Principalele responsabilitati:
- Verificarea compensarii si decontarii nationale si internationale a tranzactiilor cu carduri pe baza rapoartelor de settlement ale organizatiilor;
- Justificarea zilnica a pozitiilor nete primite de la organizatii;
- Reconcilierea conturilor tehnice alocate activitatii carduri;
- Reconcilierea echipamentelor ATM/MFM/EPOS;
- Monitorizarea lunara a cheltuielilor cu organizatiile de carduri, in baza facturilor emise;
- Monitorizarea postarii zilnice a fisierelor automate de tranzactii ale clientilor;
- Elaborarea de norme si proceduri specifice activitatii de carduri, inclusiv a monografiei contabile.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul cardurilor;
- Experienta de minim 3 ani intr-unul din domeniile specifice de activitate card (emitere, acceptare, reconciliere contabila, refuzuri la plata, retea ATM si POS);
- Constituie un avantaj semnificativ cunostintele/experienta privind:
- Cunoasterea reglementarilor VISA si Mastercard in ceea ce priveste refuzurile la plata primite de la alte banci emitente de carduri;
- Analizarea si instrumentarea refuzurilor la plata si a plangerilor utilizatorilor de carduri proprii in conformitate cu reglementarile VISA si MasterCard;
- Monitorizarea zilnica a tranzactiilor card din punct de vedere a activitatii de emitere si acceptare si aplicarea deciziilor de prevenire/limitare a fraudelor prin operatiuni card.
- Elaborarea rapoartelor periodice catre VISA, Mastercard, BNR, etc.;
- Derularea activitatilor specifice fluxului de emitere carduri si prestarii de servicii conexe catre clienti;
- Management produse si servicii card; Management retea ATM/MFM si POS ghiseu/comercianti;
- Incheiere de conventii/contracte/protocoale privind produsele si serviciile card si administrarea functionala a acestora;
- Elaborare specificatii produse si servicii card, inclusiv a formularelor specifice.
- Gandire analitica; orientare catre acuratete si operativitate; atentie la detalii;
- Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;
- Seriozitate, responsabilitate; tinuta etica si morala;
- Implicare, abilitatea de a lucra in echipa;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte foarte bune IT - MS Office.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 26 februarie 2021.