CEC Bank a ocupat locul 29 in clasamentul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research si promovat de revista Biz in cadrul evenimentului Brand.ro. CEC Bank se inscrie astfel pe un trend ascendent, ocupand o pozitie in crestere atat fata de anul 2011 (locul 36), cat si fata de anul 2010 (locul 39).

Brand.ro este un eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care contribuie la construirea lor. In cadrul evenimentului a avut loc lansarea celei de-a treia editii a cartii "50 Cele mai puternice branduri romanesti", dedicata marcilor romanesti care nu s-au plafonat si care s-au reinventat pentru a face fata unui context concurential invadat de marci internationale puternice. Brandul CEC Bank s-a numarat printre brandurile romanesti ale caror povesti de succes devin iconice si ajung sa contureze brandul de tara al Romaniei.

Evenimentul Brand.ro s-a desfasurat joi, 13 septembrie 2012, la Hotel Howard Johnson din Bucuresti si a reunit specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media.