contact relatii clienti

Sugestii și reclamații

Completează formularul de mai jos și vei primi un răspuns din partea noastră.

Feedbackul tău este important

La CEC Bank, ne străduim să îți oferim servicii de care să fii mulțumit. Și ne pare rău dacă ți-am creat neplăceri.

Spune-ne cu ce probleme te-ai confruntat completând formularul de mai jos. În cazul unei reclamații, răspunsul va fi transmis în termenul legal. Regăsești mai multe reclamații despre administrarea reclamațiilor în

Ghid petitii_Ianuarie 2024.pdf

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

 

 

Completează formularul de sugestii/reclamații

 

 

Completarea CNP și transmiterea formularului de contestație tranzacție completat  este obligatorie pentru înregistrarea și procesarea cererii.

 

Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Descarcati si completati contestatia, apoi anexati documentul folosind optiunea de mai jos

Maxim 3 fișiere.
Limită 5 MB.
Tipuri permise: rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg, .