Ofiter bancar (customer experience) - Directia Analiza si Optimizare Experienta Clienti, Serviciul Customer Experience pe Canale Clasice
17.02.2021

Principalele responsabilitati:

  • Participa la activitatea de imbunatatire a experientei oferite clientilor in relatia cu banca, in vederea consolidarii imaginii Bancii si atingerii obiectivelor de business;
  •  Participa la identificarea diferentelor dintre experienta dorita si cea existenta pe toate canalele de interactiune offline cu clientul si dezvolta planurile pentru solutionarea pain points; 
  • Analizeaza si propune modificari ale design-ului/ proceselor/ procedurilor care sa conduca la cresterea calitatii experientei utilizatorului;
  • Se implica in prototiparea si testarea solutiilor propuse cu scopul de a crea confort si incredere din perspectiva experientei clientului: de la concept amenajari unitati pilot, pana la redesign fluxuri si modificari proceduri;
  • Asigura receptionarea petitiilor/ reclamatiilor, inregistrarea in baza de date specifica si directionarea acestora catre unitatile bancii;
  • Urmareste primirea in timp util a raspunsului formulat de catre unitatile din Centrala si/ sau unitatile din teritoriu implicate si asigura expedierea acestuia catre petent in termenul prevazut de reglementarile interne;
  • Se asigura de aplicarea reglementarii interne privind activitatea de solutionare a petitiilor si informeaza managementul bancii si directiile implicate, ori de cate ori apar situatii care induc un risc reputational major;
  • Asigura servicii suport si indrumare tuturor unitatilor Bancii pentru imbunatatirea experientei clientilor;
  • Monitorizeaza derularea in conditii optime a contractului externalizat pentru furnizarea de servicii de tip call-center;
  • Monitorizeaza nivelul calitatii interactiunii directe cu clientul;
  • Elaboreaza propuneri de imbunatatire a fluxurilor in zona petitiilor.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (economice/ juridice);
  • Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar, din care cel putin 2 ani in zona de Customer Experience sau zone similare;Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
  • Orientare catre actiune si rezultate, capacitate ridicata de adaptare,responsabilitate, atentie la detalii;
  • Orientare spre deservirea clientilor si orientare catre rezultate;
  • Capacitate dezvoltata organizare, de analiza si sinteza;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel, PowerPoint; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie si o scrisoare de recomandare pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 23 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *