Ofiter bancar (customer experience) Directia Analiza si Optimizare Experienta Clienti/ Serviciul Customer Experience pe Canale Digitale
13.04.2021

Principalele responsabilitati: 

  • Participa la activitatea de imbunatatire a experientei oferite clientilor in relatia cu banca, in vederea consolidarii imaginii Bancii si a atingerii obiectivelor de business; 
  • Participa la identificarea diferentelor dintre experienta dorita si cea existenta pe toate canalele online de interactiune cu clientul si se implica in dezvoltarea planurilor pentru solutionarea zonelor problematice (pain points); 
  • Analizeaza si propune modificari ale design-ului/ proceselor/ procedurilor care sa conduca la cresterea calitatii experientei utilizatorului; 
  • Se implica in activitatea de dezvoltare/ creare de noi aplicatii/ functionalitati/ design, deschiderea de noi canale digitale de interactiune care sa raspunda nevoilor identificate ale clientilor si sa eficientizeze relatia cu acestia; 
  • Participa la realizarea analizei pe tip de client si propune actualizarea datelor existente (demografice, tranzactionale, etc) prin integrare cu date calitative ce ajuta la construirea unui profil 360 al clientului (istoric conversational etc.), sub auspiciile reglementarilor in vigoare; 
  • Se implica in prototiparea si testarea designului, functionalitatilor si proceselor aferente interactiunilor digitale; 
  • Raspunde, in cooperare cu entitatile relevante, intrebarilor sau ofera solutii utilizatorilor ce comunica pe conturile de social media ale CEC Bank (Facebook, Linkedin, Instagram, s.a.) sau prin intermediul altor platforme cu profil financiar-bancar. 

Cerinte: minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe); 
  • Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar, din care cel putin 2 ani in zona de Customer Experience sau zone similare; Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere; capacitate de a lucra in echipa;
  • Orientare catre actiune si rezultate, capacitate ridicata de adaptare, responsabilitate, atentie la detalii; 
  • Orientare spre deservirea clientilor si orientare catre rezultate;
  • Capacitate dezvoltata organizare, de analiza si sinteza;
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel, PowerPoint; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie si o scrisoare de recomandare pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 27 aprilie 2021.
 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *