
Cardul de debit Visa Infinite
Cardul Premium - privilegii exclusive și tratament VIP!
Aplică 100% online, cu ZERO drumuri la bancă pentru pachetul de cont Premium cu card de debit Visa Infinite inclus.

Alege cardul de debit Visa Infinite pentru avantaje premium. Bucură-te de tratament VIP și avantaje exclusiviste oriunde în lume! Ai acces la Visa Luxury Hotels, acces în lounge-urile aeroporturilor, beneficiezi de compensații pentru întârzieri ale avioanelor. Vezi detalii.
Pentru orice tip de card de debit CEC Bank se poate emite un card virtual.
Aplică ușor și rapid
Lasă-ne datele
Completezi datele și un consultant te va contacta pentru a-ți oferi detaliile necesare și pentru a stabili împreună ce produs ți se potrivește cel mai bine.
Sau ne poți suna
Hai într-o sucursală
Poți aplica în orice sucursală CEC Bank. Alege cea mai apropiată unitate.

Documente informare -Termeni și condiții cont bancar și carduri

Plătește-ți ratele ușor
Vezi situația creditului și următoarea rată scadentă din Mobile și Internet Banking, disponibile fără comisioane suplimentare în pachetele de servicii bancare.
Află mai multe

Ai nevoie de un credit flexibil?
Poți obține până la 60.000 lei cu cardul de credit Visa Affinity. 100% online și cu până la 24 de rate fără dobândă la orice comerciant.
Află mai multe
Ce trebuie să știi despre cardul de debit Visa Infinite
- VIP Infinite Experiences - Servicii de transport cu limuzina către aeroport și experiență VIP inclusă exclusiv pentru posesorii de card Visa Infinite
- Compensații financiare prin Air refund în cazul în care experimentați întârzieri la zborurile cu avionul
- Acces la cele mai bune oferte hoteliere prin Visa Luxury Hotels
- 12 intrări gratuite în lounge-urile aeroportului Otopeni, pe parcursul unui an, pentru posesorul cardului și înca 3 invitați în condițiile realizării unui rulaj minim cu cardul la comercianți de 10.000 lei în ultimele 30 zile și cu minim 96 ore înainte de intrarea în saloanele Business.
- Acces în peste 1.400 de Business Lounge-uri din aeroporturi internaționale (inclusiv pe aeroporturile Cluj și Timișoara), prin intermediul programului LoungeKey, indiferent de rulajul efectuat. Banca oferă gratuit 12 vizite/an/posesor de card
- Reduceri nationale si internationale. Puteți accesa aicilista completă de oferte.
- Acces la servicii de Concierge
- Asistență rutieră gratuită - alături de partenerii Visa FaraGrija.ro, este oferit gratuit pachetul FaraGrija Premium pentru siguranță și confort
Alte beneficii:
- Pachet complet de asigurări de călătorie (vezi broșura)
- Serviciul Info SMS numere naționale îți este oferit în mod gratuit și primești alerte pe telefon pentru tranzacțiile din contul de card.
- Abonament lunar gratuit pentru Serviciile Mobile Banking
- Retrageri ATM CEC Bank sau alte bănci din România: ZERO*
- Retrageri ATM din Uniunea Europeană: ZERO*
- Retrageri ATM din afara Uniunii Europene: 1%+ 2,5 euro (echiv lei)*
- Plăți cu cardul (la comercianți, pe internet): ZERO
- Interogare sold ATM CEC Bank: ZERO
- Comision lunar de administrare card: 90 lei dacă contractezi doar cardul de debit. Dacă ai obținut cardul în cadrul Pachetului Premium, nu se percepe comision suplimentar de administrare a cardului
- Comision înlocuire card pierdut/furat în România: 10 lei
- poți solicita un card de debit în oricare din cele peste 1000 de sucursale CEC Bank
- poți obține cardul de debit Visa Infinite online din Magazinul CEC_IN
- cardul de debit va fi emis și îl poți ridica din sucursală sau îl vei primi prin curier, la adresa indicată. Separat, vei primi codul PIN al cardului - prin metoda selectată: SMS sau plic.
Activarea cardului
- Din considerente de securitate, la livrare, cardul tău va fi inactiv. Îl poți activa folosind una din metodele de mai jos:
- Din aplicația CEC app Mobile Banking, accesând opțiunea Carduri din meniul principal și apoi setările cardului tău.
- Apelând Serviciul Clienți, disponibil non-stop, la numerele de telefon de pe card
- Apelând Serviciul Clienți, disponibil Luni - Duminică: 07:00 – 22:00, la numarul de telefon: +40 021.202.50.50.
- La unitatea teritorială unde ți-a fost înmânat.
- După activare, este obligatoriu să efectuezi o primă tranzacție (interogare sold/retragere numerar) la orice terminal bancomat/multifuncțional de plată CEC Bank
- dacă deții un card fizic principal activ iți poți emite cardul virtual din Mobile Banking – CEC app și il poți folosi imediat
- cardul este activ de la început, nu mai trebuie sa mergi la banca sau la bancomat
- vezi oricând câți bani ai pe cardul de debit, din aplicația de Mobile Banking
- plătești la comercianți cu ceasul sau telefonul dacă îți adaugi cardul în Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay
- primești alerte dacă activezi serviciul Info SMS
- depui bani pe card la ATM-uri
- plătești cu cardul pentru cumpărăturile online dacă activezi serviciul 3D Secure
- poți primi bani în contul asociat cardului de debit, inclusiv din străinătate. Sumele în euro vor fi convertite automat în lei, la cursul valutar CEC Bank - printre cele mai avantajoase de pe piață
- retragi bani de la ATM
- plătești facturile la ATM cu comision ZERO
Cu cardul virtual poți face:
- plăti la comercianți fizici (POS) - contactless direct de pe telefon, dupa inrolarea cardului intr-o aplicatie de plati (Apple Pay sau GPay).
- plăți la comercianți virtuali și în aplicațiile furnizorilor, folosind datele cardului disponibile în CEC app
- retrageri contactless/NFC la ATM din cardul virtual înrolat în (Apple Pay sau GPay).
- pentru a putea face plăți online cu cardul, este necesară activarea serviciului 3D Secure (gratuit)
- poți activa serviciul 3D Secure din Mobile Banking sau printr-o cerere la orice sucursală
- există anumite plăți online care nu necesită autentificare strictă, în funcție de istoricul tău de plată, de comportamentul de plată, de site-urile pe care ai realizat pînă în prezent plățile, dacă sunt plăți de valoare mică sau recurente (ex. abonamente), tranzacțiile initiate de comerciant cu acordul tău (plăți pe site-uri pe care ți-ai salvat datele cardului) sau plăți la comercianți pentru care se aplică excepții de la autorizare.
La CEC Bank ai la dispoziție următoarele metode de autentificare a plăților online cu cardul securizate:
- autentificarea biometrică prin utilizarea/accesarea aplicației Mobile Banking, funcționalitate disponibilă din luna mai 2020. Cum activez autentificarea biometrică pentru plățile online cu cardul din Mobile Banking
- utilizarea unei parole statice, suplimentar față de parola dinamică primită prin SMS și utilizată până în prezent pentru autentificarea tranzacției. Cum autorizez plătile online cu cardul fără utilizarea biometriei din aplicația de Mobile Banking.
Pentru protecția clienților în mediul online, CEC Bank folosește instrumente diverse care ajută la limitarea, identificarea și stoparea cât mai rapidă a tentativelor de fraudă, printre care și limitarea tranzacțiilor derulate online (numar și valoare, domestic și internațional).
Poți modifica limitele aferente plăților online:
- prin aplicația Mobile Banking (până la anumite praguri prestabilite). Cum modific limitele platilor online cu cardul din aplicatia de Mobile Banking.
- prin solicitare la unitatea teritorială sau în Call Center
Cardul tău de debit Visa Infinite vine cu o serie de setări predefinite. Le poți modifica din aplicația Mobile Banking sau printr-o cerere în orice sucursală:
- Suma maximă ce poate fi retrasă zilnic de pe card. Suma este setată default la 3500 lei în România și 1500 euro în străinătate. Poți crește sau micșora această limită din Mobile Banking sau printr-o cerere în sucursale.
- Plăți pe internet. Trebuie să ai activată opțiunea 3D Secure. Din Mobile Banking, poți activa și opțiunea de autorizare a tranzacțiilor prin notificări Push pe telefon
- Codul PIN: poți schimba codul PIN la orice bancomat CEC Bank/prin Mobile Banking CEC app
- Cardul tău de debit expiră în ultima zi a lunii menționate pe verso, sub nume
- Cost de reînnoire card la expirare/emitere de carduri suplimentare: ZERO
- În luna în care expiră vom emite un card nou cu aceleași date (număr de card, cod PIN) pe care îl poți ridica de la sucursala/unitatea unde ai deschis contul
- Există opțiunea ridicării cardului din altă sucursală/ unitate. În acest sens, te rugăm să contactezi sucursala/unitatea unde ai deschis contul pentru a discuta detaliile
- Există opțiunea trimiterii cardului prin Curier, la o adresă- în țară sau străinătate. Te rugăm să discuți detaliile cu cei din sucursală. În cazul trimiterii în străinătate, trebuie să suporți costul expedierii
Trebuie să declari cât mai repede furtul/pierderea cardului, astfel încât să-l blocăm pentru ca banii tăi să rămână în suguranță.
- Telefonic: Poți solicita blocarea cardului la numărele de telefon dedicate: 021.202.69.99/ 021.315.71.00 (disponibile 24/7)
- Din aplicația CEC app - Mobile Banking: poți solicita blocarea temporară a cardului (48 ore) și deblocarea lui - dacă îl găsești sau poți raporta cardul ca fiind pierdut/furat, caz în care îți vom emite un nou card.
Dacă identifici tranzacții suspecte de pe cardul tău, sună la 021.202.69.99 / 021.315.71.00 sau contactează-ne aici.