ofiter bancar (emitere/ acceptare/ reconciliere carduri) - Directia Carduri
16.02.2021

Principalele responsabilitati:

- Verificarea compensarii si decontarii nationale si internationale a tranzactiilor cu carduri pe baza rapoartelor de settlement ale organizatiilor;

- Justificarea zilnica a pozitiilor nete primite de la organizatii;

- Reconcilierea conturilor tehnice alocate activitatii carduri;

- Reconcilierea echipamentelor ATM/MFM/EPOS;

- Monitorizarea lunara a cheltuielilor cu organizatiile de carduri, in baza facturilor emise;

- Monitorizarea postarii zilnice a fisierelor automate de tranzactii ale clientilor;

- Elaborarea de norme si proceduri specifice activitatii de carduri, inclusiv a monografiei contabile.

Cerinte:

- Studii superioare finalizate;

- Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul cardurilor;

- Experienta de minim 3 ani intr-unul din domeniile specifice de activitate card (emitere, acceptare, reconciliere contabila, refuzuri la plata, retea ATM si POS);

- Constituie un avantaj semnificativ cunostintele/experienta privind:

  • Cunoasterea reglementarilor VISA si Mastercard in ceea ce priveste refuzurile la plata primite de la alte banci emitente de carduri;
  • Analizarea si instrumentarea refuzurilor la plata si a plangerilor utilizatorilor de carduri proprii in conformitate cu reglementarile VISA si MasterCard;
  • Monitorizarea zilnica a tranzactiilor card din punct de vedere a activitatii de emitere si acceptare si aplicarea deciziilor de prevenire/limitare a fraudelor prin operatiuni card.
  • Elaborarea rapoartelor periodice catre VISA, Mastercard, BNR, etc.;
  • Derularea activitatilor specifice fluxului de emitere carduri si prestarii de servicii conexe catre clienti;
  • Management produse si servicii card;  Management retea ATM/MFM si POS ghiseu/comercianti;
  • Incheiere de conventii/contracte/protocoale privind produsele si serviciile card si administrarea functionala a acestora;
  • Elaborare specificatii produse si servicii card, inclusiv a formularelor specifice.

- Gandire analitica; orientare catre acuratete si operativitate; atentie la detalii;

- Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;

- Seriozitate, responsabilitate; tinuta etica si morala;

- Implicare, abilitatea de a lucra in echipa;

- Bune cunostinte de limba engleza;

- Cunostinte foarte bune IT - MS Office.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 26 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *