Consilier juridic (tehnologii & digital banking)- Serviciul Analiza si avizare juridica generala/Directia Juridica
10.03.2021

Principalele responsabilitati:

  • Asigura asistenta juridica unitatilor din Centrala si avizeaza, la solicitarea acestora, operatiuni bancare si acte juruidice, care angajeaza sau pot angaja raspunderea Bancii;
  • Acorda, cu prioritate, suport juridic tuturor directiilor care initiaza/participa la implementarea unor proiecte mari ce au ca obiect implementarea unor tehnologii noi/produse noi cu componenta IT&C, digital banking,  urmarind in permanenta aspectele de business si administrarea eficienta a riscului juridic aferent, dupa caz;
  • Negociaza, redacteaza, avizeaza pentru legalitate contractele in care Banca figureaza ca parte;
  • Redacteaza si participa la negocierea de contracte privind dobandirea de catre Banca de active (bunuri mobile, imobile sau servicii); avizeaza proiectele de contracte redactate de unitatile din Banca;
  • Analizeaza modul cum sunt respectate dispozitiile legale, aplicabile in activitatea Bancii si face propuneri concrete Conducerii, de inlaturare a deficientelor sesizate si administreaza riscul juridic;
  • Participa la implementarea prevederilor legale, prin armonizarea reglementarilor interne si contractelor standard utilizate în activitatea bancara, ori de câte ori se modifica legislatia incidenta, altele decat contractele folosite in relatia cu clientela bancara si nebancara;
  • Acorda asistenta juridica tuturor unitatilor din Centrala Bancii, intocmeste sau, dupa caz, avizeaza pentru legalitate contractele in care Banca figureaza ca parte – altele decat cele folosite in activitatea bancara – la solicitarea unitatii initiatoare, conform procedurilor interne si legislatiei aplicabile; In cazul contractelor cu caracter de extraneitate, care se incheie de Banca cu parteneri straini si care se supun legislatiei unui stat strain, asigura, in limita si corespunzator intinderii competentelor profesionale, asistenta juridica si avizeaza din punct de vedere al respectarii normelor legale din Romania;
  • Asigura inregistrarea si managementul originalelor contractelor incheiate de Banca cu tertii, altele decat cele incheiate cu clientela;
  • Coopereaza, sub coordonarea sefului ierarhic superior, cu autoritatile si tertii, in vederea obtinerii informatiilor necesare pentru formularea opiniilor sau avizelor juridice, furnizarea informatiilor cerute sau intocmirea documentatiei juridice necesare unei relatii comerciale;
     

Cerinte minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare juridice; studii si certificari in domeniul noilor tehnologii & digital banking, constituie un avantaj;
  • 5 ani experienta juridica in domeniul bancar; 
  • Foarte buna cunoastere a legislatiei nationale si europene in domeniul dreptului privat;
  • Foarte buna cunoastere a standardelor si ghidurilor  internationale in domeniul bancar; 
  • Experienta relevanta in ceea ce priveste  acordarea de suport juridic pentru proiecte de anvergura cu componenta IT&C in cadrul altor Banci- implicare demonstrata in proiecte digitale si tehnologii inovative de infrastructura financiara;
  • Experienta relevanta privind activitatea de avizare de specialitate /emitere  opinii juridice intr-o institutie de credit, cu precadere in activitatea de avizare juridica generala si alte activitati specific bancare,
  • Limba engleza, scris, vorbit, citit la nivel avansat (C1 Advanced- CAE);
  • Abilitati foarte bune de documentare si elaborare de opinii scrise;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare interpersonala;
  • Capacitate foarte buna de argumentare (orala/scrisa);
  • Business oriented;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
  • Capacitate ridicata de concentrare si vigilenta;
  • Viteza de reactie in formularea opiniilor solicitate;
  • Capacitate de gestionare eficienta a timpului de lucru;
  • Toleranta ridicata la conditii de stres;
  • Disponibilitate pentru program prelungit;
  • Tinuta etica si morala impecabila;
  • Cunostinte operare PC;

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite o scrisoare de intentie si un Curriculum Vitae pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data 23 martie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *