Carduri de debit business

Cardurile de debit te ajută să-ți gestionezi lichiditățile ușor, oriunde te-ai afla.

header IMM card business

Alege designul care îți place! 

trimiteri card debit visa business

Card debit Visa Business

Bucură-te de acoperirea internațională a Visa. Faci plăți la comercianți în țară și în străinătate.

trimiteri card debit mastercard business

Card debit Mastercard Business

Discounturi la parteneri din întreaga țară, prin programul național Mastercard Premium & Business.

Ce avantaje ai cu cardurile de debit  standard de la CEC Bank

 

 

icon ecran tableta

Confort

Fără grija deconturilor și plăților în numerar

icon telefon plati

Plăți smart

Îți adaugi cardul de debit în Google Pay,  Apple Pay sau CEC Pay și plătești direct cu telefonul

 

icon schimb valutar sageti

Curs valutar avantajos

Faci plăți cu cardul sau retrageri din străinătate la curs avantajos

Ce trebuie să știi despre cardurile de debit business

  • Comision lunar de administrare: 5 lei dacă contractezi doar cardul de debit. 
  • Dacă ai obținut cardul în cadrul unui Pachet de cont bancar, nu se percepe comision suplimentar de administrare a cardului
  • Retrageri ATM CEC Bank, alte bănci din România și din UE: 3,5 lei +0,50%
  • Retrageri ATM din afara Uniunii Europene: 1%+ 2,5 euro (echivalent lei)
  • Plăți cu cardul în magazine sau pe internet: ZERO lei
  • vezi oricând câți bani ai pe cardul de debit, din aplicația de Mobile Banking sau din Internet Banking
  • plătești la comercianți cu ceasul sau telefonul dacă îți adaugi cardul în Google Pay, Apple Pay, CEC Pay, Gramin Pay și Fitbit Pay
  • poți iniția plăți prin ordin de plată din contul asociat cardului de debit
  • primești alerte dacă activezi serviciul Info SMS
  • depui și retragi bani pe card la ATM-uri
  • plătești cu cardul pentru cumpărăturile online
  • poți solicita un card de debit în oricare din cele peste 1000 de sucursale CEC Bank
  • cardul va fi emis și îl poți ridica din sucursală. Atentie! Separat, vei primi codul PIN al cardului - prin metoda selectată: SMS sau plic.
  • activarea cardului se face la orice bancomat CEC Bank
  • Actul constitutiv al societății
  • Hotărârea/rezoluția ORC privind constituirea societății
  • Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului
  • Extras la zi din Registrul Comerțului în original sau eliberat cu semnătură electronică 
  • Hotărârea (extras) Adunării Generale a Acţionarilor/ Asociaţilor sau Decizia Consiliului de Administraţie /administratorul unic privind persoanele împuternicite să dispună efectuarea de operaţiuni în contul societăţii
  • Actele de identitate ale persoanelor cu drept de reprezentare
  • Alte documente, dacă este cazul, cu scopul de identificare a clientului și de stabilire a responsabilităților fiscale
  • pentru a putea face plăți online cu cardul, este necesară activarea serviciului 3D Secure (gratuit)
  • poți activa serviciul 3D Secure din Mobile Banking sau printr-o cerere la orice sucursală
  • există anumite plăți online care nu necesită autentificare strictă, în funcție de istoricul tău de plată, de comportamentul de plată, de site-urile pe care ai realizat pînă în prezent plățile, dacă sunt plăți de valoare mică sau recurente (ex. abonamente), tranzacțiile initiate de comerciant cu acordul tău (plăți pe site-uri pe care ți-ai salvat datele cardului) sau plăți la comercianți pentru care se aplică excepții de la autorizare.

Ai la dispoziție următoarele metode de autentificare a plăților online cu cardul securizate:

Poți atașa mai multe carduri pe contul de card principal și poți parametriza accesul la fonduri pentru fiecare card în parte.

Cardul tău de debit vine cu o serie de setări predefinite. Le poți modifica din aplicația Mobile Banking sau printr-o cerere în orice sucursală:

  • Suma maximă ce poate fi retrasă zilnic de pe card. Suma este setată default la 3500 lei. Poți crește sau micșora această limită din Mobile Banking sau printr-o cerere în sucursale.
  • Plăți pe internet. Trebuie să ai activată opțiunea 3D Secure. Din Mobile Banking, poți activa și opțiunea de autorizare a tranzacțiilor prin notificări Push pe telefon
  • Codul PIN: poți schimba codul PIN la orice bancomat
  • Cardul tău de debit are o perioadă de valabilitate de 3 ani
  • În luna în care expiră vom emite un card nou cu aceleași date (număr de card, cod PIN) pe care îl poți ridica de la sucursala/unitatea unde ai deschis contul
  • Există opțiunea ridicării cardului din altă sucursală/ unitate. În acest sens, te rugăm să contactezi sucursala/unitatea unde ai deschis contul pentru a discuta detaliile

Trebuie să declari cât mai repede furtul/pierderea cardului, astfel încât să-l blocăm pentru ca banii tăi să rămână în suguranță.

  • Telefonic: Poți solicita blocarea cardului la numărele de telefon dedicate: 021.202.69.99 / 021.315.71.00 (disponibile 24/7)
  • Din aplicația Mobile banking: poți solicita blocarea temporară a cardului (48 ore) și deblocarea lui - dacă îl găsești sau poți raporta cardul ca fiind pierdut/furat, caz în care îți vom emite un nou card.

Dacă identifici tranzacții suspecte de pe cardul tău, sună la  021.202.69.99 / 021.315.71.00 sau contactează-ne aici.