card2card

CEC app Mobile Banking - schimbarea numărului de telefon

Pentru a putea utiliza în continuare aplicația de Mobile Banking după ce ți-ai schimbat numărul de telefon, este necesar să declari la bancă noul număr de telefon. Acum o poți face 100% online dacă ești client Persoană fizică.

    Poți solicita modificarea numărului de telefon: 

    • în orice unitate CEC Bank. Vezi aici cea mai apropiată sucursală CEC
    • online, prin platforma CEC-IN. Vei face actualizarea datelor și apoi este necesar să activezi aplicația pe noul număr, introducând codurile de activare pe care le vei primi prin SMS

     

    Cum actualizezi datele online (funcționează doar pentru Persoane Fizice): 

     

    • Pasul 1: Accesezi fluxul online de actualizare a datelor 
    • Pasul 2: Introduci datele tale de identificare
    • Pasul 3:  Confirmi adresa de email și numărul de telefon
    • Pasul 4:  Ne trimiți o poză după cartea de identitate și confirmi că datele au fost preluate corect
    • Pasul 5: Intri în apel video cu unul dintre colegii noștri
    • Pasul 6: Confirmi operarea modificărilor semnând electronic documentele transmise. 

    După finalizarea procesului, în maximum 5 minute, vei primi  codurile de activare Mobile Banking pe noul număr de telefon. 

     

    schimbare numar de telefon MB