Ofiter securitate bancara (perioada determinata – 1 an) - Sucursala Baia Mare
07.12.2020

Principalele responsabilitati ale postului:

  • Aplica politica de securitate bancara la nivelul unitatilor teritoriale ale bancii; 
  • Asigura respectarea si implementarea obligatiilor prevazute de legislatie si reglementarile interne privind protectia persoanelor, valorilor si bunurilor la nivelul unitatilor teritoriale ale bancii;
  • Asigura securizarea sucursalei, a unitatilor din subordine si a ATM-urilor on-site si off-site si monitorizeaza activitatea de functionare, respectiv intretinere, a sistemelor de securitate electronice de la obiectivele bancii;
  • Monitorizeaza si gestioneaza la nivelul sucursalei contractele incheiate la nivel central pe linie de securitate bancara si controleaza modul de indeplinire a acestora;
  • Stabileste necesarul, asigura si verifica efectuarea lucrarilor si documentelor aferente pentru reparatii, demontare, remontare, extinderi, up-grade-uri ce privesc sistemele de securitate, respectiv mijloacele fixe si obiectele de inventar de natura securitatii bancare;
  • Asigura respectarea reglementarilor interne cu privire la activitatea de transport valori, accesul in unitati, servicii medicale, etc.;
  • Urmareste realizarea masurilor dispuse prin procesele verbale de control incheiate de autoritatile competente si, impreuna cu conducerea sucursalei, intocmeste si transmite raspuns catre acestea;
  • Organizeaza si desfasoara activitatile ce tin de domeniile SSM (securitatea si sanatate in munca), SU (situatii de urgenta);
  • Instruieste salariatii sucursalei si unitatilor din subordine pe linie de securitate bancara (ex. utilizare sisteme de securitate, mod de verificare a acestora, mod de efectuare a accesului in unitati, masuri de diminuare a riscurilor, etc.).

Cerintele minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare (tehnice, economice sau juridice);
  • 3 ani vechime in munca;
  • 1 an vechime pe o pozitie similara;
  • Atestate/ certificari in domeniul securitatii muncii, conform legislatiei in vigoare;
  • Abilitati foarte bune de rezolvare a problemelor, de planificare si organizare a activitatii;
  • Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari;
  • Capacitate de luare a deciziilor;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
  • Cunoasterea legislatiei bancare si a celei de specialitate aplicabila domeniului de activitate;
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
  • Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).

Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Baia Mare, pe adresa: B-dul Unirii nr. 12A sau pe e-mail: recrutare@cec.ro , pana la data de 15 decembrie 2020.

Formular Aplicare

Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii

Descarcă model CV: Model CV  
Atașează document txt / rtf / pdf / doc / docx / odt / ppt / pptx / odp / xls / xlsx / ods / jpg / jpeg (max. 10MB).
Declar că am citit și sunt de acord cu  prelucrarea datelor personale *