Analist servicii clienti - Directia Analiza si Optimizare Experienta Clienti, Serviciul Cercetare si Design al Parcursului Consumatorilor
17.02.2021

Principalele responsabilitati: 

  • Monitorizeaza si analizeaza sursele de informatii interne privind interactiunea si experienta clientului pe toate canalele si in toate punctele de contact cu acesta (social media, call center, etc.);
  • Se implica in efectuarea studiilor referitoare la experienta clientului (ex. masurarea gradului de satisfactie a clientului);
  • Participa la organizarea de licitatii in vederea alegerii agentiei pentru cercetarea de piata si gestioneaza relatia contractuala;
  • In cazul studiilor de piata realizate in cadrul bancii: colecteaza datele, intocmeste raportul si colaboreaza cu celelalte structuri din banca implicate in stabilirea obiectivelor, a structurii studiilor, respectiv a periodicitatii de realizare a acestora;
  • In cazul studiilor de piata externalizate, analizeaza raportul final primit de la agentia de cercetare, prezinta rezultatele si recomandarile managementului bancii si celorlalte structuri implicate, monitorizeaza implementarea acestora;
  • Efectueaza analize/sinteze/raportari ce stau la baza propunerilor privind: segmentarea clientilor in functie de profil/ profitabilitate; identificarea painpoints si arii prioritare de imbunatatire a experientei clientului; crearea de interactiuni periodice de feedback si actiune in legatura cu datele obtinute (actionable business analytics);
  • Analizeaza portofoliul de clienti in vederea identificarii mijloacelor de fidelizare si de crestere a profitabilitatii in relatia cu banca;
  • Participa la dezvoltarea si monitorizarea indicatorilor specifici (KPI) pe zona de CX, in conexiune cu obiectivele bancii;
  • Organizeaza studii calitative si cantitative in scopul pre-testarii/ post-testarii unor procese/ servicii, concepte noi.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe);
  • Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar, din care cel putin 2 ani in zona de Customer Experience sau zone similare; Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare si prezentare; customer-oriented;
  • Capacitate dezvoltata de analiza si sinteza; abilitati de organizare si monitorizare; time-management;
  • Orientare catre actiune;
  • Atentie la detalii si acuratete; responsabilitate;  Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel, PowerPoint; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie si o scrisoare de recomandare pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 23 februarie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *