Contact

Completează formularul de mai jos și vei fi contactat de un reprezentant al băncii.

 

 

 

contact relatii clienti

Feedbackul tău este important

La CEC Bank, ne străduim să îți oferim servicii de care să fii mulțumit. Și ne pare rău dacă ți-am creat neplăceri.

Spune-ne cu ce probleme te-ai confruntat completând formularul de mai jos. În cazul unei sesizări, răspunsul se va transmite prin email în termen de 30 de zile.

Din motive de securitate, te rugăm să nu transmiți informații sensibile pentru siguranța banilor tăi precum numărul cardului, parole sau coduri PIN.  Pentru mai multe detalii despre cum vor fi utilizate informațiile personale, te rugăm să consulți informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Vezi documentul de informare 

 

 

Completează formularul de feedback/reclamații

 

 

Completarea CNP și transmiterea formularului de contestație tranzacție completat  este obligatorie pentru înregistrarea și procesarea cererii.

 

Contestatie tranzactie recunoscuta/autorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Contestatie tranzactie nerecunoscuta/neautorizata - descarca in format .doc sau .pdf

Descarcati si completati contestatia, apoi anexati documentul folosind optiunea de mai jos

Maxim 3 fișiere.
Limită 10 MB.
Tipuri permise: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods, png, jpeg, jpg, .
CAPTCHA