Administrator sistem - Serviciul Core Pasive (QBank) - Birou Administrare Qbank, Directia Dezvoltare, Implementare si Administrare Aplicatii Informatice
14.01.2021

Principalele responsabilitati:

  • Asigura asistenta de specialitate pentru utilizarea sistemului informatic;
  • Asigura suport privind administrarea/dezvoltarea aplicatiilor;
  • Realizeaza programe/interfete intr-un limbaj de programare evoluat;
  • Realizeaza documentatii privind utilizarea  aplicatiilor/programelor;
  • Realizeaza rapoarte si asigura suport privind furnizarea de situatii solicitate de directiile de bussines si audit;
  • Realizeaza scripturi DDL si DML asupra datelor memorate in baze de date;
  • Creeaza si intretine proceduri stocate la nivelul bazelor de date;
  • Creeaza si intretine interfete intre programe externe si core-banking;
  • Expune servicii altor platforme aflate in relatie cu core-banking;
  • Asigura analiza, proiectarea, dezvoltarea, testarea si implementarea proiectelor in core-banking.

Cerintele minime de ocupare a postului:

  •    Studii superioare finalizate - profil tehnic (automatica, informatica, matematica informatica, etc.);
  • Experienta profesionala de minim 3 ani, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate;
  • Cunoștințe despre sistemele de operare si programe utilitare (Microsoft Windows Server, Linux, virtualizare, securitate, Microsoft Office) şi ingineria de sistem;
  • Cunostinte despre arhitectura sistemelor (ex client/server);
  • Cunostinte despre teoria bazelor de date:
  • Arhitectura si organizarea bazelor de date
  • Proiectarea in ansamblu;
  • Proiectarea in detaliu (normalizare)
  • Tehnici de acces rapid la datele memorate intr-un SGBD
  • Administrarea bazelor de date (notiuni teoretice si eventual practice – best practice)
  • DDL
  • DML
  • Proceduri stocate;
  • Cunoasterea teoriei limbajelor de programare
  • schema logica
  • pseudocod
  • algoritmi de cautare, sortare, interclasare
  • Cunoasterea a cel putin un limbaj de programare (C/C++,Java, etc.);
  • Capacitate de prioritizare si identificare rapida a solutiilor;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
  • Abilitati de organizare si planificare;
  • Dinamism; proactivitate;
  • Rezistenta la stres; disponibilitate;
  • Responsabilitate si integritate;
  • Bune cunostinte de limba engleza.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 5 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *