contact relatii clienti

Contact

Completează formularul de mai jos și vei fi contactat de un reprezentant al băncii.

 

 

 

Îți oferim tot suportul de care ai nevoie în rezolvarea problemelor tale ce țin de carduri.

 

 

Spune-ne cu ce probleme te confrunți, completând formularul de mai jos sau sunând la numerele de telefon dedicate: 021.202.69.99 / 021.315.71.00 (disponibile 24/7) ;

 

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

Completează formularul de contact carduri

 

 

Completarea CNP și transmiterea formularului de contestație tranzacție completat  este obligatorie pentru înregistrarea și procesarea cererii.

 

Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Descarcati si completati contestatia, apoi anexati documentul folosind optiunea de mai jos

Numai un singur fișier.
Limită 128 MB.
Tipuri permise: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg, .

Dă-ne detalii pentru a putea identifica bancomatul care ți-a reținut cardul:

  • localitate/județ
  • adresă sau puncte de reper
  • dacă este un ATM CEC Bank sau al altei bănci