Cardul de debit Visa Gold

Ai un card premium și de te bucuri de oferte speciale și beneficii exclusiviste.

  

card visa gold

 

Alege cardul de debit Visa GOLD pentru avea avantaje premium. Ai  acces la Visa Luxury Hotels, acces în lounge-urile aeroporturilor, beneficiezi de compensații pentru întârzieri ale avioanelor. Vezi detalii.

 

Ce avantaje ai cu cardul de debit Visa GOLD de la CEC Bank

 

 

VIP incluse

Ai servicii VIP incluse: asigurări calătorie, hoteluri, acces lounge-uri aeroporturi

icon dobanzi crestere

Ți se restituie lunar în contul de card maxim 0,5% din valoarea tranzacțiilor comerciale

Asistenta

Acces la serviciul de asistență de urgență în străinătate Visa Global Customer Assistance Services și acces la programul Visa Premium

Aplică ușor și rapid

Lasă-ne datele

Completezi datele și un consultant te va contacta pentru a-ți oferi detaliile necesare și pentru a stabili împreună ce produs ți se potrivește cel mai bine.

Sau ne poți suna

0800.800.848

 


Hai într-o sucursală

Poți aplica în orice sucursală CEC Bank. Alege cea mai apropiată unitate.

Vezi harta

poza contact formular

Documente informare costuri pachete cont bancar și carduri

 

cross-sell-mobile

Plătește-ți ratele ușor

Vezi situația creditului și următoarea rată scadentă din Mobile și Internet Banking, disponibile fără comisioane suplimentare în pachetele de servicii bancare. 
Află mai multe

cont-bancar-cross-sell

Ai nevoie de un credit flexibil?

Poți obține până la 60.000 lei cu cardul de credit Visa Affinity. 100% online și cu până la 24 de rate fără dobândă la orice comerciant.
Află mai multe

Ce trebuie să știi despre cardul de debit Visa Gold

Beneficii internaționale Visa:

  • Compensații financiare prin Air refund în cazul în care experimentați întârzieri la zborurile cu avionul
  • Acces la cele mai bune oferte hoteliere prin Visa Luxury Hotels 
  • Acces gratuit pe platforma de booking Bidroom

Beneficii naționale Visa:

  • Acces gratuit în lounge-urile aeroporturilor din București, Cluj și Timișoara de maxim 3 ori pe an dacă ați efectuat plăți la POS în valoare de minim 300 de lei în ultimele 90 de zile până cu maxim 24 de ore înainte de intrarea în lounge.
  • Reduceri nationale si internationale, pentru momentele în care călătoriți în scop de business sau vacanțe. Puteți accesa aici lista completă de oferte.

În plus, serviciul Info SMS îți este oferit în mod gratuit și primești alerte pe telefon pentru tranzacțiile din contul de card.

  • Retrageri ATM CEC Bank sau alte bănci din România: ZERO 
  • Retrageri ATM din Uniunea Europeană: ZERO
  • Retrageri ATM din afara Uniunii Europene: 1%+ 2,5 euro (echiv lei)
  • Plăți cu cardul (la comercianți, pe internet): ZERO
  • Interogare sold ATM CEc Bank sau alte bănci din Romînia: ZERO
  • Comision lunar de administrare: 25 lei dacă contractezi doar cardul de debit. Dacă ai obținut cardul în cadrul Pachetului Premium,   nu se percepe comision suplimentar de administrare a cardului
  • Comision înlocuire card pierdut/furat în România: 10 lei
  • vezi oricând câți bani ai pe cardul de debit, din aplicația de Mobile Banking
  • plătești la comercianți cu ceasul sau telefonul dacă îți adaugi cardul în Google Pay, Apple Pay, CEC Pay, Garmin pay și Fitbit Pay
  • primești alerte dacă activezi serviciul Info SMS
  • depui bani pe card la ATM-uri
  • plătești cu cardul pentru cumpărăturile online dacă activezi serviciul 3D Secure
  • poți primi bani în contul asociat cardului de debit, inclusiv din străinătate. Sumele în euro vor fi convertite automat în lei, la cursul valutar CEC Bank - printre cele mai avantajoase de pe piață
  • retragi bani de la ATM
  • plătești facturile la ATM cu comision ZERO
  • poți solicita un card de debit în oricare din cele peste 1000 de sucursale CEC Bank
  • cardul va fi emis și îl poți ridica din sucursală. Atentie! Separat, vei primi codul PIN al cardului - prin metoda selectată: SMS sau plic.
  • activarea cardului se face la orice bancomat CEC Bank
  • pentru a putea face plăți online cu cardul, este necesară activarea serviciului 3D Secure (gratuit)
  • poți activa serviciul 3D Secure din Mobile Banking sau printr-o cerere la orice sucursală
  • există anumite plăți online care nu necesită autentificare strictă, în funcție de istoricul tău de plată, de comportamentul de plată, de site-urile pe care ai realizat pînă în prezent plățile, dacă sunt plăți de valoare mică sau recurente (ex. abonamente), tranzacțiile initiate de comerciant cu acordul tău (plăți pe site-uri pe care ți-ai salvat datele cardului) sau plăți la comercianți pentru care se aplică excepții de la autorizare.

La CEC Bank ai la dispoziție următoarele metode de autentificare a plăților online cu cardul securizate:

Cardul tău de debit  Visa Gold vine cu o serie de setări predefinite. Le poți modifica din aplicația Mobile Banking sau printr-o cerere în orice sucursală:

  • Suma maximă ce poate fi retrasă zilnic de pe card. Suma este setată default la 3500 lei în România și 1500 euro în străinătate. Poți crește sau micșora această limită din Mobile Banking sau printr-o cerere în sucursale.
  • Plăți pe internet. Trebuie să ai activată opțiunea 3D Secure. Din Mobile Banking, poți activa și opțiunea de autorizare a tranzacțiilor prin notificări Push pe telefon
  • Codul PIN: poți schimba codul PIN la orice bancomat
  • Cardul tău de debit are o perioadă de valabilitate de 3 ani
  • Cost de reînnoire card la expirare/emitere de carduri suplimentare: ZERO
  • În luna în care expiră  vom emite un card nou cu aceleași date (număr de card, cod PIN) pe care îl poți ridica de la sucursala/unitatea unde ai deschis contul
  • Există opțiunea ridicării cardului din altă sucursală/ unitate. În acest sens, te rugăm să contactezi sucursala/unitatea unde ai deschis contul pentru a discuta detaliile
  • Există opțiunea trimiterii cardului prin Curier, la o adresă- în țară sau străinătate. Te rugăm să discuți detaliile cu cei din sucursală. În cazul trimiterii în străinătate, trebuie să suporți costul expedierii

Trebuie să declari cât mai repede furtul/pierderea cardului, astfel încât să-l blocăm pentru ca banii tăi să rămână în suguranță.

  • Telefonic: Poți solicita blocarea cardului la numărele de telefon dedicate: 021.202.69.99/ 021.315.71.00 (disponibile 24/7)
  • Din aplicația Mobile banking: poți solicita blocarea temporară a cardului (48 ore) și deblocarea lui - dacă îl găsești sau poți raporta cardul ca fiind pierdut/furat, caz în care îți vom emite un nou card.

Dacă identifici tranzacții suspecte de pe cardul tău, sună la  021.202.69.99 / 021.315.71.00 sau contactează-ne aici.