Manager relatii cu clientii bancii - Agentia Hunedoara, Sucursala Deva
02.02.2021

Principalele responsabilitati ale postului:

  • Promoveaza, acorda consultanta si vinde intreaga oferta de produse/ servicii a Bancii;
  • Mentine si dezvolta activ relatia cu clientii existenti, aflati in portofoliul alocat;
  • Identifica noi oportunitati de afaceri cu clientii PF/ PJ si promoveaza actiuni de atragere de clienti;
  • Contacteaza clienti, culege informatiile necesare pentru pregatirea intalnirilor cu clientii potentiali, evalueaza nevoile acestora si prezinta oferta bancii pentru produsele si serviciile care pot raspunde cel mai bine nevoilor identificate.

Cerintele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
  • 2 ani vechime in activitatea bancara; 1 an vechime in domeniul specific de activitate;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, de vanzare, orientare catre client;
  • Abilitati de organizare, abilitati de prezentare;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot depune CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Deva, pe adresa: Bd. 22 Decembrie nr. 90, Bl. 26, Parter, sau pe e-mail:  recrutare@cec.ro, pana la data de 12 februarie 2021.

 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *