Cariere

Aici vezi joburile disponibile în cadrul CEC Bank.

 

 

 

cariere

Job în Galați

Ofițer back-up (CIM perioada determinată 1 an), Sucursala Galați  

 

Principalele responsabilități ale postului:

  • Promovează, acordă consultanță și vinde oferta de produse de activ și pasiv a Băncii;
  • Efectuează operațiunile bancare dispuse de clienți, prin utilizarea aplicațiilor informatice ale Bancii;
  • Asigură și răspunde pentru înregistrarea corectă a operațiunilor cu numerar efectuate și reflectate în contul clienților;
  • Întocmește și răspunde de corectitudinea documentelor aferente operațiunilor de incasări și plăți efectuate, conform reglementărilor interne;
  • Este responsabil cu aplicarea întocmai a standardelor de cunoaștere a clientelei și AML in relația cu clientela.

 

 

Cerințele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare (de preferință) sau studii medii;
  • Varsta minima 21 de ani;
  • Experiență în activitatea de casierie constituie un avantaj;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relationare;
  • Abilități de vanzare și prezentare
  • Abilități foarte bune de organizare, atenție la detalii, corectitudine;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Capacitate de planificare, prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare a problemelor;
  • Cunoașterea legislației bancare;
  • Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Excel și Word, cel puțin);
  • Permis auto (cat. B).

 

Candidatii interni interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite CV-ul la Sucursala CEC Bank din Galati, pe adresa: Str. Domneasca, Nr. 26, Bl. Modern sau pe e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de  10 decembrie 2021.

 

 

Trimite CV-ul online

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
CAPTCHA