Ofiter bancar - Directia Operatiuni la Distanta/ Serviciul Mobile Banking
25.03.2021

Principalele responsabilitati:

  • Asigura derularea serviciilor si operatiunilor bancare prin intermediul canalului alternativ de Mobile Banking;
  • Monitorizeaza disponibilitatea gamei de functionalitati a solutiilor informatice care sunt folosite in vederea finalizarii operatiunilor/ solicitarilor primite de la clienti prin Mobile Banking;
  • Defineste si formalizeaza cerinte de business pentru produsele si functionalitatile noi;
  • Participa la testarea si implementarea de noi facilitati ale aplicatiei de Mobile Banking;
  • Creeaza scenariile de testare si efectueaza teste pentru orice implementare/ modificare in aplicatia de Mobile Banking;
  • Monitorizeaza activitatile derulate de catre utilizatorii interni/ externi in aplicatia de administrare (logari in aplicatie, module accesate, operatiuni efectuate, erori etc.);
  • Monitorizeaza procesul de finalizare a solicitarilor clientilor prin livrarea catre acestia a informatiilor solicitate si administreaza mesajele de eroare;
  • Intocmeste si actualizeaza materialele destinate clientilor (manualul de utilizare al aplicatiei CEC Bank Mobile Banking);
  • Asigura suport in ceea ce priveste functionalitatile aplicatiei atat pentru colegii din Call Center, cat si pentru clienti in situatiile cu grad ridicat de complexitate; 
  • Participa pro-activ la adaptarea serviciilor online in conformitate cu evolutia pietei, cu cerintele clientilor si cu tendintele de digitalizare a activitatii bancii.
     

Cerinte de ocupare a postului: 

  • Studii superioare finalizate (preferabil economice sau domenii conexe); studiile postuniversitare/ MBA/ certificari in aria specifica de activitate constituie un avantaj; 
  • Minim 3 ani experienta in domeniul bancar; 2 ani experienta in zona mobile banking;
  • Buna cunoastere a produselor si serviciilor bancare adresate clientilor persoane fizice si juridice;
  • Bune abilitati de comunicare, relationare, creativitate, initiativa, prezentare si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare catre client;
  • Cunostinte de monitorizare si control;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Cunostintele de managementul schimbarii/ experienta in cadrul unui proiect de eficientizare de procese constituie un avantaj;
  • Cunostinte avansate de operare PC (MS Office), in special in utilizarea Excel; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.
  • Bune abilitati de lucru in echipa.
     

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care indeplinesc cerintele de mai sus pot transmite un CV, insotit de o scrisoare de intentie, pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro pana la data de 16 aprilie 2021.
 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *