Principalele responsabilitati: 
  • Promoveaza, acorda consultanta si asigura vanzarea intregii game de produse si servicii ale Bancii;
  • Efectueaza operatiunile bancare dispuse de client  prin utilizarea aplicatiilor informatice ale Bancii;
  • Asigura receptia, verificarea si acceptarea instrumentelor de plata, inclusiv existenta disponibilului in cont, in baza documentatiei furnizate de clienti si a reglementarilor interne ale Bancii;
  • Asigura organizarea si monitorizarea operatiunilor privind deschiderea de conturi; gestioneaza conturile aferente produselor bancare vandute, inclusiv cele de card;
  • Proceseaza ordinele de schimb valutar in cont;
  • Este responsabil cu aplicarea intocmai a standardelor de cunoastere a clientelei si AML in relatia cu clientela.
Cerinte minime de ocupare a postului: 
  • Studii superioare sau studii medii;
  • Varsta minima 21 de ani;
  • Experienta in activitatea bancara constituie un avantaj;
  • Capacitate de planificare, prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare a problemelor;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitati de vanzare si prezentare;
  • Responsabilitate, integritate si confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala sau/si cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Iasi, pe adresa B-dul Anastasie Panu nr. 42, Bl. 1 A1 sau pe fax: 0232/255.912, e-mail: recrutare@cec.ro sau georgeta.cosmici@cec.ro, pana la data de 15 decembrie 2016.