Expert achizitii - Directia Logistica, Serviciul Achizitii Centralizate
23.02.2021

Principalele responsabilitati:

  •  Verifica si se asigura de derularea, in conditii de legalitate, a activitatii de achizitii, in conformitate cu cerintele legale generale si, in mod specific, in acord cu normele interne ce reglementeaza aceasta activitate;
  •  Aplica procedura de achizitii centralizata pentru bunuri si servicii;
  •  Centralizeaza solicitarile de achizitii, negociaza cu furnizorii potentiali, intocmeste memorandum-urile interne de aprobare a achizitiilor;
  •  Pregateste documentele de achizitie;
  •  Urmareste derularea corespunzatoare a contractelor de achizitie;
  •  Colaboreaza cu celelalte directii de resort in vederea incadrarii cheltuielilor in bugetul aprobat;
  •  Indeplineste orice alta sarcina care i-a fost adusa la cunostinta de conducerea directiei in legatura cu activitatea pe care o desfasoara, in conformitate cu legile si normele in vigoare;
  •  Evita conflictele de interese, iar in cazul in care acestea apar, informeaza cu promptitudine managementul departamentului;
  •  Intocmeste situatii lunare privind noile achizitii ale bancii si le transmite, spre centralizare unitara, catre conducerea directiei.

Cerinte:

  •  Studii superioare finalizate in drept si/sau economie;
  •  Experienta profesionala de minim 3 ani, din care minim 2 ani in domeniul achizitiilor
  •  Experienta de minim 1 an in domeniul financiar-bancar sau intr-o institutie de stat, pe acelasi domeniu, constituie un avantaj;
  •  Abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele;
  • Capacitate de a dezvolta relatii interpersonale eficiente;
  • Abilitati numerice (de a lucra cu cifre); abilitati de negociere; capacitate de analiza si sinteza a datelor;
  • Abilitati/ cunostinte specializate: operare PC, MS Office, Internet; capacitate de adaptare pro-activa la noi cerinte tehnice de operare in aplicatii IT&C;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate.
     

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 9 martie 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *