Director agentie (perioada determinata 1 an) - Agentia Arad II, Sucursala Arad
09.06.2021

Principalele responsabilitati ale postului:

  • Asigura planificarea, conducerea, coordonarea si controlul activitatii agentiei, in conformitate cu legislatia si reglementarile bancare; urmareste realizarea obiectivelor repartizate, alocarea in mod optim a resurselor umane in vederea realizarii obiectivelor de vanzari;
  • Coordoneaza activitatea de creditare, vanzare produse si servicii bancare, atragere clientela; se implica activ in promovarea imaginii bancii;
  • Planifica, organizeaza si monitorizeaza activitatea de vanzare la nivelul agentiei si unitatilor arondate (dupa caz); raspunde de realizarea obiectivelor de vanzare, implicandu-se in realizarea acestora;
  • Asigura premisele unei bune calitati a portofoliului de credite la nivelul agentiei si unitatilor arondate (dupa caz);
  • Asigura suport de business pentru identificarea si valorificarea potentialului de piata;
  • Coordoneaza activitatea operationala; asigura administrarea riscurilor la nivelul unitatii coordonate; organizeaza activitatea de casierie si tezaur, etc.;
  • Propune masuri corective pentru redresarea activitatii pe segmentele deficitare la nivelul agentiei si unitatilor arondate (dupa caz) si monitorizeaza aplicarea acestora;
  • Reprezinta agentia in relatiile cu tertii in plan local, conform competentelor acordate.

Cerintele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare economice/ juridice finalizate;
  • Minim 5 ani experienta in domeniul bancar, din care cel putin 3 ani vechime pe o functie de conducere/ coordonare;
  • Cunoasterea pietei bancare locale;
  • Leadership, abilitati dezvoltate de coordonare si control, comunicare, relationare, negociere si vanzare;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Constituie avantaje: cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala si/ sau cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, precum si cursuri de management, comunicare, managementul timpului, coaching, leadership, managementul proiectelor;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Arad, pe adresa B-dul Revolutiei nr. 5-7 sau e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 23 iunie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *