Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

vizual_cec_pay.png

I. Inrolare card

Pentru inregistrarea in aplicatia CEC Pay primul pas este crearea contului fiind necesar in acest caz ca utilizatorul sa ofere urmatoarele informatii obligatorii: numele si prenumele; adresa de e-mail, validata prin introducerea codului primit prin SMS; nume de utilizator (nickname) si parola care se doreste a fi utilizata; datele cardului implicit (numar card, data expirare).

Nu pot fi create mai multe conturi avand acelasi card implicit atasat si/sau aceeasi adresa de e-mail.

Dupa ce ai fost identificat in baza informatiilor mentionate mai sus, ca fiind client CEC Bank titular de card, pentru a adauga cardurile in CEC Pay este necesar sa introduci manual datele cardului - numarul cardului, numele si prenumele titularului (asa cum apar pe card), data expirarii cardului si codul CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului) pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei sa le utilizezi in aplicatie. Pentru validarea inrolarii cardului, utilizatorul poate opta fie pentru primirea unui cod prin SMS pe numarul de telefon declarat la momentul deschiderii relatiei de afaceri cu CEC Bank sau al actualizarii datelor in sistemul Bancii, fie poate suna la numarul de telefon mentionat in aplicatie.

In cazul cardurilor de persoana juridica, emise pe numele utilizatorilor, codul pentru validarea cardului va fi trimis pe numarul de telefon al utilizatorului de card, inregistrat ca atare in sistemul bancii, reprezentantul legal urmand sa fie instiintat despre inrolarea respectivului card in aplicatia CEC Pay, prin sms transmis la numarul de telefon inregistrat de acesta in evidentele bancii.

Daca nu ai primit codul OTP (One Time Password) din prima incercare, poti selecta optiunea Retrimiteti-mi codul, optiune valabila pentru 3 incercari consecutive. Daca in continuare nu il primesti, ne poti contacta oricând pentru verificarea numarului de telefon, la numerele de telefon (04)021 202.69.99 / 315.71.00, numere apelabile din orice retea nationala, fixa sau mobila.
Dupa introducerea codului OTP (One Time Password), daca totul este in regula vei vedea un ecran de confirmare, unde ti se va spune ca inrolarea cardului s-a facut cu succes. De asemenea vei primi un e-mail prin care se confirma inrolarea cardului in aplicatie.
Daca totul pare in regula, dar totusi nu poti sa inrolezi cardul, te sfatuim sa verifici urmatoarele aspecte:
  • cardul sa fie activ si in perioada de valabilitate;
  • datele solicitate sa fie introduse corect;
  • codul OTP introdus sa fie corect.
Ai oricând posibilitatea de a elimina un card din aplicatie, accesând optiunile aferente, respectiv Editare card/Stergere card. Ulterior, daca vrei sa il reintroduci, este necesar sa il inrolezi din nou. Stergerea din aplicatie nu reprezinta blocarea cardului fizic.
Da, poti inrola mai multe carduri in CEC Pay. Din ecranul principal al aplicatiei, acceseaza icon-ul din dreapta sus si urmeaza procesul de inrolare a cardului.
Aplicatia nu salveaza decât ultimele 4 cifre din numarul de card, data de expirare si numele posesorului de card. Nu se salveaza niciodata numarul complet al cardului si CVV-ul acestuia.
Daca blochezi cardul fizic, nu il vei putea folosi nici pentru plata din aplicatie.
Daca iti expira cardul fizic, nu il vei mai putea folosi nici in CEC Pay.
Nu, PIN-ul va fi metoda de securizare/deblocare a telefonului, care poate fi, in functie de optiunea aleasa - PIN, amprenta, model etc. si difera de PIN-ul cardului fizic.
Daca iti schimbi cardul fizic va fi nevoie sa il inrolezi din nou in aplicatie.

II. Plata cu telefonul

Datorita restrictiilor impuse de producator, sistemul de operare iOS nu permite utilizarea NFC de catre terte aplicatii, deci implicit nu permite utilizarea platii cu telefonul.

III. Transferuri

Poti transfera bani prin CEC Pay catre alti clienti CEC Bank, catre clientii altor alte banci din tara sau catre clientii bancilor din anumite tari (Italia, Spania, Franta, Germania, Marea Britanie, Scotia, Irlanda, Tara Galilor, Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Austria), parcurgând urmatorii pasi:
  • Selectezi optiunea de transfer de bani, respectiv Trimite;
  • Din pagina nou deschisa completezi suma si numarul de card al persoanei careia doresti sa ii trimiti bani;
  • Iti dai acordul cu privire la operatiune si comisionul bancar aplicat, prin confirmarea operatiunii.
In calitate de Initiator al operatiunii (platitor) vei fi instiintat printr-o notificare push primita pe telefonul de pe care ai initiat operatiunea sau prin e-mail functie de tipul de alerte setat.
Poti cere bani unei persoane parcurgând urmatorii pasi:
  • Selectezi optiunea de transfer de bani, respectiv Primire;
  • Din pagina nou deschisa completezi numarul de telefon al persoanei de la care doresti sa primesti bani;
  • Introduci suma de bani solicitata.
Platitorul, client CEC Bank, client al altei banci din tara sau client al anumitor banci din strainatate, este notificat prin SMS cu privire la suma in asteptare la plata. Mesajul SMS se transmite la numarul de telefon selectat de tine. SMS-ul contine un link care directioneaza utilizatorul catre aplicatia prin care poate finaliza transferul. Utilizatorul poate vizualiza detaliile tranzactiei direct in meniul dedicat.
Da, transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt limitate prin praguri zilnice pe card, atât ca suma, cât si ca numar de tranzactii:
  • pentru transferurile nationale: minim 10 lei/tranzactie, maxim 4500 de lei/zi/card si maxim 6500 lei/luna/card, maxim 5 tranzactii/zi/card si maxim 15 tranzactii/luna/card;
  • pentru transferurile internationale minim 10 lei/tranzactie, maxim 4500 de lei/zi/card si maxim 6500 lei/luna/card, maxim 10 tranzactii/zi/card si maxim 20 tranzactii/luna/card.
Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt comisionate astfel:
  • Platile efectuate intre cardurile emise de CEC Bank sunt gratuite;
  • Platile efectuate din cardurile de debit catre cardurile emise de alte banci din tara si strainatate sunt comisionate cu 3 lei per tranzactie;
  • Platile efectuate din cardurile de credit catre cardurile emise de alte banci din tara si strainatate sunt comisionate cu 7 lei per tranzactie;
  • Incasarile sunt gratuite.
Utilizatorul este informat pentru fiecare tranzactie asupra valorii comisionului fiind necesar acceptul clientului in acest sens.
Transferul se efectueaza instant pentru cardurile de debit, 24/7, dupa operatiunea de confirmare a beneficiarului/platitorului.
Poti vizualiza transferurile, precum si statusul acestora in sectiunea “Tranzactii”, in functie de sistemul de operare - Android/IOS.

IV. Detalii card

Selecteaza cardul dorit si vei putea vizualiza soldul diponibil sub vizualul cardului. In cazul in care nu se afiseaza de prima data incearca un refresh.
Selecteaza cardul dorit si apoi selecteaza “Tranzactii” pentru a vedea istoricul ultimelor 30 tranzactii efectuate.

V. Alte optiuni

Prin aplicatia CEC Pay, utilizatorii de card vor putea sa efectueze urmatoarele setari suplimentare:
  • vizualizarea detaliilor cardurilor adaugate si tranzactiile efectuate cu aceste carduri, inclusiv soldul acestora;
  • setarea primirii de alerte pentru tranzactiile efectuate cu cardurile fizice si cu cardurile inrolate in aplicatie;
  • restrictionarea anumitor tipuri de tranzactii (ATM/MFM, international, online);
  • restrictionarea tranzactiilor peste o anumita valoare;
  • suspendarea tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul pana la reactivarea acestuia (card ratacit etc).
Utilizatorul cardului inrolat in aplicatie va primi notificari prin e-mail atat pentru efectuarea acestor modificari cat si pentru alte tipuri de modificari care afecteaza contul sau cardul inrolat in aplicatie.
Daca ai card emis pe numele companiei, poti sa efectuezi urmatoarele operatiuni:
  • Transferuri de bani catre alt card;
  • Vizualizarea istoricului ultimelor 30 tranzactii;
  • Vizualizarea detaliilor cardurilor adaugate si tranzactiile efectuate cu aceste carduri, inclusiv soldul acestora;
  • Setarea primirii de alerte pentru tranzactiile efectuate cu cardurile fizice si cu cardurile inrolate in aplicatie;
  • Restrictionarea anumitor tipuri de tranzactii (ATM/MFM, international, online);
  • Restrictionarea tranzactiilor peste o anumita valoare;
  • Suspendarea tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul pana la reactivarea acestuia (card ratacit etc).
Utilizatorul cardului inrolat in aplicatie va primi notificari prin e-mail atat pentru efectuarea acestor modificari cat si pentru alte tipuri de modificari care afecteaza contul sau cardul inrolat in aplicatie.