Ofiter securitate bancara (perioada determinata – 1 an) - Sucursala Baia Mare
07.12.2020
Principalele responsabilitati ale postului:
- Aplica politica de securitate bancara la nivelul unitatilor teritoriale ale bancii;
- Asigura respectarea si implementarea obligatiilor prevazute de legislatie si reglementarile interne privind protectia persoanelor, valorilor si bunurilor la nivelul unitatilor teritoriale ale bancii;
- Asigura securizarea sucursalei, a unitatilor din subordine si a ATM-urilor on-site si off-site si monitorizeaza activitatea de functionare, respectiv intretinere, a sistemelor de securitate electronice de la obiectivele bancii;
- Monitorizeaza si gestioneaza la nivelul sucursalei contractele incheiate la nivel central pe linie de securitate bancara si controleaza modul de indeplinire a acestora;
- Stabileste necesarul, asigura si verifica efectuarea lucrarilor si documentelor aferente pentru reparatii, demontare, remontare, extinderi, up-grade-uri ce privesc sistemele de securitate, respectiv mijloacele fixe si obiectele de inventar de natura securitatii bancare;
- Asigura respectarea reglementarilor interne cu privire la activitatea de transport valori, accesul in unitati, servicii medicale, etc.;
- Urmareste realizarea masurilor dispuse prin procesele verbale de control incheiate de autoritatile competente si, impreuna cu conducerea sucursalei, intocmeste si transmite raspuns catre acestea;
- Organizeaza si desfasoara activitatile ce tin de domeniile SSM (securitatea si sanatate in munca), SU (situatii de urgenta);
- Instruieste salariatii sucursalei si unitatilor din subordine pe linie de securitate bancara (ex. utilizare sisteme de securitate, mod de verificare a acestora, mod de efectuare a accesului in unitati, masuri de diminuare a riscurilor, etc.).
Cerintele minime de ocupare a postului:
- Studii superioare (tehnice, economice sau juridice);
- 3 ani vechime in munca;
- 1 an vechime pe o pozitie similara;
- Atestate/ certificari in domeniul securitatii muncii, conform legislatiei in vigoare;
- Abilitati foarte bune de rezolvare a problemelor, de planificare si organizare a activitatii;
- Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari;
- Capacitate de luare a deciziilor;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
- Cunoasterea legislatiei bancare si a celei de specialitate aplicabila domeniului de activitate;
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus, pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Baia Mare, pe adresa: B-dul Unirii nr. 12A sau pe e-mail: recrutare@cec.ro , pana la data de 15 decembrie 2020.