Ofiter tranzactii clienti - Agentia Tomesti, Sucursala IASI
22.01.2021
Principalele responsabilitati ale postului:
- Promoveaza, acorda consultanta si asigura vanzarea intregii game de produse si servicii ale Bancii;
- Gestioneaza conturile clientilor aferente produselor bancare de activ si pasiv;
- Raspunde solicitarilor clientilor cu privire la operatiunile in conturile detinute de acestia, respectand reglementarile interne; efectueaza operatiuni cu numerarul (in lei si valuta); asigura receptia, verificarea, acceptarea, vallidarea si procesarea instrumentelor/ ordinelor de plata, inclusiv existenta disponibilului in cont, in baza documentatiei furnizate de clienti si a reglementarilor interne ale Bancii;
- Verifica elementele de eligibilitate pentru clienti (in cazul produselor de creditare) si primeste, in conformitate cu procedurile interne, documentatia necesara analizei si aprobarii cererilor de finantare;
- Executa activitatile specifice operatiunilor valutare operand instrumentele specifice acestora (acreditive, incassouri, ordine de plata conditionate, cec-uri in valuta);
- Gestioneaza si raspunde de numerarul si valorile aflate in casierie, in conformitate cu reglementarile BNR si ale Bancii; asigura desfasurarea in conditii optime a activitatii de casierie in cadrul agentiei.
Cerintele minime de ocupare a postului:
- Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
- Varsta minima 21 ani;
- Experienta in activitatea bancara constituie un avantaj;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, de vanzare si prezentare;
- Capacitate de planificare si prioritizare a sarcinilor, de organizare si rezolvare de probleme; atentie la detalii, corectitudine;
- Responsabilitate, integritate, confidentialitate;
- Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala/ cursuri de specialitate, urmate in tara sau in strainatate, constituie avantaje;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel si Word, cel putin).
Candidatii interni interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite CV-ul insotit de scrisoare de intentie la Sucursala CEC Bank din Iasi, pe adresa: B-dul Anastasie Panu nr. 42, Bl. 1 A1 sau pe e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 07 februarie 2021.