Expert administrare proiecte – Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte
07.12.2020
Principalele responsabilitati:
- Participa la elaborarea/modificarea reglementarilor interne ale Bancii, pe aria specifica de activitate;
- Participa la definirea criteriilor de prioritizare a proiectelor si propune ajustarea acestora, daca este cazul;
- Asigura revizuirea periodica a portofoliului de proiecte din perspectiva stadiului de implementare al proiectelor, resurselor alocate, criteriilor de prioritizare;
- Analizeaza initiativele provenite de la unitatile Bancii;
- Monitorizeaza evolutia proiectelor (de la initiere pana la finalizare) si intocmeste prezentarile pentru Comitetul de Proiecte cu privire la status-ul acestora;
- Mentine legatura cu echipele de proiect si asigura suport in aplicarea metodologiei de proiect;
- Urmareste alocarea si optimizarea resurselor proiectelor la nivel de portofoliu, inclusiv implicare in activitati de analiza si estimare a costurilor, elaborare a bugetelor, planificare si alocare/realocare a resurselor financiare si umane conform necesitatilor, precum si monitorizarea respectarii planurilor si bugetelor aprobate.
- Identifica potentialele conflicte/dependente intre initiativele si proiectele in derulare si propune modalitati de gestionare;
- Colaboreaza cu directiile de specialitate in vederea analizarii factorilor ce ar genera riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
- Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si evaluarea proiectelor;
- Intocmeste materiale si analize din domeniul propriu de activitate
Cerinte minime de ocupare a postului:
- Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
- Certificare in domeniul managementului de proiect emisa de PMI/AXELOS;
- Experienta profesionala de minim 3 ani in administrarea de proiecte din care cel putin un an in banci;
- Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
- Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control; organizare a timpului;
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte
Rolul postului:
- Raspunde de gestionarea adecvata a portofoliului de proiecte in concordanta cu obiectivele strategice ale Bancii.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 15 decembrie 2020.