Expert administrare proiecte - Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte
30.03.2021

 Principale reponsabilitati:

  • Coordoneaza activitatile de implementare a proiectelor alocate, in conformitate cu metodologia de management al proiectelor, asigurand urmarirea si respectarea scopului, termenelor si bugetului aprobate de conducerea Bancii;
  • Planifica activitatile proiectelor, coordoneaza si monitorizeaza permanent derularea proiectului, urmareste respectarea termenelor si a bugetului;
  • Este responsabil de pregatirea documentelor de proiect conform metodologiei de management al proiectelor (Carta proiect, raport status, formular solicitare schimbare etc.);
  • Asigura comunicarea intre toate partile implicate in proiect, organizeaza intalnirile recurente de status;
  • Colaboreaza cu membrii echipelor de proiect in vederea analizarii factorilor ce ar genera riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
  • Asigura managementul schimbarilor in cazul unor modificari fata de cerintele initiale, urmarind definirea scopului, managementul planului de proiect, alocarea bugetului si resurselor, implementarea modificarilor;
  • Identifica, monitorizeaza si propune solutii pentru problemele sau conflictele care apar si, daca este cazul, escaladeaza catre nivelele ierarhice superioare;
  • Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si evaluarea proiectelor;
  • Intocmeste materiale şi analize din domeniul propriu de activitate.

Cerinte minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie un avantaj);
  • Experienta profesionala de minim 5 ani in institutii bancare, din care cel putin 2 ani in management de proiecte;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
  • Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte;
  • Certificare in domeniul managementului de proiect.

Rolul postului:

  • Coordonarea echipelor de proiect  in calitate de manager de proiect
  • Asigurarea implementarii proiectelor conform scop, termene si bugete aprobate 
  • Asigurarea aplicarii metodologiei de management al proiectelor

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 16 aprilile 2021.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *