Administrator credite - Sucursala Sfantu Gheorghe, Serviciul/ Activitatea Credite
23.12.2020
Principalele responsabilitati ale postului:
- Asigura utilizarea, monitorizarea si urmarirea rambursarii creditelor acordate clientilor Bancii, conform contractului incheiat si reglementarilor interne in vigoare;
- Verifica contractele de credit, de garantii, politele de asigurare; monitorizeaza indeplinirea conditiilor stipulate la aprobarea facilitatilor de credit si permanenta concordanta a acestora cu clauzele contractuale;
- Urmareste rambursarea ratelor de credit, plata dobanzilor aferente la scadentele stabilite si incasarea comisioanelor si a altor sume datorate bancii de catre clienti; face propuneri pentru adoptarea masurilor necesare in cazul clientilor care inregistreaza dificultati in rambursarea creditelor acordate, anterior transformarii acestora in credite neperformante.
Cerintele minime de ocupare a postului:
- Studii superioare sau studii medii;
- 3 ani vechime in munca;
- 1 an experienta in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme;
- Atentie la detalii;
- Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
- Cunoasterea legislatiei bancare;
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala si/ sau cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot depune CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Sfantu Gheorghe, pe adresa: Piata Mihai Viteazul, Nr. 2, sau pe e-mail: recrutare@cec.ro pana la data de 6 ianuarie 2021.