credit investitii credit imm

Cardul de credit Visa Business

Cu cardul Visa Business ai o limită de credit de până la 200.000 de lei. Până la 24 de rate fără dobândă, la orice comerciant din lume și până la 59 de zile perioadă de grație. 

  

card de credit_pj_visa business

 

 

Alege cardul de credit Visa Business  și ai până la 24 de rate fără dobândă, la orice comerciant din lume. Rambursezi doar 10% din suma datorată sau mai mult, la alegerea ta și ai perioadă de grație de până la 59 de zile. Pentru sumele nerambursate, ai dobândă atractivă: ROBOR 3M+12,50%.

 

 

Ce avantaje ai cu cardul de credit CEC Bank

icon rotita

Cumperi acum, plătești mai târziu
Poți cumpăra produse pe care le achiți apoi în până la 24 rate lunare fără dobândă, la orice comerciant din lume

icon mana intinsa bani

Mai mulți bani, mai multă flexibilitate
Suma maximă este de 200.000 de lei. Rambursezi doar 10% din suma datorată sau mai mult, la alegerea ta

icon global secure

Plătești oriunde
Zero comisioane la comercianți și perioadă de grație de până la 59 de zile

plași telefon

Plătești cu telefonul sau ceasul 
Prin Google Pay și Apple Pay

icon mana telefon

Activezi rapid planul de rate
Activezi și suspenzi planul de rate din Mobile Banking sau prin telefon

Documente informare costuri carduri de credit

Ce trebuie să știi despre cardurul de credit Visa Business

Cu cardul de credit Visa Business, poți beneficia de până la 24 de rate fără dobândă la orice comerciant din lume.

Activarea serviciului plata în rate poate fi solicitată numai de către titularul contului de card de credit, în baza acordului expres dat de client la unitățile Băncii prin completarea și semnarea unei cereri.

După activarea serviciului, numărul de rate fără dobândă se va aplica pentru fiecare tranzacție peste 200 de lei efectuata la comercianți naționali si internaționali după cum urmează:

  • 3 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 200 si pana in 1.000 lei inclusiv;
  • 6 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 1.000 si pana in 2.000 lei inclusiv;
  • 9 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 2.000 si pana in 3.000 lei inclusiv;
  • 12 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 3.000 si pana in 5.000 lei inclusiv;
  • 18 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 5.000 si pana in 10.000 lei inclusiv;
  • 24 rate lunare egale fara dobanda pentru tranzactii comerciale mai mari de 10.000 lei;

 

Dacă dorești ca una sau mai multe tranzacții efectuate la comercianți să nu fie inclusă în planul de rate, ne poți comunica această opțiune în maximum 24 ore, prin centrul de asistență carduri, la numărul de telefon de pe verso-ul cardului.

Cardul de credit îți permite să faci rambursări flexibile.
Rata dobânzii anuale este variabilă (ROBOR 3M + 12,50 pp) dar nu plătești dobânzi decât pentru sumele efectiv utilizate.

 

  • Trebuie să faci rambursări lunare cel puțin egale cu suma minimă: 10% din suma utilizată
  •  Poți rambursa integral, oricând suma utilizată - și astfel nu mai plătești dobânzi.
  •  Ai perioadă de grație de până la 59 de zile pentru plățile cu cardul de cumpărături. Ai 0% dobândă când rambursezi integral sumele utilizate din cardul de credit până la scadența lunară.
  • Dobânda anuală: (ROBOR 3M + 12,50 pp) - se aplică la suma utilizată
  • Poți activa sistemul de plată în rate, iar toate cumpărăturile cu cardul de credit vor fi împărțite în rate lunare, cu dobândă ZERO
  • poți plăti în magazine și online
  • poți face plăti contactless cu telefonul sau ceasul smart  dacă îți adaugi cardul în Google Pay, Apple Pay,  , Garmin Pay și Fitbit Pay
  • vezi suma disponibilă pe card, din aplicația de Mobile Banking
  • primești alerte dacă activezi serviciul Info SMS
  • depui bani pe card la ATM-uri

Plăți online cu cardul de credit

  • pentru a putea face plăți online cu cardul, este necesară activarea serviciului 3D Secure (gratuit).  Poți activa serviciul 3D Secure din Mobile Banking sau la cerere,  în orice sucursală
  • există anumite plăți online care nu necesită autentificare strictă, în funcție de istoricul tău de plată, de comportamentul de plată, de site-urile pe care ai realizat până în prezent plățile, dacă sunt plăți de valoare mică sau recurente (ex. abonamente), tranzacțiile initiate de comerciant cu acordul tău (plăți pe site-uri pe care ți-ai salvat datele cardului) sau plăți la comercianți pentru care se aplică excepții de la autorizare.

 

Ai la dispoziție următoarele metode de autentificare a plăților online securizate cu cardul:

  • poți solicita un card de credit în oricare din cele peste 1000 de sucursale CEC Bank
  • cardul va fi emis și îl poți ridica din sucursală. Atentie! Separat, vei primi codul PIN al cardului - prin metoda selectată: SMS sau plic.
  • activarea cardului se face la orice bancomat CEC Bank

 

Reînnoirea cardului

  • cardul tău de credit are o perioadă de valabilitate de 3 ani
  • în luna în care expiră vom emite un card nou cu aceleași date (număr de card, cod PIN) pe care îl poți ridica de la sucursala/unitatea unde ai deschis contul
  • există opțiunea ridicării cardului din altă sucursală/ unitate. În acest sens, te rugăm să contactezi sucursala/unitatea unde ai deschis contul pentru a discuta detaliile

Poți atașa mai multe carduri pe contul de card principal și poți parametriza accesul la fonduri pentru fiecare card în parte.

Cardul tău vine cu o serie de setări predefinite. Le poți modifica din aplicația Mobile Banking sau printr-o cerere   în orice sucursală.

  • Suma maximă ce poate fi retrasă zilnic de pe card. Suma este setată default la 3500 lei. Poți crește sau micșora această limită din Mobile Banking sau printr-o cerere în sucursale.

  • Plăți pe internet. Trebuie să ai activată opțiunea 3D Secure. Din Mobile Banking, poți activa și opțiunea de autorizare a tranzacțiilor prin notificări Push pe telefon

  • Codul PIN: poți schimba codul PIN la orice bancomat sau îl poți regenera din Mobile Banking

 

Trebuie să declari cât mai repede furtul/pierderea cardului, astfel încât să-l blocăm pentru ca banii tăi să rămână în soguranță.

  • Telefonic: Poți solicita blocarea cardului de credit la numerele de telefon dedicate: 021.202.69.99 / 021.315.71.00 (disponibile 24/7)
  • Din aplicația Mobile banking: poți solicita blocarea temporară a cardului de credit (48 ore) și deblocarea lui - dacă îl găsești sau poți raporta cardul ca fiind pierdut/furat, caz în care îți vom emite un nou card.

Dacă identifici tranzacții suspecte de pe cardul tău, sună la  021.202.69.99 / 021.315.71.00 sau contactează-ne aici.