefon  021.202.50.50 .

Poți reactiva accesul din orice unitate. Vezi aici lista unităților