Sef serviciu - Directia Analiza si Optimizare Experienta Clienti, Serviciul Cercetare si Design al Parcursului Consumatorilor
17.02.2021
Principalele responsabilitati:
- Coordoneaza activitatea de monitorizare continua si analiza a surselor de informatii interne privind interactiunea si experienta clientului pe toate canalele si in toate punctele de contact cu acesta (social media, call center, etc.); supervizeaza studiile referitoare la experienta clientului (ex. masurarea gradului de satisfactie a clientului);
- Initiaza si coordoneaza organizarea de licitatii in vederea alegerii agentiei pentru cercetarea de piata si stabileste relatia contractuala;
- In cazul studiilor de piata realizate in cadrul bancii, coordoneaza: colectarea datelor, intocmirea raportului si colaborarea cu celelalte structuri din banca implicate in stabilirea obiectivelor, a structurii studiilor, respectiv a periodicitatii de realizare a acestora;
- In cazul studiilor de piata externalizate, analizeaza raportul final primit de la agentia de cercetare, prezinta rezultatele si recomandarile managementului bancii si celorlalte structuri implicate, monitorizeaza implementarea acestora;
- Supervizeaza efectuarea analizelor/sintezelor/raportarilor ce stau la baza propunerilor privind: segmentare clientilor in functie de profil/ profitabilitate; identificare painpoints si arii prioritare de imbunatatire a experientei clientului; creare de interactiuni periodice de feedback si actiune in legatura cu datele obtinute (actionable business analytics);
- Defineste/ identifica mijloace de fidelizare si de crestere a profitabilitatii in relatia cu banca;
- Dezvolta si monitorizeaza indicatori specifici (KPI) pe zona de CX, in conexiune cu obiectivele bancii;
- Organizeaza si coordoneaza studii calitative si cantitative in scopul pre-testarii/ post-testarii unor procese/ servicii, concepte noi.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe); studiile postuniversitare/ MBA/ certificari in aria specifica de activitate constituie un avantaj;
- Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar, din care cel putin 2 ani in zona de Customer Experience sau zone similare;
- Experienta manageriala sau de coordonare de minim 1 an;
- Excelente abilitati de comunicare, relationare si prezentare; customer-oriented;
- Capacitate dezvoltata de analiza si sinteza; abilitati de coordonare, organizare si monitorizare;
- Orientare catre actiune si rezultate, atentie la detalii Capacitate de lucru in echipa si de a-i motiva pe ceilalti, responsabilitate;
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel, PowerPoint; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie si o scrisoare de recomandare pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 23 februarie 2021.