Administrator sistem - Directia Infrastructura IT&C, Serviciul Administrare Sisteme Informatice (locatie: SIBIU)
25.10.2020
Principalele responsabilitati:
- Asigura asistenta de specialitate pentru utilizarea sistemului informatic; monitorizeaza si intervine operativ pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor critice;
- Monitorizeaza, raporteaza si, dupa caz, intervine pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor de tehnica de calcul (statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice);
- Administreaza statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice, dupa caz;
- Monitorizeaza, raporteaza si administreaza serviciile antivirus la nivelul statiilor de lucru;
- Administreaza serverele de fisiere, serverele de email, serverele web, servere ftp, alte servere, aflate la nivel central sau teritorial pana la nivel de servere/servicii de baza de date si/sau servere de aplicatii, inclusiv pentru CRCD;
- Asista si asigura suport organizatiilor externe in cazul interventiei asupra echipamentelor de tehnica de calcul care beneficiaza de servicii in garantie/ postgarantie;
- Monitorizeaza utilizarea licentelor software de baza si de tip „office” in cadrul unitatilor arondate;
- Mentine la zi si administreaza inventarul consolidat al echipamentelor de tehnica de calcul si licentelor software;
- Asigura asistenta de specialitate in ceea ce priveste completarea formularelor pentru solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic;
- Verifica si certifica solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic;
- Asigura dezvoltarea de functii tip „knowledge database” pentru imbunatatirea calitatii serviciilor de suport;
- Monitorizeaza aplicarea si respectarea normelor si reglementarilor Bancii privind securitatea sistemului informatic si intervine operativ impotriva atacurilor;
- Participa in cadrul actiunilor de audit intern si/sau extern efectuate asupra sistemului informatic la nivelul sucursalei si/sau al unitatilor subordonate.
Cerinte minime de ocupare a postului:
- Studii superioare informatice;
- Minim 3 ani experienta profesionala, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate;
- Capacitate ridicata de analiza; capacitate de sinteza;
- Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
- Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Dinamism; proactivitate;
- Rezistenta la stres;
- Responsabilitate si integritate;
- Bune cunostinte de limba engleza.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 27 octombrie 2020.