Analist programator-Arhitect IT - Serviciul Arhitectura si Integrare IT - Birou Arhitectura, Directia Dezvoltare, Implementare si Administrare Aplicatii Informatice
14.01.2021

Principalele responsabilitati:

  • Propune/creeaza sau valideaza solutiile de arhitectura a sistemelor informatice in corelatie cu strategia bancii;
  • Participa la proiectarea/ reproiectarea aplicatiilor informatice;
  • Elaboreaza documentatia de produs;
  • Elaboreaza documentatia de testare, organizeaza mediul de test a produselor informatice dezvoltate/ achizitionate;
  • Asigura parametrizarea corespunzatoare si instalarea componentelor produselor informatice, precum si integrarea aplicatiilor/ modulelor/ submodulelor dezvoltate in sistemul informatic al bancii;
  • Depisteaza, analizeaza si propune solutii pentru evitarea si eliminarea anomaliilor aparute in functionarea produselor si a aplicatiilor informatice;
  • Contribuie la optimizarea si perfectionarea sistemelor, subsistemelor informationale si a sistemelor informatice implementate;
  • Consolideaza propunerile de arhitecturi tehnice pentru proiectele bancii; propune noi tehnologii de dezvoltare a proiectelor.

Cerinte minime de ocupare a postului: 

  • Studii superioare finalizate - profil tehnic (automatica, informatica, matematica informatica, etc.) sau economic (de preferinta cibernetica, informatica economica, etc);
  • Experienta profesionala de minim 3 ani, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate (administrare tehnologii middleware sau dezvoltare de aplicatii);
  • Experienta in proiectarea de sisteme informatice (de preferinta cu sisteme “real-time”);
  • Experienta practica pe una sau mai multe din tehnologiile urmatoare: IBM Integration Bus, servere web Apache, Tomcat, JBOSS, IIS, WebSphere, Weblogic, MQ Series;
  • Cunostinte de administrare pe sisteme de tip Linux si Windows Server;
  • Experienta in lucrul cu cel putin una din bazele de date Oracle, MySQL, SQL Server, Informix;
  • Experienta practica cu cel putin unul din limbajele Java, Python, PL/SQL, Go, Angular, Node.js;
  • Cunostinte OLAP, OLTP, Data Warehouse;
  • Experienta in scripting, lucrul cu tehnologiile web si microservicii;
  • Capacitate de prioritizare si identificare rapida a solutiilor;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
  • Abilitati de organizare si planificare;
  • Dinamism, proactivitate;
  • Rezistenta la stres si disponibilitate;
  • Responsabilitate si integritate;
  • Bune cunostinte de limba engleza;
  • Cunostintele generale bancare pot constitui un avantaj.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 5 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *