Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
CEC BANK S.A., cu sediul în Calea Victoriei nr. 13, Sector 3, București, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/155/13.01.1997, CIF RO 361897, denumită în continuare „Banca” sau „Operatorul”, vă informează că începând cu data de 25 mai 2018, este aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare "Regulamentul").
În acest sens, trebuie să știți că atunci când alegeți să achiziționați un produs sau serviciu bancar oferit de CEC BANK S.A., banca va prelucra datele cu caracter personal pe care dumneavoastră ni le puneți la dispoziție, fie bazându-se pe un temei contractual sau legal, pe un interes legitim al băncii, fie în baza consimțământului dumneavoastră în legătură cu această prelucrare. Datele sunt prelucrate direct de CEC BANK S.A., sau de entități împuternicite („Împuterniciții”) care prelucrează datele în numele şi pe seama Operatorului.
Date cu caracter personal (“Date Personale”): reprezintă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi nume, număr de identificare, date de localizare, identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, date genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea Datelor Personale: reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra Datelor Personale sau asupra seturilor de Date Personale, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
Persoana vizată poate fi: solicitantul unui produs sau serviciu oferit de către Operator sau împuterniciții acestuia, precum şi orice alte persoane fizice ale căror Date Personale pot fi transmise sau colectate de către Operator, în vederea desfășurării activităților de prelucrare a Datelor Personale, atât în scop propriu, cât şi în numele şi pe seama partenerilor săi contractuali, conform scopurilor determinate.
Operator: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Persoana împuternicită de Operator: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului.
Destinatar: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță.
Contract: reprezintă actul juridic încheiat cu Operatorul, în baza căruia Operatorul furnizează produse şi servicii bancare. Pentru scopurile prezentei Informări, orice referință la „Contract” se va înțelege ca indicând toate contractele ce vor fi încheiate cu Operatorul.
Creare de profiluri: înseamnă orice formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal care constă în utilizarea datelor cu caracter personal pentru a evalua anumite aspecte personale referitoare la o persoană fizică, în special pentru a analiza sau prevedea aspecte privind performanța la locul de muncă, situația economică, sănătatea, preferințele personale, interesele, fiabilitatea, comportamentul, locul în care se află persoana fizică respectivă sau deplasările acesteia;
Consimțământ: orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate.
Identificatori online: adresele IP, identificatorii cookie sau alți identificatori. Aceștia pot lăsa urme care, în special atunci când sunt combinate cu identificatori unici și alte informații primite de servere, pot fi utilizate pentru crearea de profiluri și pentru identificarea persoanelor fizice.
Vă informăm că Banca poate prelucra următoarele categorii de Date Personale:
i. Date Personale pe care dumneavoastră (persoana vizată) ni le puneți la dispoziție, cum ar fi:
a. date de identificare a persoanei fizice/ persoanei fizice ce exercită o activitate autorizată: numele şi prenumele, inițiala tatălui/ mamei, numele de fată al mamei, data şi locul nașterii, cetățenia, adresa de domiciliu/ de reședință, codul numeric personal/ cod unic de identificare, date despre starea civilă (număr copii, copii și/sau persoane aflate în întreținere), numărul de telefon fix/ mobil, fax, adresa de poștă electronică, serie şi număr act de identitate, număr permis de conducere, serie/ număr pașaport în cazul persoanelor nerezidente sau alte date având funcția de identificare, colectate prin efectuarea de copii ale documentelor care le conțin, sau transmise de către persoana vizată pe suport informatic;
b. profesia, meseria, ocupația, locul de muncă, numele angajatorului ori natura activității proprii, funcția publică deținută (dacă este cazul);
c. informații financiare şi fiscale (inclusiv venituri, impozite, taxe, contribuții şi alte sume datorate bugetului de stat realizate din orice fel de activități: salariale, autorizate/ independente/ liberale, pensii, asigurări sociale, închirieri etc.);
d. imagini foto din actul de identitate furnizat şi/ sau video, inclusiv sisteme de supraveghere video cu circuit închis (CCTV), atunci când dumneavoastră vă prezentați la locațiile băncii sau prin dispozitivele de tip automat bancar aferente;
e. vocea în cadrul convorbirilor şi înregistrărilor convorbirilor telefonice sau audio/ video (inițiate de persoana non-clienți/ clienți, sau de către Bacă);
f. informații privind apartenența politică: informații legate de calitatea de persoană expusă public;
g. informații asupra proprietăților mobiliare/ imobiliare (inclusiv înscrieri în Cartea funciară, AEGRM etc.);
h. specimen de semnătură;
i. date privind starea de sănătate;
j. date biometrice: date cu caracter personal care rezultă în urma unor tehnici de prelucrare specifice referitoare la caracteristicile fizice, fiziologice sau comportamentale ale unei persoane fizice care permit sau confirmă identificarea unică a respectivei persoane, cum ar fi imaginile faciale sau datele dactiloscopice etc.
Aceste date sunt necesare pentru activități precum: identificarea fermă a persoanei, pregătirea ofertei de produse şi servicii financiare-bancare, determinarea bonității şi solvabilității, încheierea, executarea, modificarea sau încetarea Contractului, încasări şi plăti în conturi bancare, autentificare în sistemele băncii, soluționarea reclamațiilor. În ceea ce privește prelucrarea CNP şi a altor date de identificare, această prelucrare este bazată pe obligația legală a Operatorului ca unitate bancară, de a-şi identifica şi cunoaște clientela, în scopul prevenirii spălării banilor şi combaterii terorismului. De asemenea, CNP-ul este necesar în cazul solicitărilor de produse de creditare, pentru consultarea Biroului de Credit şi determinarea scorului FICO.
Prelucrarea imaginilor foto- şi video este bazată pe obligația legală a Operatorului ca unitate bancară, pentru identificarea/ recunoașterea persoanelor şi evidența accesului acestora în locațiile băncii/ în aplicațiile on-line oferite, în scopul asigurării pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecției persoanelor.
Refuzul dumneavoastră de a ne furniza aceste date ne va pune în imposibilitatea de a vă furniza produsele şi/sau serviciile bancare dorite sau de a va răspunde solicitării adresate Băncii.
ii. Date Personale pe care Banca le prelucrează în legătură cu furnizarea produselor/ serviciilor bancare sunt:
a. datele privind situația financiară/ tranzacțiile efectuate şi istoricul acestora (informații privind modul în care sunt folosite produsele şi serviciile bancare, cardurile de credit sau debit, coduri de identificare, codurile IBAN atașate conturilor bancare, creditele de nevoi personale sau orice servicii ce fac obiectul Contractului);
b. date de localizare (cum ar fi locația bancomatelor utilizate cu precădere);
c. date privind bonitatea, scorul FICO (pentru produsele de creditare);
d. date comerciale (cum ar fi numărul şi tipul de produse/ servicii bancare achiziționate, modalitățile de plată, termenul de plată şi istoricul plăților, preferințele privind modalitățile de plată a ratelor la credite).
iii. Date Personale pe care Banca le prelucrează în baza Legii nr.129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de Banca pe baza Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi cu respectarea legislației în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal doar în scopul prevenirii spălării banilor şi a finanțării terorismului şi nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu acest scop. Nu se efectuează prelucrarea datelor cu caracter personal în alte scopuri, cum ar fi cele comerciale.
Daca situația o impune, destinatarii datelor cu caracter personal colectate în scopul precizat mai sus sunt autoritățile prevăzute de lege.
Prelucrarea datelor cu caracter personal este considerată ca fiind necesară în vederea ducerii la îndeplinire a unor măsuri de interes public, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit Regulamentul general privind protecția datelor).
Prelucrările datelor dumneavoastră pot avea ca temei:
a. încheierea şi executarea Contractului (de ex. determinarea solvabilității dumneavoastră, stabilirea valorii bunurilor mobile/ imobile date în garanție către Bancă);
b. obligația legală a Operatorului (raportările către autorități publice, prelucrarea datelor de identificare pentru conformarea cu obligațiile legale impuse de reglementările aplicabile în domeniul bancar şi cu relația cu clientela, de actele normative din domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanțării terorismului, etc.);
c. interesul legitim al Operatorului (de ex. prevenirea şi combaterea fraudelor în domeniul bancar, colectarea debitelor/ recuperarea creanțelor);
d. consimțământul persoanei vizate (de ex. transmiterea de comunicări de marketing: oferte promoționale, lansări de noi produse şi servicii, informații despre conturi şi servicii conexe, despre produse de economisire şi creditare avantajoase, despre carduri, despre îmbunătățiri aduse produselor şi serviciilor din portofoliu etc.), mesaje cu ocazii speciale (de ex. Ziua băncii, ziua de naștere a clientului, aniversarea relației cu banca, oferte parteneri etc.).
Datele Dvs. vor fi prelucrate în următoarele scopuri:
1. pregătirea ofertei de servicii financiare şi efectuarea activităților premergătoare specifice furnizării produselor bancare, inclusiv cele efectuate în vederea acordării creditelor, pe perioada derulării creditelor precum şi în cazul restructurării acestora;
2. încheierea, executarea, modificarea sau încetarea Contractului, deschiderea contului, furnizarea produselor şi serviciilor bancare, administrare cont, depozite, încasări şi plăti, răspunsuri la solicitări/ reclamații;
3. furnizarea serviciului de relații cu clienții (inclusiv serviciul Phone Banking), transmiterea de informări şi notificări, oferirea de servicii de asistență tehnică/consiliere pentru soluțiile: internet banking, mobile banking, phone banking, cec-fin, e-token;
4. verificare sold cont, istoric operațiuni bancare, pentru a vă răspunde solicitărilor adresate băncii;
5. verificarea/ colectarea şi recuperarea debitelor, inclusiv pentru cesiuni de creanță;
6. stabilire şi modificare limită de credit;
7. detectarea şi prevenirea fraudelor în domeniul bancar;
8. pentru activitățile de control şi de audit intern sau extern;
9. marketing, prin transmiterea de comunicări comerciale privind oferte promoționale, produse şi servicii noi sau existente, informații despre conturi şi servicii conexe, despre produse de economisire şi creditare avantajoase, despre carduri etc.), mesaje cu ocazii speciale (de ex. Ziua băncii, ziua de naștere a clientului, aniversarea relației cu banca), oferte parteneri (cum ar fi cele ale furnizorilor de asigurări de viață, de călătorie etc.);
10. efectuarea de studii şi statistici interne, studii de piață, aplicarea de chestionare de satisfacție etc.
În situația în care solicitați un produs de creditare de la Operator, noi vă vom evalua solvabilitatea şi potențialul risc de credit şi de fraudă. Procesul de evaluare a solvabilității şi a gradului de risc de credit şi de fraudă poate implica luarea de decizii automate, pe baza profilului de risc al persoanei vizate. Luarea deciziilor automate este necesară pentru încheierea, executarea şi modificarea Contractului cu Operatorul.
În evaluarea riscului de credit şi de fraudă, Operatorul interoghează Biroul de Credit - o societate pe acțiuni, care are ca acționari 18 de bănci, care oferă informații despre debitori cu restanțe la plată mai mari de 30 zile, fraudulenți sau persoane care au înregistrat inadvertente în declarații, precum şi informații de tip scor FICO, construit pe baza unui model statistic internațional aplicat bazei de date a Biroului de Credit. Scornitul Biroului de Credit este un număr cuprins între 300 şi 850, care arată probabilitatea ca o persoană fizică să-şi plătească în viitor ratele la timp. În cazul neachitării la scadentă a sumelor datorate/ garanțiilor/ plăților solicitate/ stabilite contractual, sau în cazul săvârșirii unei fraude, Datele Personale pot fi transferate către Biroul de Credit, iar informațiile pot fi accesate de către terți cu drept de acces la acesta (bănci, IFN-uri).
Pe baza acestui scor, Operatorul va decide dacă Dvs. îndepliniți sau nu condițiile de acordare a unui produs de creditare.
Pentru a vă asigura mereu cele mai bune produse şi servicii, avem parteneriate constante cu diverși furnizori/ prestatori de servicii conexe, către care putem transmite datele dumneavoastră, în baza unuia dintre temeiurile menționate mai sus şi care le prelucrează, fie în calitate de Împuterniciți, fie în calitate de Asociați sau Operatori Independenți, în cel din urmă caz aceștia fiind în mod direct responsabili cu respectarea legislației în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Categoriile de destinatari ai datelor personale colectate şi prelucrate de către Operator pot fi:
(a) alți furnizori de servicii/ produse bancare subcontractanți ai Operatorului în vederea executării Contractului;
(b) furnizorii de servicii de asigurări, servicii cadastrale, evaluatori şi verificatori externi (selectați de clienții băncii pentru efectuarea evaluării bunurilor imobile/ mobile admise în garanție de către Bancă);
(c) furnizori de servicii de tipărire şi împlicuire comunicări;
(d) societăți de recuperare creanțe/ terțe persoane fizice şi juridice în vederea cesionării creanțelor neperformante (ori pentru achiziția activelor ipotecate în favoarea Operatorului, aflate în proceduri judiciare);
(e) societăți ce oferă servicii de tip poștă/ curierat;
(f) furnizori de carduri şi procesatori de plăti;
(g) furnizori de servicii de call-center şi asistență clienți;
(h) companii de studii de piață/ studii satisfacție clienți;
(i) partenerii contractuali ai Operatorului, în vederea promovării produselor şi serviciilor comercializate de aceștia;
(j) autorități publice (BNR, ANAF, Ministerul Finanțelor, Oficiul National pentru Prevenirea şi Combaterea Spălării Banilor, Curtea de Conturi, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, etc.);
(k) Biroul de Credit, Centrala Riscului de Credit, Registrul Național de Publicitate Mobiliară;
(l) parteneri contractuali, în vederea îndeplinirii dispozițiilor dumneavoastră, respectiv a obligațiilor asumate de către CEC BANK față de dumneavoastră (Fonduri de garantare, Furnizori de utilități/ de servicii, companii de asigurare etc.);
(m) instanțe de judecată sau arbitrale, precum şi autorități şi organe judiciare competente să efectueze urmărirea penală şi să cerceteze săvârșirea de fapte penale, la solicitarea acestora, executori judecătorești şi practicieni în insolvență;
(n) furnizori de bunuri/ prestatori de servicii, parteneri contractuali ai Operatorului ce oferă asistență în vederea furnizării/ prestării, activării, instalării, operării, asigurării mentenanței serviciilor furnizate/ prestate;
(o) furnizori de servicii de cloud şi alte servicii conexe necesare desfășurării activității Băncii în condițiile asigurării securității şi protecției datelor cu caracter personal;
(p) alți mandatari/ subcontractori ai Operatorului (de ex: servicii de notariat, societăți de avocatură, firme organizatoare de promoții cu tragere la sorti etc.);
(q) CEC Bank furnizează în colaborare cu TRANSFOND serviciul Alias RoPay (Mobile Payments System) şi serviciul SANB (Serviciul Afișare Nume Beneficiar), prin intermediul cărora Banca va transmite către TRANSFOND datele Dumneavoastră cu caracter personal. Informațiile și datele transmise de CEC Bank către TRANSFOND sunt stocate şi actualizate periodic până la încetarea relației de afaceri cu Banca.
Aceste informații pot fi interogate de către ceilalți participanți - prestatori de servicii de plată - în contextul plăților efectuate de către clienți folosind serviciile online.
Transferul datelor personale în afara UE/SEE: Datele cu caracter personal ale Clienților care beneficiază de serviciile bancare realizate prin intermediul SWIFT sunt transferate în străinătate către centrele operaționale ale SWIFT (de exemplu, SUA sau Belgia), unde pot fi accesate în scopul combaterii terorismului. CEC BANK solicită respectivilor destinatari, prin clauze contractuale specifice, să protejeze datele personale conform cerințelor Regulamentului.
Pentru a determina perioada pentru care vor fi prelucrate datele cu caracter personal, luăm în calcul durata contractuală până la expirarea obligațiilor contractuale şi termenele de arhivare, atât legale cât şi interne.
Datele Personale colectate de Operator vor fi prelucrate: (i) pe toată perioada executării Contractului, (ii) ulterior încetării Contractului, pentru o perioadă stabilită conform reglementărilor interne sau legale aplicabile, (iii) ulterior expirării perioadei de retenție, în cazul în care păstrarea Datelor Personale colectate este necesară în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul bancar, însă fără a depăși durata maximă prevăzută de aceasta, sau termenele de retenție prevăzute de legislația bancară şi de politica de retenție stabilită la nivelul Operatorului.
Ca regulă generală, Datele Personale colectate în vederea transmiterii de comunicări comerciale vor fi prelucrate în acest scop până la data retragerii consimțământului exprimat de persoana vizată sau, după caz, conform politicii de retenție stabilită la nivelul Operatorului.
Conform prevederilor Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, perioada de retenție a datelor cu caracter personal este de 5 ani de la data încetării relației de afaceri cu Clientul ori de la data efectuării tranzacției ocazionale.
Atunci când se impune extinderea perioadei de păstrare a documentelor în scopul de a preveni, depista sau investiga activități de spălare a banilor sau de finanțare a terorismului, Banca este obligată să prelungească termenul cu perioada indicată de autoritățile competente, fără ca aceasta prelungire să poată depăși termenele de retenție prevăzute legal.
Păstrăm datele dumneavoastră pe serverele noastre interne sau alocate la distanţă. Folosim măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, menite să protejeze datele cu caracter personal şi să împiedice accesul neautorizat. După ce primim datele dumneavoastră, folosim proceduri stricte şi politici de securitate pentru a împiedica accesul neautorizat.
Pentru toate cazurile în care datele/ sau unele date se supun mai multor termene de păstrare legal prevăzute, se va aplica cel mai lung termen de retenție dintre acestea. După împlinirea termenului celui mai lung, datele vor fi șterse sau anonimizate. După procesul de ștergere sau anonimizarea datelor cu caracter personal, Banca poate continua prelucrarea acestor date anonimizate, în scopuri statistice.
a. dreptul de a fi informat cu privire la Datele Personale prelucrate de Operator;
b. dreptul de a obține din partea Operatorului confirmarea faptului că acesta prelucrează Datele Personale ale persoanei vizate şi, în caz afirmativ, acces la datele respective şi la informații precum scopurile prelucrării, categoriile de date personale vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari, acolo unde este posibil, perioada de stocare preconizată. În plus, în cazul în care Datele Personale nu sunt colectate direct de la persoana vizată, sursa acestor date precum şi, acolo unde este cazul, existenta unui proces decizional automatizat, incluzând crearea de profiluri;
c. dreptul la rectificarea Datelor Personale inexacte sau completarea acestora;
d. dreptul la ștergerea Datelor Personale, în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
e. dreptul la restricționarea prelucrării atunci când se aplică unul din următoarele cazuri: persoana vizată contestă exactitatea datelor, prelucrarea este ilegală, persoana vizată se opune ștergerii datelor atunci când Operatorul nu mai are nevoie de Datele Personale în scopul prelucrării, dar persoana vizată le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau, atunci când persoana vizată se opune prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă interesele legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale Persoanei vizate;
f. dreptul la portabilitatea datelor, care constă în posibilitatea de a solicita Operatorului transmiterea Datelor Personale furnizate de persoana vizată, într-un format structurat utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat, şi transmiterea de către Persoana vizată a acestor date către un alt operator;
g. dreptul de opoziție la prelucrarea Datelor Personale, în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare pentru situații precum: (i) primirea de comunicări comerciale; (ii) adoptarea unei decizii automate, inclusiv crearea de profiluri; (iii) desfășurarea de activități de prelucrare necesare în vederea îndeplinirii unui interes legitim al Operatorului. În caz de opoziție nejustificată, Operatorul este îndreptățit să prelucreze în continuare Datele Personale. În cazul în care, pe durata derulării Contractului, Persoana vizată își exercită dreptul de opoziție în mod repetat şi nejustificat, Operatorul își rezervă dreptul de a nu mai răspunde unor astfel de solicitări. Dreptul de opoziție nu se va putea exercita cu privire la prelucrarea Datelor Personale necesare în vederea executării Contractului;
h. posibilitatea persoanei vizate de a solicita Operatorului de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe o prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri, şi care produce efecte juridice care să privească persoana vizată sau care să o afecteze într-o măsură semnificativă. Cu privire la adoptarea unei decizii bazate exclusiv pe o prelucrare automată, persoana vizată are posibilitatea de a îsi exprima punctul de vedere, de a solicita intervenția unui operator uman, precum şi posibilitatea de a contesta o astfel de decizie, prin modalitățile descrise în prezenta informare;
i. dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP);
j. dreptul de a se adresa justiției.
Pentru exercitarea drepturilor prevăzute la literele a)-h) de mai sus, puteți înainta către Operator o cerere scrisă, datată şi semnată, în orice unitate teritorială a CEC Bank S.A., sau puteți transmite o astfel de cerere prin email, către Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal, la adresa de email dpo@cec.ro, semnată conform prevederilor legale privind semnătura electronică, sau prin intermediul portalului www.cec.ro/contact-gdpr.
CEC Bank S.A. prelucrează date cu caracter personal în condiții de legalitate, echitate şi transparență, asigurând integritatea şi confidențialitatea datelor cu caracter personal prelucrate în conformitate cu prevederile legale aplicabile şi cu acordul exprimat de persoana vizată (în cazurile în care este necesar, potrivit prevederilor legale). Accesul la informațiile tratate drept confidențiale este limitat la acele persoane care prin natura activității desfășurate sunt impuse necesității de a lua la cunoștință în contextul acestor informații în scopul îndeplinirii activităților implicate, raporturilor juridice născute în relația cu Banca. Aceste persoane sunt obligate să respecte caracterul confidențial al acestor informații asumându-și obligația respectări condițiilor impuse de legislația aplicabilă.
De asemenea vă informăm că CEC BANK S.A. utilizează servicii cu componentă cloud-computing oferite de Microsoft/ Amazon Web Services EMEA Sarl (AWS Europe). Datele personale pe care Dumneavoastră (în calitate de client/ împuternicit/ beneficiar al serviciilor noastre/ garant/ fidejusor/ partener contractual etc.) ni le furnizați în interacțiunea cu noi, pot face obiectul comunicării interne (Microsoft - https://docs.microsoft.com/en-us/compliance/regulatory/gdpr/ şi Amazon - https://aws.amazon.com/compliance/gdpr-center/)
În cazul în care vizitați unul dintre website-urile CEC Bank, vă informăm că prelucrăm datele Dumneavoastră în calitate de vizitator al respectivei aplicații în scopurile descrise pe larg în cadrul politicilor de cookies aferente fiecărui Website.
Informațiile prezentate mai sus, vor fi permanent la dispoziția dumneavoastră, în format actualizat, pe site-ul www.cec.ro, respectiv, la cerere, în format fizic, în orice unitate teritorială a CEC Bank S.A.