Ofiter bancar (perioada determinata) - Directia Arierate si Valorificare Active, Activitatea Suport Retea (locatie: Sucursala Ilfov/ Sucursala Piata Alba Iulia)
13.10.2020

Principalele responsabilitati:  

  • Asigura monitorizarea si recuperarea creditelor acordate clientilor, debitori ai bancii, devenite neperformante;
  • Gestioneaza dosarele de credit neperformante aflate in executare silita pe rolul birourilor teritoriale ale executorilor judecatoresti, in conformitate cu reglementarile interne in vigoare;
  • Analizeaza portofoliul de credite neperformante, cauzele care le-au determinat si propune masuri de recuperare a creantelor bancii, atat pe cale amiabila, cat si judiciara; face inclusiv propuneri de restructurare/ reesalonare/ refinantare a creditelor neperformante;
  • Colaboreaza la verificarea garantiilor existente si, dupa caz, face propuneri pentru conservarea lor;
  • Actualizeaza baza de date cu modificarile intervenite in situatia clientilor/ creditelor pe tot parcursul derularii monitorizarii, de la data la care au devenit neperformante si pana la iesirea din portofoliul de neperformante (indiferent de modalitatea de iesire);
  • Asigura mentinerea relatiilor cu clientii debitori ai bancii in vederea identificarii celor mai eficiente modalitati de recuperare a creantelor, de conservare/ suplimentare a garantiilor aferente creditelor neperformante si de asigurare a acestora, pana la momentul recuperarii integrale a creantei bancii;
  • Intocmeste rapoarte cu privire la arieratele din portofoliul alocat.

Cerinte minime de ocupare a postului:  

  • Studii superioare economice/ juridice;
  • 3 ani vechime in munca in activitatea bancara, preferabil 2 ani in activitatea specifica (colectare/ recuperare/ restructurare, monitorizare, etc.);
  • Constituie un avantaj experienta in activitatea de creditare PJ;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme;
  • Atentie la detalii;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Cunoasterea unei limbi straine/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie pe e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 16 octombrie 2020.

 

 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *