Ofiter relatii cu clientii - Sucursala Bacau, Serviciul Relatii cu Clientii
25.10.2020

Principalele responsabilitati: 

  • Promoveaza, acorda consultanta si vinde intreaga oferta de produse/ servicii a Bancii;
  • Mentine si dezvolta activ relatia cu clientii existenti, aflati in portofoliul alocat;
  • Identifica noi oportunitati de afaceri cu clientii PF/ PJ si promoveaza actiuni de atragere de clienti;
  • Contacteaza clienti, culege informatiile necesare pentru pregatirea intalnirilor cu clientii potentiali, evalueaza nevoile acestora si prezinta oferta bancii pentru produsele si serviciile care pot raspunde cel mai bine nevoilor identificate.

Cerinte minime de ocupare a postului: 

  • Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
  • 2 ani vechime in activitatea bancara; 1 an vechime in domeniul specific de activitate;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, de vanzare, orientare catre client;
  • Abilitati de organizare, abilitati de prezentare;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare;
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot depune CV-ul, insotit de scrisoare de intentie, la Sucursala CEC Bank din Bacau, pe adresa: B-dul Unirii 11, sau pe email: recrutare@cec.ro, pana la data de 30 octombrie 2020.

 

 

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *