Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

ATENTIE! Fii vigilent si apara-ti identitatea electronica!

Nu raspunde solicitarilor de a divulga PIN-uri, parole, datele inscrise pe card (de debit sau de credit), date personale de identificare - chiar daca persoanele care te contacteaza se recomanda a fi angajati CEC Bank - sau orice alte informatii de securitate aflate pe carduri, cu exceptia cazului cand tu contactezi banca si ti se solicita asemenea informatii pentru verificarea indentitatii (chiar si in aceste situatii, nu trebuie sa divulgi coduri PIN sau parole actuale pentru Internet Banking sau 3D secure).

 

CEC Bank sau angajatii bancii nu vor solicita niciodata divulgarea acestor informatii indiferent prin ce mijloace primesti solicitarea - e-mail, SMS, apeluri telefonice sau la servicii financiare furnizate de CEC Bank la distanta (Internet Banking - https://www.ceconline.ro, TeleCEC - +4 021 211.11.11 etc.)

In situatia in care primesti astfel de solicitari, nu le da curs si contacteaza urgent banca - Telverde: 0.800.800.848, telefon: +40-(0)21-202.50.50, e-mail: suport@ceconline.ro

In cazul in care observi in browser imagini suspecte care nu corespund cu cele din paginile de WEB ale bancii, aparitia unor ferestre "pop-up" care iti solicita sa introduci date confidentiale sau daca nu te poti autentifica in pagina de Login de la prima incercare, te rugam sa nu mai introduci alte coduri generate de dispozitivul de autentificare si sa anunti imediat banca la telefon +40-(0)21-202.50.50, intrucat s-ar putea sa devii victima unui atac informatic.