
Asigurare RCA - 100% online
CEC Bank doar pune la dispoziție spațiu virtual pentru expunerea fluxului online al Scala Assistance SRL. Produsele ce pot fi accesate în acest spațiu nu sunt produse ale CEC Bank, nu sunt distribuite de aceasta, CEC Bank neavând nicio răspundere în legătură cu aceste produse.
Întrebări frecvente
- Ai un autoturism? Poți alege RCA-ul pe o perioadă de 6 sau 12 luni dintr-o gamă variata de oferte.
- Urmezi doar câțiva pași simpli: introduci numărul de înmatriculare, alegi oferta care ți se potrivește și finalizezi plata ușor, direct din aplicație
- Finalizezi plata pentru oferta selectată. Poți plăti asigurarea în rate egale fără dobândă cu cardul de credit de la CEC Bank
- Gata! Primești polița în câteva minute, direct pe adresa ta de e-mail.
Important de reținut: nu mai e nevoie să ai polița tipărită! RCA-ul este valabil și în format electronic, așa că o poți arăta direct de pe telefon atunci când e nevoie.
Serviciile de distribuție a asigurărilor prin internet sunt furnizate de compania Obsidian Broker de Asigurare-Reasigurare SRL, prin intermediul Scala Assistance SRL, în calitate de asistent în brokeraj. Ambele societăți sunt autorizate să desfășoare activități de distribuție de asigurări.
CEC Bank nu are niciun rol activ în desfășurarea operațiunilor specifice de intermediere în asigurări/reasigurări. Acestea sunt în totalitate în responsabilitatea Partenerului.
Scala Assistance SRL este singura entitate responsabilă pentru emiterea și transmiterea polițelor de asigurare către clienți, precum și pentru vânzarea efectivă a acestora. CEC Bank are exclusiv rolul de facilitator, punând la dispoziție un spațiu virtual în eShop CEC_IN, pentru expunerea fluxului online operat de Partener, disponibil la adresa www.roviniete.ro.
Date de identificare
- Compania de brokeraj: Obsidian Broker de Asigurare-Reasigurare SRL
Sediul social: B-dul. Primaverii, nr. 29, et. 1, Sector 1, Mun. București
Nr. Registrul Comerțului: J40/8190/2019, CUI: 41293315,
Telefon: 021 796 93 83,
E-mail: office@obar.ro, www.obsidianbroker.ro,
Nr. ASF Registrul Intermediarilor Principali: RBK-792/30.12.2019 - Asistentul în brokeraj: Scala Assistance SRL
Sediul social: str. Decebal nr. 69, Mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj
Nr. Registrul Comerțului: J12/3206/2005, CUI: RO17929585,
Telefon: 0729 798 666, 0741 253 255,
E-mail: office@roviniete.ro, www.roviniete.ro,
Nr. ASF Jurnalul Asistenților: cod RAJ 516693/ 24.08.2020.
După finalizarea plății, veți primi polița RCA pe adresa de email completată în procesul de achiziție.
De asemenea, documentul rămâne disponibil și în contul tău de client pe www.roviniete.ro, unde îl poți accesa oricând.
Începând cu data de 10.09.2020, șoferii pot face dovada încheierii poliței RCA și prin prezentarea unui document electronic cu polita emisa, in cazul unui control rutier. Formatul tipărit nu mai este obligatoriu, deoarece documentul electronic are aceeași valoare legală.
Conform reglementărilor în vigoare, polița poate fi imprimată, dacă dorești, pe hârtie albă – nu mai este necesară hârtia verde.
Dacă nu ai primit polița de asigurare pe e-mail, te rugăm să contactezi partenerii nostri de la Obsidian Broker - echipa lor îți va răspunde în cel mai scurt timp.
- Costurile depind de specificațiile mașinii, de vechimea permisului auto sau clasa de bonus malus a proprietarului.
- Poți compara rapid toate ofertele disponibile și o alegi pe cea care ți se potrivește cel mai bine.
- Plata se face simplu și flexibil. Poți achita integral sau, dacă ai un card de credit CEC Bank, poți opta pentru plata în până la 24 de rate egale, fără dobândă.
- Tarifele RCA sunt stabilite de către companiile de asigurare și sunt identice, indiferent dacă polița este cumpărată prin broker sau direct de pe portalul companiei. Fiecare portal de calcul RCA care oferă opțiuni de ofertare este înregistrat și autorizat de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), în calitate de intermediar sau asistent de intermediar. Pentru fiecare poliță vândută, asigurătorul plătește un comision de intermediere către broker, iar acest comision este inclus în preț, indiferent de canalul prin care achiziționezi polița. Comisionul se calculeaza ca fiind un procent din prima de asigurare.
În cazul în care procesul de achiziție a poliței eșuează, echipa de asistență Obsidian va acționa rapid, urmând pașii de mai jos:
Pasul 1 - Sistemul transmite automat un mesaj de eroare către echipă, prin SMS și e-mail.
Pasul 2 - Call-center-ul analizează situația și contactează clientul în maximum 15 minute, pentru a-l informa despre eroarea apărută la emiterea poliței și, dacă este necesar, pentru a solicita documente suplimentare.
Dacă nu se reușește contactarea clientului în acest interval, acesta va primi o notificare prin SMS sau e-mail.
Pasul 3 - După clarificarea situației, polița este emisă și transmisă către client.
Date contact:
Telefon: (004)0213.009.696
Email: rca@roviniete.ro
Luni - Duminica: 07.00 - 22.00