Analist programator-Arhitect IT - Serviciul Arhitectura si Integrare IT - Birou Arhitectura, Directia Dezvoltare, Implementare si Administrare Aplicatii Informatice
14.01.2021
Principalele responsabilitati:
- Propune/creeaza sau valideaza solutiile de arhitectura a sistemelor informatice in corelatie cu strategia bancii;
- Participa la proiectarea/ reproiectarea aplicatiilor informatice;
- Elaboreaza documentatia de produs;
- Elaboreaza documentatia de testare, organizeaza mediul de test a produselor informatice dezvoltate/ achizitionate;
- Asigura parametrizarea corespunzatoare si instalarea componentelor produselor informatice, precum si integrarea aplicatiilor/ modulelor/ submodulelor dezvoltate in sistemul informatic al bancii;
- Depisteaza, analizeaza si propune solutii pentru evitarea si eliminarea anomaliilor aparute in functionarea produselor si a aplicatiilor informatice;
- Contribuie la optimizarea si perfectionarea sistemelor, subsistemelor informationale si a sistemelor informatice implementate;
- Consolideaza propunerile de arhitecturi tehnice pentru proiectele bancii; propune noi tehnologii de dezvoltare a proiectelor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
- Studii superioare finalizate - profil tehnic (automatica, informatica, matematica informatica, etc.) sau economic (de preferinta cibernetica, informatica economica, etc);
- Experienta profesionala de minim 3 ani, din care cel putin 2 ani in domeniul specific de activitate (administrare tehnologii middleware sau dezvoltare de aplicatii);
- Experienta in proiectarea de sisteme informatice (de preferinta cu sisteme “real-time”);
- Experienta practica pe una sau mai multe din tehnologiile urmatoare: IBM Integration Bus, servere web Apache, Tomcat, JBOSS, IIS, WebSphere, Weblogic, MQ Series;
- Cunostinte de administrare pe sisteme de tip Linux si Windows Server;
- Experienta in lucrul cu cel putin una din bazele de date Oracle, MySQL, SQL Server, Informix;
- Experienta practica cu cel putin unul din limbajele Java, Python, PL/SQL, Go, Angular, Node.js;
- Cunostinte OLAP, OLTP, Data Warehouse;
- Experienta in scripting, lucrul cu tehnologiile web si microservicii;
- Capacitate de prioritizare si identificare rapida a solutiilor;
- Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
- Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Dinamism, proactivitate;
- Rezistenta la stres si disponibilitate;
- Responsabilitate si integritate;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Cunostintele generale bancare pot constitui un avantaj.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 5 februarie 2021.