Important pentru toți clienții care nu și-au actualizat datele personale!

Începând cu 2 iunie, în conformitate cu prevederile Conditiilor Generale de Afaceri și reglementarilor BNR, a fost inițiat procesul de blocare a conturilor clienților care, deși au fost notificați, nu și-au actualizat datele personale. Dacă te regăsești în această situație, deblocarea contului se va face după actualizarea datelor pe www.cec.ro/actualizare-date-online sau în orice unitate CEC Bank. Îți mulțumim pentru înțelegere.

 

 

Indisponibilitate sisteme informatice!

Vă informăm că în data de 24.06.2025, în intervalul 20:00 - 22:00,  serviciul de Internet Banking, va fi indisponibil, ca urmare a unor lucrări de mentenanță tehnică.


Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate.
 

 

 

Întrebări frecvente privind actualizarea datelor - PF

Actualizarea datelor în relația cu banca se referă la procesul prin care banca solicită și actualizează informațiile personale și financiare ale clienților săi. 
Clienții validează/corectează datele existente în sistemul informatic al Băncii conform modificărilor intervenite în:

    Datele de identificare: schimbare act identitate, stare civilă; 
    Date de contact: adresă, telefon, email, domiciliu/sediu, etc.

Actualizarea periodică a datelor personale este o cerință legală, în vederea  siguranței tranzacțiilor și a prevenirii fraudei.

 

Cât de des trebuie să îmi actualizez datele?
Datele personale trebuie actualizate periodic, cu un interval între 1-3 ani, în funcție de  notificarea Băncii, chiar dacă nu există modificări. De asemenea, trebuie actualizate oricând când intervine o schimbare a informațiilor menționate la întrebarea 1. 
 

În cazul neactualizării datelor personale, Banca poate demara procedura de restricționare  a accesului la cont / conturi sau chiar încetarea relațiilor contractuale. După finalizarea procedurii de actualizare a datelor, contul este deblocat automat.


Prin ce canale pot să îmi actualizez datele personale?
Pentru clienții care se afla în situația în care conturile au fost blocate, datele se pot actualiza prin accesarea exclusivă a site-ului oficial al băncii  www.cec.ro sau la orice agenție CEC Bank.
Pentru clienții care au fost notificați, dar nu au conturile blocate, datele se pot actualiza inclusiv în aplicațiile Mobile Banking.

Documentele acceptate pentru cetățenii români cu domiciliul în România sunt:
    Carte de identitate / Buletin de identitate / Carte provizorie de identitate (pe care să fie menționată adresa).
Documentele acceptate pentru cetățenii români cu domiciliul in străinătate: 
    Pașaport.


Document pentru domiciliu:

    Carte de identitate emisă de un alt stat (pe care să fie menționată adresa); 
    Documente emise de Ambasadă, Consulat, evidența populației; 
    Certificate emise de autorități ale altor state (ex: certificat de înregistrare, permis de ședere etc.); 
    Alte documente emise de autoritățile statului unde locuiești (adeverințe emise de Evidența Populației, documente asigurări sociale/sănătate).

Pentru persoane supuse cerințelor de raportare FATCA (client persoana fizica, cu cetățenie americană, cu rezidența americană, înregistrată și funcționând conform legislației din S.U.A. sau care are obligații fiscale față de S.U.A. și obține venituri impozabile) este necesara comunicarea numărului de identificare fiscală – TIN și prezentarea documentului care conține această informație;


Pentru persoane fizice nerezidente, este necesară comunicarea numărului de identificare fiscală (NIF) din România, în scopul conformării în acord cu dispozițiile cuprinse în Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, precum și aprobarea unor măsuri fiscal-bugetare și prezentarea documentului care conține această informație, sau încărcarea acestui înscris în procesul de actualizare al datelor efectuat pe site-ul Băncii


NOTA: În cazul în care de la ultima actualizare au intervenit și alte modificări cu privire la informațiile furnizate anterior în relația cu Banca, este necesară prezentarea  documentelor care le conțin.
 

Cartea Electronică de Identitate, cunoscută ca „buletinul” cu CIP.

Pe site-ul oficial al Băncii www.cec.ro  se regăsesc  toate detaliile.
În cazul în care clientul se legitimează cu un act de identitate valabil (tipul carte de identitate emisă de autoritățile române, dar nu Carte Electronica de Identitate, cunoscută ca “buletinul” cu CIP), datele se pot actualiza parcurgând fluxul 100% online.
În cazul în care clientul se legitimează cu un document valabil diferit de cartea de identitate emisă de autoritățile române, pe site exista o secțiune dedicată de unde se poate descarcă formularul de actualizare date. Acesta se poate  completa, semna olograf și se poate încărca în spațiul dedicat împreună cu actul de identitate valabil cu care se identifica (act de identitate străin, pașaport străin, etc.) 
Pașaportul poate fi acceptat doar însoțit de legitimație/ permis de ședere în străinătate sau orice act similar eliberat de către autoritățile străine, prin care se face dovada stabilirii domiciliului în țara respectivă. În acest caz, clientul va fi înregistrat ca persoana fizică nerezidentă. 
De asemenea, acceptarea mai poate fi posibilă cu procura autentică, dacă este vorba de un împuternicit, împreună cu o copie după actul de identitate al mandatarului.

 

Notă: Pașaportul românesc este document transfrontalier și nu reprezintă document în baza căruia se pot actualiza datele. Cum știu dacă sunt în situația în care trebuie să îmi actualizez datele?


Clienții sunt notificați cu 60 de zile înainte, prin intermediul datelor de contact comunicate băncii. Banca recomandă ca fiecare client sa verifice periodic statusul contului și  să acceseze secțiunea de actualizare a datelor pe platforma online pentru a preveni orice inconvenient.

Notă: Dacă se primești o solicitare de actualizare a datelor, este important să se verifice autenticitatea acesteia, asigurându-se că provine dintr-o sursă oficială a instituției bancare (verifică expeditorul sau contactează direct banca).

Întrebări frecvente privind actualizarea datelor - PJ

Actualizarea datelor în relația cu banca se referă la procesul prin care banca solicită și actualizează informațiile personale și financiare ale clienților săi.
Clienții validează/corectează datele existente în sistemul informatic al Băncii conform modificărilor intervenite în:
• Forma de organizare /certificat de înregistrare;
• Date de contact: adresa, telefon, email, sediu, etc sau beneficiar real.

Actualizarea periodică a datelor personale este o cerință legală, în vederea siguranței tranzacțiilor și a prevenirii fraudei.

Cât de des trebuie îmi să actualizez datele?
Datele personale trebuie actualizate periodic, cu un interval între 1-3 ani, în funcție de notificarea Băncii, chiar dacă nu există modificări. De asemenea, trebuie actualizate oricând când intervine o schimbare a informațiilor menționate la întrebarea 1.

În cazul neactualizării datelor personale, Banca poate demara procedura de restricționare a accesului la cont / conturi sau chiar încetarea relațiilor contractuale. După finalizarea procedurii de actualizare a datelor, contul este deblocat automat.

Prin ce canale pot să îmi actualizez datele personale?
Pentru clienții care se află în situația în care conturile au fost blocate, datele se pot actualiza prin accesarea exclusivă a site-ului oficial al băncii www.cec.ro sau la orice agenție CEC Bank.

Clienții sunt notificați cu 60 de zile înainte, prin intermediul datelor de contact comunicate băncii. Banca recomandă ca fiecare client să verifice periodic statusul contului și să acceseze secțiunea de actualizare a datelor pe platforma online pentru a preveni orice inconvenient.

Notă: Dacă se primește o solicitare de actualizare a datelor, este important să se verifice autenticitatea acesteia, asigurându-se că provine dintr-o sursă oficială a instituției bancare (verifică expeditorul sau contactează direct banca).

    Certificat constatator emis de Registrul Comerțului la zi/extras din Registrul Fundațiilor și Asociațiilor/certificat de grefă (în funcție de specificul companiei). Dacă nu se poate prezenta certificatul constatator, banca îl poate obține în baza abonamentului on-line la Registrul Comerțului, costul urmând să fie suportat de către client.
    Pentru clienții supuși cerințelor FATCA: este necesară prezentarea documentului care conține numărul de identificare fiscală (TIN).
În cazul în care de la ultima actualizare au intervenit alte modificări cu privire la informațiile furnizate anterior în relația cu Banca, este necesară prezentarea  documentelor care le conțin, câteva exemple se regăsesc mai jos*


*Documente necesare a fi prezentate de către persoanele juridice în vederea actualizării datelor:

Societăți rezidente (Societăți cu răspundere limitată, Societăți pe acțiuni, Societăți în nume colectiv, Societăți în comandită simplă, Societăți în comandită pe acțiuni, Societăți Europene cu sediul în România):

  •    Ultimul act constitutiv actualizat din care să rezulte persoanele care reprezintă în mod legal societatea, respectiv administrează societatea/ controlează societatea/ care dețin calitatea de beneficiari reali ai societății;
        Ultimul document prin care sunt împuternicite persoanele cu drepturi pe conturi, dacă nu rezultă din Actul constitutiv sau sunt altele decât reprezentanții legali desemnați prin Actul constitutiv și înregistrați la ONRC;
        Acte de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor;
        Extras electronic/certificat constatator  de la ONRC sau alt registru legal eliberat cu maxim 30 zile înainte de depunerea la Bancă a documentelor pentru actualizarea datelor. Certificatul constatator trebuie să cuprindă toate datele de identificare ale societății, reprezentanți, asociați/ acționari (după caz), sediu, puncte de lucru, informații despre capitalul social, modul de distribuire a acțiunilor/ părților sociale, forma de organizare a societății;
        În cazul societăților pe acțiuni, în situația în care nu apar informații actualizate despre acționari la ONRC se va prezenta și un extras din Registrul Acționarilor, emis de societatea de registru și nu mai vechi de 30 de zile care să conțină componenta actuală a structurii acționariatului;
        Certificatul constatator emis de RECOM poate fi adus de tine sau poate fi solicitat de către bancă la momentul prezentării tale în unitatea teritorială.

 

Întreprinderi familiale, întreprinderi individuale și persoane fizice autorizate:
    Certificatul/ extrasul constatator de la ONRC eliberat cu maxim 30 zile înainte de depunerea documentelor pentru actualizare sau dovada înregistrării în alt registru legal de publicitate (în cazul în care nu ești  înregistrat la RECOM);
    Ultimul document prin care sunt împuternicite persoanele cu drepturi pe conturi;
    Acte de identitate valabile pentru titularii/ împuterniciții PFA în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

În cazul clienților- profesii liberale din domeniul medical (cabinete medicale, asistent medical, cabinete medicale individuale, farmaciști, fizioterapeut, moașă, medic dentist, etc.) actualizarea se poate face în baza:
    Document (adresă, adeverință, aviz anual, etc.) emis de entitatea competenta să autorizeze respectivele entități (de ex.:Colegiul Medicilor din Romania pentru medici). Documentul trebuie să conțină datele de identificare ale respectivei entități și să ateste funcționarea pentru anul curent în care se face actualizarea. Se va solicita certificat constatator doar în situația în care respectiva entitate este înscrisă și la Registrul Comerțului;
    Acte de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat față de cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Administrații publice:
    Adresă din partea instituției respective sau din partea autorității superioare care conține datele de identificare ale respectivei entități și care atestă funcționarea pentru anul curent în care se face actualizarea;
    Actul de numire în funcție a reprezentantului legal (in cazul in care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor);
    Acte de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Unități militare:
    În cazul unităților militare se va solicita o adresă care să conțină datele de identificare ale respectivei entități din care să rezulte persoana sau persoanele care reprezintă și angajează patrimonial autoritatea/instituția publică; (dacă nu există la dosarul de client);
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Școli publice:
    Adresă din partea instituției respective care să conțină datele de identificare ale respectivei entități și să ateste funcționarea pentru anul curent în care se face actualizarea, dar si datele reprezentantului legal;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Cabinete individuale de avocatură sau asociații de avocați:
    Adeverință sau adresă emisă de Barou pentru anul curent în care se face actualizarea care să conțină o mențiune privind funcționarea legală a biroului respectiv sau confirmarea/ dovada înregistrării în registrele/ tabloul specific profesiei;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Mediatori:
    Adeverință/ Adresă emisă de Consiliul de Mediere pentru anul curent în care se face actualizarea care să conțină o mențiune privind funcționarea legală a biroului respectiv, sau confirmarea/ dovada înregistrării în registrele/ tabloul specific profesiei;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Birouri de Notari individuale/ Asociate:
    Adeverință/ Adresă emisă de Camera Notarilor Publici pentru anul curent în care se face actualizarea care să conțină o mențiune privind funcționarea legală a biroului respectiv sau confirmarea/ dovada înregistrării în registrele/ tabloul specific profesiei;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Medici veterinari/ cabinete veterinare:
    Adeverință /Adresă emisă de Colegiul Medicilor Veterinari din România pentru anul curent în care se face actualizarea, care să conțină o mențiune privind funcționarea legală a biroului respectiv sau confirmarea/ dovada înregistrării în registrele/ tabloul specific profesiei;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Expert judiciar:
    Autorizația de expert tehnic judiciar emisă de Biroul Central pentru Expertize Judiciare din cadrul Ministerul Justiției vizată pentru anul curent în care se face actualizarea eliberată sau Adeverință/ Adresă eliberată de autoritatea competentă pentru anul în curs în care se face actualizare;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Cabinet psihologic:
    Adeverință/ Adresa/ Aviz emis de Colegiul Psihologilor pentru anul curent în care se face actualizarea care să ateste funcționarea legală, datele de identificare ale respectivei entități;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.


Experți contabili:
    Legitimația de membru / carnet de membru sau adeverință eliberată de CECCAR, pentru anul curent;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Traducător / Interpret Autorizat - exclusiv pentru cei autorizați de Ministerul Justiției
    Autorizația de exercitare a profesiei emisă de Ministerul Justiției aflată în termen de valabilitate;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Ambasade, consulate, reprezentanțe oficiale
    Scrisoarea de acreditare a ambasadorului însoțită de acceptul M.A.E din Romania (comunicarea M.A.E, Direcția Consulara din Romania privind confirmarea persoanei care exercita funcția de consul general in Romania;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Asociații si fundații
    Ultimul act constitutiv actualizat și/ sau ultimul proces verbal cu componența actuală a Comitetului Director;
    Extras din Registrul Asociațiilor/Fundațiilor eliberat de Judecătorie/ Ministerul Justiției sau Certificat De Grefă cu informații complete de la Judecătorie/Tribunal care să nu fie mai vechi de 30 de zile la momentul prezentării în Bancă pentru actualizarea datelor;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.


Asociații de proprietari 
    Procesul-verbal rezultat în urma Adunării Generale cu componența Comitetului Executiv (semnat de către toți proprietarii participanți);
    Convocatorul sau alte dovezi de comunicare ale convocatorului, inclusiv pentru Adunarea Generală anterioară Adunării Generale reconvocate. În cazul ședințelor reconvocate este necesar atât convocatorul inițial, cât și al doilea convocator;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 


Sindicate 
    Extras de Grefă / Extras din Registrul Special al Sindicatelor din cadrul Judecătoriei, nu mai vechi de 30 de zile din momentul prezentării la actualizare din cadrul Judecătoriei;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Persoane juridice nerezidente
    Copia actului constitutiv in limba străină în care a fost semnat și traducerea legalizată în limba româna a actului constitutiv al societății (sau după caz contractul de societate și statutul);
    Certificat constatator tradus, nu mai vechi de 60 de zile în copie legalizată cu specificarea acționariatului, reprezentanții  companiei, sediul social, capital social, etc). În funcție de țara emitentă, documentele se vor prezenta apostilate/ supralegalizate;
    Documente actualizate aferente entității care să probeze structura de deținere/ beneficiarii reali/ reprezentanții legali, dacă este cazul.
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Parohii/ Biserici/ culte religioase
    Adresă/ adeverință de la respectiva Biserică/ Cult religios, care să ateste valabilitatea mandatului conducătorului sau reconfirmarea acestuia. Se va verifica dacă mandatul conducătorului este în termen/ actual în momentul actualizării datelor;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.

 

Partide politice: 
    Ultimul act constitutiv actualizat/ proces verbal cu componența la zi a Comitetului Executiv Extras nu mai vechi de 30 de zile din Registrul Partidelor Politice care să conțină informațiile actualizate cu conducerea entității conform ultimului act constitutiv sau a procesului verbal;
    Copie după actele de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali în cazul în care acestea s-au modificat versus cele prezentate Băncii la inițierea de relații de afaceri sau la ultima actualizare a datelor.


Case de schimb valutar:
    Certificatul de înregistrare la RECOM;
    Certificat constatator actualizat;
    Act constitutiv (statut, contract de societate);
    Licența /autorizație de funcționare ca punct de schimb valutar;
    Act de identitate, specimen de semnătură, împuternicire notarială, dacă actualizarea este făcută de altcineva decât administratorul legal;
    Formular KYC, declarație BR/declarație scopul și natura relației de afaceri, declarative FATCA/CRS;
    Documentul de numire interna a ofițerului de conformitate din cadrul conducerii;


Societăți din industria financiara (IFN, brokeraj, asigurări etc)
    Certificatul de înregistrare la RECOM;
    Certificat constatator actualizat;
    Act constitutiv (statut, contract de societate);
    Formular KYC, declarație BR/declarație scopul și natura relației de afaceri, declarație FATCA/CRS;
    Documentul de numire internă a ofițerului de conformitate din cadrul conducerii;
    Autorizația de funcționare în cazul PJ, după caz;
    Diploma BROKER în asigurări în cazul PF și contract încheiat cu societatea de intermediari în asigurări (asistent în brokeraj);
    Persoane juridice - broker de asigurare, asistent în brokeraj, agent de asigurare, subagent sau agent de asigurare subordonat, care desfășoară activitate de intermediere în asigurări, în schimbul unui/unei comision/remunerații, autorizat sau înregistrat în condițiile stabilite de prezenta lege.


CAR-uri 
    Statutul și actul constitutiv al CAR-ului (copii conforme cu originalul);
    Certificatul de înregistrare în Registrul Special (emis de ONPCSB sau BNR;
    Certificat de înregistrare fiscală (CIF/CUI) – de la ANAF;
    Hotărârea de constituire a CAR-ului / documentul care atestă funcționarea legală;
    Dovada înregistrării în Registrul Național al Caselor de Ajutor Reciproc (dacă e cazul);
    Act de identitate, specimen de semnătură, împuternicire notarială, dacă actualizarea este făcută de altcineva decât administratorul legal;


Documente pentru reprezentantul legal / administratorul CAR:
    Act de identitate valabil (CI/BI)
    Document din care rezultă calitatea de reprezentant legal: 
•    Proces-verbal de alegere/numire
•    Împuternicire / delegație
•    Specimen de semnătură (de obicei completat în fața băncii)


Documente privind beneficiarul real:
•    Declarație privind beneficiarul real, semnată de reprezentantul legal (conform Legii 129/2019); 
•    Lista membrilor consiliului de administrație sau alt organ decizional;
•    Structura organizațională.


Societăți în insolvență, faliment, lichidare, reorganizare
    Ultimul act constitutiv (actualizat) al societății aflată în insolvență/faliment/lichidare, reorganizare;
    Hotărâre judecătorească prin care judecătorul sindic a dispus deschiderea procedurii insolvenței, iar administratorul judiciar/ lichidatorul a fost numit și obligația debitorului/ administratorului judiciar/ lichidatorului de deschidere a contului unic de lichidare/insolvență;
    Actul constitutiv/statutul SPRL sau al Cabinetului individual de insolvență/Practician în insolvență desemnat de instanță;
    Notificarea administratorului judiciar/ lichidatorului despre deschiderea procedurii insolvenței, din care să rezulte solicitarea de deschidere a contului unic de insolvență;
    Împuternicirea dată de administratorul judiciar/ lichidator judiciar, privind persoanele autorizate să efectueze operațiuni pe cont, dacă este cazul
    Legitimația vizată pe anul în curs a administratorului judiciar/lichidator desemnat de instanță;
    Hotărârea asociaților/practicianului în insolvență coordonator (după caz, în conformitate cu prevederile Contractului) privind deschiderea contului societății, și numirea persoanelor împuternicite, după caz, cu menționarea expresă a limitelor mandatulului, dacă este desemnată o altă persoană decât cea de la data deschiderii contului de insolvență;
    Procuri/mandate legale, în forma autentică, acordate unor terțe persoane, dacă acestea sunt altele decât cele desemnate la data deschiderii contului (dacă este cazul);
    Actele de identitate ale reprezentanților care semnează documente în relația cu banca, ale persoanelor autorizate să dispună de cont, ale beneficiarilor reali și ale delegaților;
    Certificat constatator nu mai vechi de 30 de zile / Extras online emis de ONRC.

 

Fii vigilent la tentativele de fraudă!

 

În acestă perioadă au apărut mesaje false transmise prin SMS în numele CEC Bank. Aceste mesaje conțin link-uri și vă solicită să reînnoiți aplicația bancară sau să introduceți date personale, cum ar fi numărul cardului, codul PIN sau alte informații sensibile.

 

! Nu accesați aceste link-uri!

 

CEC Bank nu vă va cere niciodată să reînnoiți aplicația, să introduceți date confidențiale sau să confirmați tranzacții printr-un link primit prin SMS sau e-mail.

 

NU da curs acestor solicitări!
Este o tentativă de fraudă!

 

Noi nu-ți vom cere niciodată pe email sau la telefon datele de conectare, coduri pentru resetarea accesului sau informații personale și/sau bancare.

Fii atent la numerele de telefon și verifică adresele de email și internet - să conțină domeniile băncii: cec.ro/ceconline.ro. Vezi aici mai multe sfaturi utile!

 


Campania națională de prevenire a corupției
"E TIMPUL SĂ NU MAI DĂM ȘI NOI CEVA"

Campania DGA

 

Actualizare date personale!

Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale în vigoare, actualizarea datelor personale reprezintă o procedură obligatorie, care presupune inclusiv reconfirmarea datelor chiar dacă acestea nu au suferit modificări. Vezi aici mai multe detalii. 

Anunț Librete de economii

Vă informăm că produsele de economisire din categoria libretelor de economii nu mai fac parte din oferta actuală a Băncii.
Clienții persoane fizice care dețin astfel de produse sunt așteptați la Bancă pentru a dispune transferul sumei/sumelor în cauză într-un depozit la termen din oferta curentă sau pentru restituirea sumelor.
În acest sens, vă invităm în orice unitate teritorială a CEC Bank până la data de 07.06.2027 pentru a vă exprima opțiunea conform cu cele de mai sus.
În cazul în care nu ne veți comunica opțiunea dumneavoastră până la data menționată, CEC Bank va închide produsul/produsele deținute, fără alta notificare, menținând însă permanent dreptul dumneavoastră de a solicita restituirea sumelor respective.

 

 

Noutăți CEC Bank

 

Poza 4 Palat CEC

CEC Bank - Depozit în lei pe 5 luni, cu dobândă fixă de 6,10%

 

12.06.2025 – CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de 5 luni.

 

“Cu această nouă ofertă cu o dobândă foarte avantajoasă pentru clienții noștri, continuăm să fim alături de aceștia și să-i sprijinim pentru a avea un traseu financiar echilibrat”, a declarat Adina Călin, directorul Direcției Produse și Servicii Bancare din CEC Bank.

Relatii Investitori

CEC Bank - Credite ipotecare cu aprobare financiară online, în lei și euro
 

05.06.2025 - CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro,  cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă.

 
palat

CEC Bank și Exim Banca Românească au acordat un credit de 14,1 milioane de euro Grupului AAylex, producătorul brandului Cocorico. Banca Transilvania a acționat ca Agent de Garanții

 

București, 26.05.2025 - CEC Bank și Exim Banca Românească au acordat Grupului AAylex, unul dintre principalii jucători din industria de produse alimentare din România, producătorul brandului Cocorico, o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 14,1 de milioane de euro pentru finanțarea dezvoltării.

 

Poza 5 Palatul CEC

CEC Bank continuă digitalizarea și finalizează implementarea Proiectului E-Factoring


21.05.2025 - CEC Bank continuă procesul de digitalizare și anunță finalizarea implementării proiectului E-Factoring. Toate fazele sunt acum operaționale, scopul fiind automatizarea proceselor și activităților specifice administrării facilităților de factoring. 

credit nevoi personale online

Creditul de nevoi personale 100% online

Ai creditul în câteva minute, cu ZERO drumuri la bancă.

  • Dobândă fixă redusă:  7,90% pe an - dacă îți încasezi veniturile la CEC Bank
  • Dobândă fixă: 8,90% pe an - fără încasare venituri

Primești Pachetul Bun venit - cu card de debit, Mobile/Internet/Phone Banking și cont curent - gratuit, pe durata creditului, dacă n-ai deja cont la noi

card credit online cec-in

Card de credit online cu până la 24 de rate fără dobândă

Acum poți obține cardul de credit 100% online.  

  • Alegi cardul de credit dorit - Visa Affinity sau Visa Platinum
  • Ai până la 24 de rate fără dobândă la orice comerciant din lume
  • Perioadă de grație de până la 59 de zile și sumă minimă de plată 2,5%

Primești cardul prin poștă, la adresa indicată și te bucuri de shopping. 

cont bancar online bun venit

Cont bancar online - Pachetul Bun Venit

Îți poți deschide contul bancar 100% online, de oriunde, chiar și din străinătate.

  • Ai cont curent, card de debit și Mobile/Internet/Phone Banking incluse în pachetul Bun Venit
  • Comisionul lunar este ZERO dacă ai încasări mai mari sau egale cu 2.000 lei, sau disponibilitati cumulate în depozite la termen de minimum 20.000 EUR (echiv. lei) sau în cazul contractării unui credit de nevoi personale prin flux online 

 E simplu să-l obții: completezi datele din formular, faci o poză cărții de identitate și un selfie, apoi un scurt apel video cu un operator al băncii și semnezi electronic contractul. 

Conturi bancare și servicii la pachet

Nevoile noastre sunt diferite. De aceea, am dezvoltat pachetele de cont bancar cu servicii incluse - de la mic la mare.

Alege-l pe cel care ți se potrivește.

cont-bancar-online-box

 

 

Cont bancar 100% online

Oriunde ai fi, în doar 10 minute, ai contul bancar online deschis, iar cardul îl primești acasă.

cont-bancar-smart-box

 

 

Pachetul Smart

Stai fără griji, ai toate serviciile incluse.

cont-bancar-premium-box

 

Pachetul Premium

Te bucuri de servicii complete și ai acces la oferte speciale și beneficii exclusiviste.

Credite persoane fizice

Uneori ai nevoie de mai mult, alteori de mai puțin.  Avem creditul potrivit oricare ar fi nevoile tale. 

Și suntem aici să te susținem.

Credit auto prima masina

Creditul de nevoi personale

Poți obține până la 90.000 lei pentru nevoile tale, acum și 100% online, cu zero drumuri la bancă.

Credit ipotecar dobanda fixa

Creditul ipotecar cu dobânda fixă

Ești protejat față de creșterea dobânzii în primii 5 ani.

Creditul de nevoi personale cu ipotecă

Dacă aduci o proprietate în garanție,  ai acces la dobânzi mai mici.

Descoperă aplicația Mobile Banking

Cu aplicația de Mobile Banking de la CEC Bank, ai banca în buzunar și avantaje exclusive.
Vezi soldurile, faci transferuri, economisești.
Oricând și oriunde. 

asigurari flexibil

Open Banking

Poți vedea conturile de la alte bănci în aplicația Mobile Banking a CEC Bank și, în plus poți iniția și plăți. Detalii 

icon pusculita dobanzi depozite

Dobânzi atractive

Ai dobânzi de până la 5,25%/an pentru depozitele pe 1 an constituite online. Detalii

icon schimb valutar sageti

Curs valutar avantajos și reduceri

Ai super curs valutar, mai avantajos decât la ghișee și reducere 60% la comisioane

Gestionează-ți bugetul în mod responsabil

Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile pentru plata datoriilor, pe masură ce acestea devin scadente. Campanie de informare ANPC în baza Ordinului 450/31.05.2022

insolventa persoanelor fizice