Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Serviciul TeleCEC iti ofera acces prin telefon la toate tipurile de conturi deschise pe numele tau, pentru a face operatiuni precum:
- interogare solduri si istoric operatiuni;
- plati intrabancare/interbancare, in lei si valuta;
- constituiri si lichidari de depozite, in lei si valuta;
- schimburi valutare.

Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care:
- detin un cont curent in LEI deschis la CEC Bank;
- au semnat cu Banca contractul pentru utilizarea serviciului TeleCEC;
- detin un dispozitiv digipass/token sub forma de card bancar eliberat de catre Banca;
- comunica un cod de autorizare (OTP - One Time Password) generat de digipass-ul/token-ul sub forma de card bancar alocat;
- cunosc raspunsul la intrebarile de securitate.

Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021.211.11.11, taxabil in regim normal in functie de furnizorul de telefonie din reteaua caruia se face apelarea.

Serviciul TeleCEC este disponibil pentru clienti de luni pana vineri in intervalul orar 09:00-19:00.

Apeleaza telefonic numarul dedicat 004 021.211.11.11

Asigura-te ca ai un sold disponibil suficient in contul curent, inclusiv pentru preluarea comisionului

Genereaza coduri valide utilizand dispozitivul digipass/token sub forma de card bancar

Raspunde corect la intrebarea/intrebarile de securitate

Un token digipass/sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola dinamica, cunoscuta si sub numele de “one time password” (OTP), cu ajutorul careia un utilizator al serviciului TeleCEC se autentifica pentru accesul in sistem si autorizeaza tranzactiile ordonate prin intermediul serviciului. Aceasta parola este generata folosind algoritmul criptografic 3DES si este valabila pentru un timp limitat. Dispozitivul este protejat printr-un un cod de acces, denumit PIN (Personal Identification Number). Numai cunoscand acest cod vei putea genera parola folosita pentru seriviciul TeleCEC.

Numarul Personal de Identificare (PIN/ Personal Identification Number) este un cod format din 4 cifre care protejeaza accesul la dispozitivul de securitate digipass. Acest cod se stabileste de catre client la primirea dispozitivului digipass si poate fi schimbat ulterior.

IMPORTANT! Pentru a asigura securitatea tranzactiilor, iti recomandam sa NU scrii codul PIN intr-un loc vizibil si cu atat mai putin pe dispozitivul digipass.

In cazul Digipass-ului, dupa ce dispozitivul genereaza codul de acces format din 6 caractere alfa numerice, se tine apasat butonul marcat cu triunghi pentru cateva secunde. Pe ecran va aparea mesajul "NEW PIN" si astfel trebuie introdus noul PIN dorit. Dupa introducerea celor 4 cifre, pe ecran apare mesajul "PIN CONF" (confirmare PIN). Se reintroduce noul PIN. In cazul in care se introduce a doua oara acelasi PIN nou, mesajul va fi "NEW PIN CONF" si acesta va fi PIN-ul care iti va proteja de acum incolo dispozitivul digipass. In caz contrar, mesajul va fi "FAIL" si va trebui repetata procedura de mai sus pentru schimbarea PIN-ului. Poti schimba oricand PIN-ul stabilit anterior.

In cazul token-ului sub forma de card bancar, se apasa pe butonul "ON/OFF". Se introduce PIN-ul curent si se apasa butonul "OK". Se apasa butonul "CHGPIN". Dupa ce apare mesajul NEW PIN, se introduce direct noul cod PIN (format din 4 caractere numerice). Dupa ce apare mesajul CONFIRMARE, se reintroduce noul cod PIN. In cazul in care se introduce a doua oara acelasi PIN nou, mesajul va fi "SUCCES" si acesta va fi PIN-ul care iti va proteja de acum inainte dispozitivul token sub forma de card bancar. In caz contrar, mesajul va fi "FAIL" si va trebui repetata procedura de mai sus pentru schimbarea PIN-ului. Poti schimba oricand PIN-ul stabilit anterior.

a. Pentru Digipass:
In cazul in care se introduce de 3 ori consecutiv un PIN gresit, apare mesajul "FAIL 3 LOCK PIN", iar dispozitivul se blocheaza. Pentru deblocare:
- apeleaza telefonic serviciul suport clienti al Bancii la numarul 0800 800 848/ +40-(0)21-202.50.50 sau +40-(0)21 211.11.11;
- deschide dispozitivul apasand pe butonul marcat cu triunghi. Acesta va afisa un cod pe care va trebui sa il transmiti personalului Bancii;
- vei primi un alt cod furnizat de Banca, pe care va trebui sa-l introduci folosind tastatura dispozitivului. In acest moment dispozitivul este deblocat si il vei putea folosi din nou, dupa ce vei stabili un nou PIN.

b. Pentru token sub forma de card bancar:
In cazul in se introduce de 3 ori consecutiv un PIN gresit, apar succesiv mesajele: PINERR>1, PINERR>2, iar dupa PINERR>3 este afisat: LOCKPIN> si imediat un cod de 7 cifre, caz in care va trebui sa comunici reprezentantului serviciului TeleCEC acest cod impreuna cu seria dispozitivului sub forma de card (seria figureaza in coltul din dreapta sus de pe verso-ul token-ului). Vei primi un alt cod, de 8 cifre, pe care va trebui sa il introduci folosind tastatura dispozitivului. In acest moment dispozitivul este deblocat si il vei putea folosi din nou, dupa ce vei stabili un nou PIN.

In cazul pierderii sau furtului dispozitivului de securitate digipass/token sub forma de card bancar, anunta imediat serviciul de urgenta la telefon +40-(0)21-202.50.50/ 0800 800 848 sau +40-(0)21 211.11.11 pentru blocarea dispozitivului. Contacteaza o agentie CEC Bank in vederea eliberarii unui nou dispozitiv de autentificare.

Pentru a te asista la utilizarea serviciului, CEC Bank iti ofera urmatoarele variante:
- un serviciu de asistenta prin telefon la numerele +40-(0)21-211.11.11
- un ghid de utilizare a dispozitivului digipass/token sub forma de card bancar oferit la semnarea contractului, care poate fi accesat si online pe www.cec.ro

Operatiunile bancare disponibile prin serviciul TeleCEC sunt operate doar la solicitarea titularului persoana fizica.

Imputernicitul pe cont are drepturi egale cu titularul doar in unitatea bancara CEC Bank.

Persoana juridica, denumita "client" in relatia cu Banca, poate beneficia de operatiunile bancare disponibile prin serviciul TeleCEC prin intermediul persoanelor autorizate sa reprezinte societatea (reprezentanti legali).

Dispozitivul de autentificare si PIN-ul aferent sunt strict personale. Transmiterea acestora unei terte persoane se face pe propria raspundere.

Prin serviciul TeleCEC beneficiezi de urmatoarele avantaje:
- gratuitate pentru tranzactiile intrabancare de orice tip;
- comisioane reduse la operatiunile interbancare cu 50% fata de cele efectuate la ghiseul bancii.

Interogarea soldului conturilor, istoricul operatiunilor si transmiterea extraselor de cont/ordinelor de plata

Operatiunile intre conturile proprii (constituire/lichidare, depozite schimburi valutare)

Platile intrabancare in lei si valuta, inclusiv platile catre furnizorii de utilitati cu care CEC Bank a incheiat conventii

In functie de tipul tranzactiei (intrabancara/interbancara), operatorul TeleCEC iti va comunica in cadrul apelului telefonic ora limita de procesare a sumei transferate.