Administrator sistem - Directia Securitatea Informatiei si Administrarea Infrastructurii IT&C, Serviciul Administrare Sisteme Informatice (Braila)
22.02.2021

Principalele responsabilitati:

  • Asigura asistenta de specialitate pentru utilizarea sistemului informatic; monitorizeaza si intervine operativ pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor critice;
  • Monitorizeaza, raporteaza si, dupa caz, intervine pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor de tehnica de calcul (statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice);
  • Administreaza statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice, dupa caz;
  • Monitorizeaza, raporteaza si administreaza serviciile antivirus la nivelul statiilor de lucru;
  • Administreaza serverele de fisiere, serverele de email, serverele web, servere ftp, alte servere, aflate la nivel central sau teritorial pana la nivel de servere/servicii de baza de date si/sau servere de aplicatii, inclusiv pentru CRCD;
  • Asista si asigura suport organizatiilor externe in cazul interventiei asupra echipamentelor de tehnica de calcul care beneficiaza de servicii in garantie/ postgarantie;
  • Monitorizeaza utilizarea licentelor software de baza si de tip „office” in cadrul unitatilor arondate;
  • Mentine la zi si administreaza inventarul consolidat al echipamentelor de tehnica de calcul si licentelor software;
  • Asigura asistenta de specialitate in ceea ce priveste completarea formularelor pentru solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic;
  • Verifica si certifica solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic;
  • Asigura dezvoltarea de functii tip „knowledge database” pentru imbunatatirea calitatii serviciilor de suport;
  • Monitorizeaza aplicarea si respectarea normelor si reglementarilor Bancii privind securitatea sistemului informatic si intervine operativ impotriva atacurilor;
  • Participa in cadrul actiunilor de audit intern si/sau extern efectuate asupra sistemului informatic la nivelul sucursalei si/sau al unitatilor subordonate.

Cerintele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare informatice;
  • Minim 3 ani experienta profesionala, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate;
  • Capacitate ridicata de analiza; capacitate de sinteza;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
  • Abilitati de organizare si planificare;
  • Dinamism; proactivitate;
  • Rezistenta la stres;
  • Responsabilitate si integritate;
  • Bune cunostinte de limba engleza.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 9 martie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *