Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

vizual_cec_pay.png

CEC Pay este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet.

Care sunt functionalitatile de care te poti bucura?

Plati cu telefonul

Transferuri de bani

Vizualizare istoric tranzactii si disponibil carduri

Setari suplimentare ale cardurilor

 

 

Termenii si conditiile de utilizare

Termenii si conditiile pentru Client (denumiti in continuare "Termenii") constituie un contract legal incheiat intre CEC Bank S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul in Bucuresti, Calea Victoriei nr. 13, Sector 3, telefon: 021.314.28.68, fax: 021.310.09.11, nr. Registrul Comertului J40/155/1997, nr. Registru bancar RB–PJR–40–046/17.09.1999, capital social 2.290.661.600 lei, cod TVA RO 361897, CUI 361897 si dumneavoastra ("Clientul").

Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a Informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul CEC Pay, va rugam sa nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.

Daca in orice moment dupa inregistrarea in aplicatia CEC Pay decideti ca nu mai sunteti de acord cu prezentii Termeni, va rugam sa dezinstalati aplicatia.

ALEGAND OPTIUNEA “ACCEPTATI SI CONTINUATI” DIN CADRUL APLICATIEI CEC PAY, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA CEC PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE SI INFORMAREA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei CEC Pay, asa cum sunt prezentati in prezentul document, sunt si vor fi guvernati si interpretati in conformitate cu legea romana.

Termenii stabilesc modul in care puteti utiliza cardurile CEC Bank in aplicatia CEC Pay. Termenii se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale CEC Bank, precum si cu caracteristicile programelor de loialitate si serviciului plata in rate fara dobanda, in cazul cardurilor de credit. Toate aceste documente sunt disponibile pe site-ul bancii, www.cec.ro.

Pentru a putea folosi aplicatia, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile prezente in cadrul Aplicatiei, este necesar sa fiti client al CEC Bank si sa detineti cel putin un card de debit sau de credit, emis pe persoana fizica si/sau juridica.

Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de CEC Pay.

CEC Bank depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. CEC Bank va monitoriza modul Dumneavoastra de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.

CEC Pay este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet, unde utilizatorii pot realiza urmatoarele:

  • pot adauga carduri Visa emise pe numele lor de catre CEC Bank;
  • pot efectua plati contactless (NFC) cu cardurile Visa inrolate (doar pentru utilizatorii de dispozitive Android cu functionalitate NFC);
  • transferuri de bani catre alti utilizatori de CEC Pay, intre cardurile proprii si catre carduri emise de alte banci din Romania si strainatate;
  • inrolarea de carduri de loialitate (prin introducere manuala);
  • vizualizarea detaliilor cardurilor adaugate si tranzactiile efectuate cu aceste carduri, inclusiv soldul acestora;
  • setarea primirii de alerte de tip “push notification” pentru tranzactiile efectuate cu cardurile fizice si cu cardurile inrolate in aplicatie;
  • restrictionarea anumitor tipuri de tranzactii (ATM/MFM, international, online);
  • restrictionarea tranzactiilor peste o anumita valoare;
  • suspendarea tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul pana la reactivarea acestuia (card ratacit etc.);

Modificarile/setarile/restrictionarile efectuate la nivelul cardului inrolat in aplicatie se vor aplica si cardului fizic.

Utilizatorii pot consulta detalii despre aplicatia CEC Pay si functionalitatile acesteia pe https://www.cec.ro/cec-pay/. Platile contactless (NFC) sunt disponibile in aplicatie doar pentru utilizatorii de telefoane mobile cu sisteme de operare Android.

Aplicatia poate fi utilizata pe sistemele de operare IOS si Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru IOS).

CEC Bank isi rezerva dreptul de a adauga noi functionalitati ale aplicatiei, pe care le va aduce la cunostinta utilizatorilor in cadrul aplicatiei.

3.1. Inregistrarea si identificarea utilizatorului

Pentru inregistrarea in aplicatia CEC Pay si crearea contului este necesar ca utilizatorul sa ofere urmatoarele informatii obligatorii: numele si prenumele; adresa de e-mail, validata prin introducerea codului primit prin e-mail; nume de utilizator (nickname) si parola care se doreste a fi utilizata; datele cardului implicit (numar card, data expirare);

Nu pot fi create mai multe conturi avand acelasi card implicit atasat si/sau aceeasi adresa de e-mail.

Este necesar sa se procedeze la introducerea manuala a datelor cardului, operatiune descrisa mai jos in sectiunea "Inrolarea cardului". Inrolarea se va putea efectua prin modalitatile mentionate mai sus atat pentru cardurile principale cat si pentru cardurile emise pe contul unei persoane juridice sau pentru cardurile suplimentare, in cazul persoanei fizice (card emis de Banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terte persoane desemnate de catre client).

3.2. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea CEC Pay

Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La adaugarea primului card in CEC Pay se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior adaugarii primului card, la fiecare accesare a aplicatiei se verifica securizarea telefonului. Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autentificarea platilor contactless si a transferurilor.

Sunteti de acord si intelegeti ca dumneavoastra sunteti responsabil(a) pentru pastrarea confidentialitatii Datelor de conectare asociate utilizarii de catre dumneavoastra a aplicatiei CEC Pay si pentru luarea tuturor masurilor rezonabile pentru a pastra confidentialitatea acestor informatii.

Daca utilizati Serviciul in calitate de companie, dumneavoastra sunteti de acord ca toti functionarii, angajatii, agentii, reprezentantii si toate celelalte persoane care detin card de persoana juridica pe numele lor, vor fi autorizate sa acceseze aplicatia, sa efectueze plati cu telefonul, sa vizualizeze limitele setate pe cardul emis pe numele lor, sa suspende utilizarea cardului si sa limiteze efectuarea anumitor tipuri de tranzactii sau a tranzactiilor peste o anumita valoare.

Va obligati sa notificati CEC Bank imediat, fara intarzieri nejustificate, atunci cand sesizati lipsa, furtul, insusirea ilegala sau utilizarea neautorizata a Datelor dumneavoastra de conectare, precum si a telefonului mobil pe care il utilizati pentru accesarea CEC Pay. De asemenea, sunteti de acord sa notificati CEC Bank imediat, fara intarzieri nejustificate, in acelasi mod cu privire la orice alta incalcare a securitatii in legatura cu Serviciul despre care aveti cunostinta.

Notificarea se poate face:

  • prin selectarea optiunii “Aplicatii mobile de plata cu telefonul de tip portofel digital” dupa accesarea sectiunii “Contact” de pe site-ul www.cec.ro;
  • la numerele de telefon (004) 021. 202.69.99 / 315.71.00;
  • prin unitatile teritoriale ale Bancii.

CEC Bank poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastra in cazurile in care suspecteaza compromiterea securitatii acestora sau existenta unei utilizari neautorizate sau frauduloase.

CEC Bank va va informa in prealabil sau, daca acest lucru nu este posibil, imediat dupa suspendarea utilizarii datelor dumneavoastra de conectare sau a Contului, specificand motivele suspendarii, cu exceptia cazului in care furnizarea acestor informatii ar putea compromite masurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. CEC Bank va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastra ori va va pune la dispozitie Date de conectare noi sau un Cont nou, in cel mai scurt timp posibil dupa eliminarea motivelor care au determinat suspendarea initiala.

3.3 Inrolarea cardului

Utilizatorii pot adauga in CEC Pay doar carduri emise de CEC Bank:

a) persoana fizica – cardurile emise pe numele titularului si cardurile suplimentare (card emis de Banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terte persoane desemnate de catre client), inregistrate in sistemul Bancii ca atare;

b) persoana juridica – cardurile emise pe numele utilizatorilor de card.

Utilizatorii pot adauga in CEC Pay carduri CEC Bank prin adaugarea manuala a datelor cardului: numar card, nume si prenume titular (asa cum apare mentionat pe card), data expirarii, cod CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului).

Pentru validarea inrolarii cardului, utilizatorul poate opta fie pentru primirea unui cod prin SMS pe numarul de telefon declarat la momentul deschiderii relatiei de afaceri cu CEC Bank sau al actualizarii datelor in sistemul Bancii fie poate suna la numarul de telefon mentionat in aplicatie.

In cazul cardurilor persoanelor juridice, emise pe numele utilizatorilor, codul pentru validarea cardului va fi trimis pe numarul de telefon al utilizatorului de card, inregistrat ca atare in sistemul Bancii.

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, pentru efectuarea platilor contactless (NFC) adaugarea cardului si validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (numar de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

Pentru telefoanele cu sistem de operare IOS are loc validarea datelor de card, fara a se aloca acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar in cazul platilor NFC.

Prin validarea cardului, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare, de exemplu: plata contactless (doar in cazul telefoanelor cu sistem de operare Android), la efectuarea transferurilor de pe card si in card, la vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul, la vizualizarea disponibilului existent pe carduri.

Utilizatorul cardului inrolat in aplicatie va primi notificari prin e-mail atat pentru accesarea urmatoarelor optiuni:setarea limitelor de tranzactionare pe cardurile digitale si fizice, suspendarea utilizarii cardului, limitarea efectuarii anumitor tipuri de tranzactii sau a tranzactiilor peste o anumita valoare cat si pentru alte tipuri de modificari care afecteaza contul sau cardul inrolat in aplicatie.

Mai jos sunt descrise functionalitati disponibile in aplicatia CEC Pay. Acestea se pot completa cu noi functionalitati, comunicate pe pagina https://www.cec.ro/cec-pay/

A) Plati cu telefonul

Utilizatorul poate efectua plati contactless (NFC) cu oricare dintre cardurile inrolate in dispozitivele cu sistem de operare Android si cu tehnologie NFC incorporata. Mai multe detalii pe website-ul www.cec.ro/cec-pay/ghid-android

Utilizatorul poate sa isi personalizeze experienta de plata si sa isi securizeze tranzactiile cu autorizarea acestora peste o anumita valoare sau numar de tranzactii, din meniul Setari al aplicatiei. Totodata plafoanele zilnice de tranzactionare setate la nivelul cardurilor se vor mentine si la utilizarea cardurilor in CEC Pay.

B) Transferuri

Transferurile de bani prin intermediul CEC Pay vor permite utilizatorilor sa initieze trimiteri de bani catre cardurile proprii si catre cardurile emise de alte banci precum si sa solicite primirea de bani de la numere de telefon editate de utilizator, care sunt/nu sunt salvate in agenda telefonului (care sunt sau nu sunt utilizatori CEC Pay).

Aceasta optiune este valabila pentru ambele sisteme de operare: Android si IOS, cu conexiune la Internet.

Mai multe detalii pe:

www.cec.ro/cec-Pay/ghid-android

Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt limitate prin praguri zilnice pe card, atat ca suma, cat si ca numar de tranzactii:

  • pentru transferurile nationale: minimum 10 lei/tranzactie, maximum 4.500 de lei/zi/card si maximum 6.500 lei/luna/card, maximum 5 tranzactii/zi/card si maximum 15 tranzactii/luna/card;
  • pentru transferurile internationale: minimum 10 lei/tranzactie, maximum 4.500 de lei/zi/card si maximum 6.500 lei/luna/card, maximum 10 tranzactii/zi/card si maximum 20 tranzactii/luna/card.

Transferurile (trimitere de bani, cerere de bani) sunt comisionate astfel:

  • Platile efectuate intre cardurile emise de CEC Bank sunt gratuite;
  • Platile efectuate din cardurile de debit catre cardurile emise de alte banci din tara si strainatate sunt comisionate cu 3 lei per tranzactie;
  • Platile efectuate din cardurile de credit cardurile emise de alte banci din tara si strainatate sunt comisionate cu 7 lei per tranzactie;
  • Incasarile sunt gratuite.

Utilizatorul este informat pentru fiecare tranzactie asupra valorii comisionului fiind necesar acceptul sau in acest sens.

Transferurile de bani sunt permise catre carduri de debit si de credit emise de institutiile financiar-bancare din urmatoarele tari: Romania, Italia, Spania, Franta, Germania, Marea Britanie, Scotia, Irlanda, Tara Galilor, Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Austria.

C) Vizualizare istoric tranzactii si disponibil carduri

Utilizatorul poate vizualiza tranzactiile efectuate pentru oricare dintre cardurile adaugate in CEC Pay, de exemplu si fara a se limita la: ridicari de numerar de la ATM/MFM, plati la terminalele POS ale comerciantilor, plati Internet, plati cu aplicatia CEC Pay, transferurile (trimiteri sau primire de bani) efectuate prin intermediul aplicatiei CEC Pay, anumite tipuri de creditari etc.

Utilizatorii pot vizualiza diponibilul cardului pentru orice card inrolat in CEC Pay. Disponibilul cardului se actualizeaza la fiecare tranzactie efectuata cu cardul fizic sau cu aplicatia CEC Pay.

D) Setari suplimentare ale cardurilor

Prin aplicatia CEC Pay, utilizatorii de card vor putea sa efectueaza urmatoarele setari suplimentare:

  • vizualizarea detaliilor cardurilor adaugate si tranzactiile efectuate cu aceste carduri, inclusiv soldul acestora;
  • setarea primirii de alerte pentru tranzactiile efectuate cu cardurile fizice si cu cardurile inrolate in aplicatie;
  • restrictionarea anumitor tipuri de tranzactii (ATM/MFM, international, online);
  • restrictionarea tranzactiilor peste o anumita valoare;
  • suspendarea tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul pana la reactivarea acestuia (card ratacit etc.);

Utilizatorul cardului inrolat in aplicatie va primi notificari prin e-mail atat pentru efectuarea acestor modificari cat si pentru alte tipuri de modificari care afecteaza contul sau cardul inrolat in aplicatie.

La momentul inregistrarii in vederea utilizarii CEC Pay, declarati si garantati urmatoarele:

  • ca aveti dreptul, autoritatea si capacitatea deplina de exercitiu in vederea accesarii si utilizarii aplicatiei;
  • ca sunteti titularul cardurilor pe care le adaugati in aplicatia CEC Pay;
  • ca nu comunicati parola de deblocare a telefonului unei terte persoane, intrucat prin divulgarea acesteia va expuneti riscului de utilizare a cardurilor la plata de catre alte persoane. Sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a datelor introduse in aplicatia CEC Pay si a parolei de deblocare a telefonului. Mai mult, sunteti responsabil pentru activitatile de orice natura ce au loc in contul dumneavoastra;
  • va obligati sa ne anuntati imediat de orice utilizare neautorizata a contului dumneavoastra sau de orice incalcare a securitatii contului de care deveniti constient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspectati. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare, nu vom raspunde pentru pierderile pe care ati putea sa le suportati ca urmare a utilizarii neautorizate a contului dumneavoastra (indiferent daca o astfel de utilizare se produce cu sau fara cunostinta dumneavoastra);
  • va obligati sa ne anuntati in cazul lipsei, pierderii sau furtul telefonului mobil pe care este instalata aplicatia CEC Pay;
  • ca nu veti falsifica sau oferi informatii eronate despre identitatea sau intentiile dumneavoastra in legatura cu orice ar avea legatura cu aplicatia;
  • ca nu veti transmite, distribui sau oferi orice informatii sau materiale care sunt in tot sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalca ordinea publica si bunele moravuri;
  • ca veti asigura si mentine securitatea fizica si logica a telefonului, conform recomandarilor producatorului si a bunelor practici;
  • sa actualizati sistemul de operare conform recomandarilor producatorului si sa utilizati doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producator;
  • sa nu inhibati protectiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producatorul de telefoane;
  • ca veti instala CEC Pay doar din magazinele dedicate- Google Play Store si App Store, Romania, publicate de CEC Bank;
  • sa nu instalati aplicatii din surse neoficiale, acestea ar putea compromite securitatea aplicatiei;
  • ca nu veti incalca orice drept prevazut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidentialitatea sau datele cu caracter personal ale altora;
  • ca nu veti utiliza continutul aplicatiei pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
  • ca veti accesa conturile deschise pe numele dumneavoastra in calitate de utilizator al aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice si veti pastra confidentialitatea acestor date;
  • confirmati ca ati citit prezentii Termeni, ca sunteti de acord cu acestia si cu prelucrarea datelor cu caracter personal mentionate in cuprinsul Informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul CEC Pay, in vederea utilizarii aplicatiei;
  • prin utilizarea aplicatiei nu veti incalca nicio lege sau regulament al tarii in care domiciliati, dumneavoastra fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor si regulamentelor locale aplicabile.

Incetarea utilizarii CEC Pay de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

a) la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul dumneavoastra;

b) din initiativa Bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;

c) cand inceteaza relatia de afaceri intre client si Banca.

De asemenea, putem suspenda sau modifica CEC Pay imediat, din orice motiv, inclusiv cand necesita lucrari de reparatii sau intretinere. Putem sa adaugam periodic functii noi si nu avem obligatia sa oferim nicio functie anumita prin CEC Pay. Putem sa retragem CEC Pay, insa in acest caz va vom anunta cu cel putin 30 de zile inainte.

Putem sa modificam oricand acesti Termeni, publicand Termenii modificati in aplicatia CEC Pay. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei, cu cel putin 2 luni inainte de data propusa pentru intrarea in vigoare a modificarilor. Termenul de 2 luni nu se va aplica modificarilor impuse prin aplicarea unor noi prevederi legale, astfel de modificari aplicandu-se in functie de data intrarii in vigoare a reglementarilor respective. Utilizarea aplicatiei dupa data intrarii in vigoare a modificarilor va fi considerata acceptare tacita a noilor Termeni.

In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.

Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.

Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite in aplicatie contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.

Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.

Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.

Furnizam CEC Pay doar pentru uzul dumneavoastra personal. Nu toate serviciile CEC Pay vor functiona cu toate echipamentele mobile.

Detalii pe:

www.cec.ro/persoane-fizice/carduri/cec-pay/ghid-android

Va dati acceptul ca aplicatia nu va fi livrata fara erori sau in mod continuu, ca unele imperfectiuni nu vor fi corectate la momentul aparitiei lor.

Utilizatorul aplicatiei este responsabil pentru utilizarea aplicatiei. CEC Bank nu poate fi tinuta responsabila pentru efectele generate de utilizarea aplicatiei de catre utilizator sau terti, de costurile generate de utilizarea aplicatiei sau de accesul tertilor la anumite informatii personale si/sau confidentiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicatiei. Pentru limitarea unor potentiale prejudicii aduse de utilizarea aplicatiei de catre terti, CEC Bank va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului si sa nu oferiti cardul altor persoane.

CEC Bank nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel CEC Bank nu este responsabila de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzand dar fara a se limita la orice bresa de securitate cauzate de virusi, erori, inselaciuni, falsificare, omitere, intrerupere, defectiune, intarziere in operatiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cadere a retelei sau orice alta defectiune tehnica produsa.

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastra nu am putut sa o prevedem in limite rezonabile la data la care ati inceput sa folositi CEC Pay sau care nu se afla sub controlul nostru.

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

a. nicio pierdere sau dauna (morala sau patrimoniala) datorata nerespectarii prezentilor Termeni;

b. acuratetea datelor din aplicatiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricaror informatii, continut, puse la dispozitie de catre orice aplicatie terta, de exemplu a aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice. Ca atare, nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau in legatura cu utilizarea sau dependenta de astfel de aplicatii terte;

c. problemele de sanatate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicatii, din activitatea fizica desfasurata de utilizator;

d. orice pierdere sau corupere a datelor dumneavoastra, daca pierderea sau coruperea respectiva nu este cauzata de noi sau nu se afla sub controlul nostru in limitele rezonabilului. De asemenea, va punem in vedere ca CEC Bank nu raspunde fata de dumneavoastra si/sau fata de terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fara a se limita la pierderi de profit, castiguri nerealizate si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastra ca urmare a lipsei de folosinta a aplicatiei si a serviciilor sau de calitatea necorespunzatoare a serviciilor.

In cazul aparitiei unui conflict/neintelegeri legata de utilizarea aplicatiei, vom incerca solutionarea conflictului respectiv pe cale amiabila, negocierile in acest sens fiind guvernate de buna credinta.

Toate disputele vor fi solutionate in instantele competente din Romania, cu exceptia cazurilor in care legislatia in vigoare specifica o alta jurisdictie exclusiva pentru dumneavoastra.

Conflictele, disputele si neintelegerile privind incheierea, derularea, executarea si modificarea contractelor incheiate intre clienti si Banca vor fi solutionate de parti pe cale amiabila, prin modalitati de rezolvare alternativa a conflictelor:

  • persoane fizice: Centrul de Solutionare Alternativa (CSALB), mediere, conciliere, arbitraj,
  • persoane juridice: mediere, conciliere, arbitraj,

iar daca nu se ajunge la un acord amiabil, agreat de ambele parti, solutionarea litigiilor privind incheierea, derularea, executarea si modificarea contractelor incheiate intre Clienti si Banca revine instantelor de judecata competente conform legilor aplicabile.

Daca aveti orice problema legata de functionarea CEC Pay, ne puteti contacta la adresa de email cecPay@cec.ro sau la numarul de telefon (004)021.202.69.99 / 315.71.00.
"Forta Majora" poate fi invocata de oricare din Partile contractului, in conditiile prevazute de Legea 287/2009 privind Codul Civil. CEC Bank nu este raspunzatoare fata de utilizator pentru neindeplinirea oricarei obligatii in caz de forta majora/caz fortuit si in general in cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cat si pentru operarea si conexiunea altor retele nationale sau straine si pentru activitatile si actiunile lor in general. Caz de forta majora/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de razboi (fie declarat sau nu), conflict armat, revolutie, insurectie, actiuni sau amenintari militare sau teroriste, sabotaj, tulburari civile, greve sau alte actiuni in campul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburari solare sau meteorologice, urgente publice sau orice alta intamplare, care este dincolo de controlul bancii.

 

Daca sunteti de acord cu utilizarea CEC Pay in conditiile mentionate in termenii de utilizare si in Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, alegeti optiunea “Acceptati si continuati” din cadrul aplicatiei CEC Pay.

buton_descarca_google_play_final.png