Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.
Principalele responsabilitati: 
  • Identifica clientii tinta din segmentul clientilor AAPL si companii de stat si evalueaza solicitarea de finantare a acestora, in functie de strategia bancii si de nevoile de finantare ale clientilor;
  • Dezvolta si administreaza relatiile cu clientii AAPL si companii de stat; propune masuri pentru mentinerea unei colaborari fructuoase cu clientii AAPL si companii de stat; monitorizeaza atent activitatea acestora si se asigura de satisfacerea cerintelor acestora pentru produse si servicii financiare;
  • Participa activ la procesul de negociere cu clientii AAPL si companii de stat existenti si potentiali si asista unitatile teritoriale in intocmirea ofertelor financiare in cazul tranzactiilor initiate la nivelul acestora;
  • Intocmeste oferte de finantare pentru tranzactiile complexe, initiate la nivelul directiei, si le sustine la nivelurile competente din Banca;
  • Participa la intocmirea propunerilor de facilitate de credit in cazul tranzactiilor complexe, initiate la nivelul directiei;
  • Propune crearea si dezvoltarea de produse adaptate pentru nevoile specifice ale clientilor din zona de competenta pentru a asigura cresterea cotei de piata si a atrage clienti noi;
  • Participa activ la imbunatatirea proceselor interne ale Bancii, dedicate perfectionarii procesului de vanzare si mentinerii relatiilor de afaceri cu clientii Bancii.
Cerinte minime de ocupare a postului: 
  • Studii superioare finalizate, preferabil economice;
  • Experienta in domeniul bancar, de preferat intr-o functie similara; experienta relevanta in vanzarea produselor si serviciilor bancare;
  • 3 ani vechime in munca; 2 ani vechime in domeniul specific de activitate;
  • Minim 3 ani experienta in activitatea de creditare; experienta in activitatea de creditare a autoritatilor publice locale (AAPL) si companiilor de stat reprezinta un avantaj;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare;
  • Orientare catre clienti, obtinere rezultate;
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator (word, excel);
  • Cunostinte bune de limba engleza (scris, vorbit);
  • Integritate, seriozitate, responsabilitate, atitudine proactiva, atentie sporita la detalii, capacitate dezvoltata de colaborare eficienta cu colegii si superiorii.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate, si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 24 ianuarie 2018.